Alıntı Originally Posted by kerem34 Yazıyı Oku
20 senedir Garanti Bankası müşterisiyim...sadece Bonus ve günlük harcamalar için para tuttum...Özel bankacılığa geçecek kadar limitim var fakat şunu gördüm Garanti Bankasında Müşteri Temsilcisi yok...daha doğrusu adı müşteri temsilci ama aslında yaptıkları pazarlamacılık yani size bişeyler pazarlamaya çalışıyorlar...müşteri temsilci gibi davranmıyorlar...bende o yüzden çok cüzi miktarlarda çalışıyorum...garanti bankası işi teknolojiye havale etmiş insanın pek bir önemi yok onlar için....ben bir kamu bankasının özel şubesiyle çalışıyorum çok memnunum...Saygılar herkese
Ben de 20 sene kadar aynen o şekilde ilerledim garanti ile. Son 3 yıldır ise eurobondlar nedeniyle diğer küçük bankalara göre avantajlı konuma geçti. O nedenle döviz bazlı tahvil işlemlerini ağırlıklı olarak oradan yapmaya başladım.
Ama tam da dediğin gibi müşteri temsilcileri aynı teranede. O nedenle o kısım benim için bir negatiflik oluşturuyor.