Tabi canım.Tam dipten mesela TÜPRAŞ aldım. Neden yazdım ego. ÜLKER neden yazdım ego. biliyorum dip olduğunu, herkes benim bildiğimi bilsin istiyorum. Gereksiz. Kazan paranı geç. Yazdığın zamanda konsantre ol 1 kağıt daha bul veya daha yüklü gir demi. Düşüneceğim bunları. Ama yazınca da insana iyi geliyor psikolojik ihtiyaç demek ki. Neyse bakalım Emlak abey bol kazançlar ayu kaldırdı geliyor shortları da kapattık yarın ola hayrola
bol kazançlar.. selametle.
yaz geç işte.. kimin pozundan kimene.. kime neyi kanıtlıcaz.
![]()
Alarko havacılık alanında yeni şirket kuracakmış, büyük uçakların dönüşüm işlemini yapacakmış.
Otomasyona sokulamayacak, kalifiye işçilik gerektiren bir iş.
Turkish Technic de var.
Havacılık sanayisi konusunda avantajımız olabilir. Ortadoğu'daki uçakların bakımını Turkish Technic yapacak deniyordu, büyük yolcu uçaklarının kargo uçağına dönüştürme işi de önemli bir alan. Boya işleri de belirli aralıklar ile yapılıyor.
Boş havalimanı olarak Atatürk Havalimanı ve Sabiha Gökçen yeni gelişme alanı müsait olabilir.
Hafta sonu Habertürk'de İstanbul Havalimanı'na doğu batı pisti yapılacak dendi diye hatırlıyorum artık yeni havayolu gelsin diye indirim yapmıyorlarmış, THY yetiyormuş.
Ünlüler de ayrı yerden uçağa binmek istiyormuş, onlara yönelik ayrı bir şey de olacakmış.
Haber olarak da yayınlanmış.
https://www.haberturk.com/ozel-iceri...rminal-geliyor
Tüm yorumlarım asla/zinhar alım veya satım tavsiyesi değildir.
"Zayif devamli adalet ister, halbuki bu kuvvetlinin umurunda bile değildir."
Ukrayna savaşı sahile yakın stratejik tesislerin sorun olabileceğini gösterdi. Özellikle savunma alanındaki tesisler Ankara ve diğer İç Anadolu şehirlerine kayıyor gibi.
Yeni tank fabrikası ve Koç'un batarya fabrika yeri Ankara olarak belirlendi diye biliyorum.
Tüm yorumlarım asla/zinhar alım veya satım tavsiyesi değildir.
"Zayif devamli adalet ister, halbuki bu kuvvetlinin umurunda bile değildir."
500 beygirlik bir TIR 40 ton taşırken 200 beygirlik bir lokomotif düz yolda 2000 ton rahat taşıyabiliyor, eğim binde 10 üzerine çıkınca işler değişiyor.
Lokomotif en büyük gücü harekete başlarken harcıyor, vagonlar arası süspansiyon sistemi sayesinde her seferinde bir kaç vagonu hareket ettirip sonra onlarca vagon harekete geçiyor sürtünme az olunca hızlanarak gidiyor.
Bizim borsada eğim arbitraj faizi, vagonlar da hisseler, beygir gücü para, lokomotif de büyük oyuncu diye düşünüyorum.
Trenin takatinin bittiği yerde millet iner ranfor lokomotifi yani takviye gelmesini bekler. Yolcuların treni itmesi diye bir şey pek olmuyor.
Tüm yorumlarım asla/zinhar alım veya satım tavsiyesi değildir.
"Zayif devamli adalet ister, halbuki bu kuvvetlinin umurunda bile değildir."
[emoji625]7.800 desteğinin de altına sarkan #xu100’de işlem hacminin görece düşük kalması dikkat çeken taraf oldu. Hacimsiz gelen bu satışların olası bir tepki hareketinin de sert gerçekleşmesine neden olacağını düşünüyoruz.
[emoji625]Teknik olarak 7.800 altında en güçlü destek noktası, mayıs ayından beri yaşanan yükselişin %23,6 düzeltmesinin, 50 günlük basit ortalamanın ve ağustos ayındaki düzeltmede görülen dip seviyelerin de bulunduğu 7.400 civarı olduğunu düşünüyoruz.
[emoji625] BIST 100’de önümüzdeki günlerde olası bir geri çekilmede 7.400 civarından ya da 7.800 üzerine yeniden atılması durumunda tepki alımlarını hızlanacağını düşünüyoruz.
[emoji625]Perşembe günü bizim beklentimiz, 500 puandan az olmamak kaydıyla faiz artışına devam edileceği ve toplantı notunda yeni faiz artışlarının olabileceğinin mesajının korunması şeklinde. Son faiz artışlarında da gördüğümüz üzere piyasada faiz artışlarının ekonomiyi yavaşlatma etkisinden daha çok normalleşme ve risk primini azaltıcı etkisi fiyatlanıyor. Bu nedenle piyasa beklentisini karşılayacak ya da üzerinde gerçekleşecek bir faiz artışının Borsa İstanbul’daki yükselişi destekleyeceğini düşünüyoruz.
https://twitter.com/ibrahim___ethem/...we5oh58qA&s=19
SM-A336E cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
En az 500 puan artış olacak ve bu durum borsa İstanbul’u destekleyecek !
Hakkaten enteresan yorumlar.
Bunu yazan hesaplarda 8-10-15 ile 30-35 arasındaki farkı idrak edemiyor bence. Bu satışlar neden kaynaklı o zaman?
Bardak dolana kadar 1000 lerce damla farketmez ama doldu mu tek damla dahi taşırır.
Bakalım ne olacak?
Bol şans herkese.
Yer İmleri