Ege bilanço sezonunda fren ile makası kapatırsa onay bekleme düşüş lerde bende ilaveleri tamamlarım 4 ün katları olarak
Ege bilanço sezonunda fren ile makası kapatırsa onay bekleme düşüş lerde bende ilaveleri tamamlarım 4 ün katları olarak
Kartalın ufukta gördüğünü tavuklara anlatamazsın.
Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir
https://www.acea.auto/files/Press_re...ember_2023.pdf
Yeni araç kayıtları: Eylül ayında +%9,2; Akü Elektrik %14,8 Pazar Payı
20 Ekim 2023
Eylül 2023'te yeni otomobil kayıtları %9,2 artarak 861.062 adede ulaştı ve AB otomobil pazarının art arda on dördüncü aylık büyümesine işaret etti. AB'nin en büyük pazarlarından ikisi önemli kazançlar elde etti; İtalya (+%22,7) ve Fransa (+%10,7). Almanya pazarı, Eylül 0'ye kıyasla %1,2022'lik küçük bir düşüşle nispeten istikrarlıydı.
2023'ün ilk üç çeyreğinde, AB otomobil pazarı önemli ölçüde büyüdü (+%16,9) ve toplam sekiz milyon kayıtlı adede ulaştı. Yılbaşından bu yana artışa rağmen pazar, 20'da COVID pandemisi öncesi seviye olan 10 milyon adetin %2019 altında kalıyor. Macaristan (-%3,2) hariç, en büyük dördü de dahil olmak üzere bölgenin tüm pazarları bu dokuz ayda kazanç kaydetti: İtalya (+%20,5), İspanya (+%18,5), Fransa (+%15,9) ve Almanya (+%14,5).
Güç kaynağına göre yeni AB araç kayıtları
Eylül ayında, bataryalı elektrikli otomobil pazar payı, bir önceki yılın Eylül ayındaki %14,8'den %14,1'e yükseldi. Bu, bu yıl üçüncü kez akülü elektrikli otomobillerin dizeli geçmesiydi ve bu da onları yeni otomobil alıcıları için en popüler üçüncü seçenek haline getirdi. Hibrit-elektrikli otomobiller, pazarın %27,3'ünü oluşturarak en çok tercih edilen ikinci seçenek olma konumunu korudu. Benzinli otomobiller hala alıcıların en iyi tercihi olsa da, pazar payları Eylül 35'de %3,2022'ten bu yıl %34,1'e düştü.
Elektrikli arabalar
Eylül 2023'te AB bataryalı elektrikli otomobil kayıtları %14,3 artarak 127.149 adede veya pazarın %14,8'ine ulaştı. En büyük pazar olan Almanya, %28,6 gibi önemli bir düşüş gösterdi ve bu, özel alıcılara yönelik teşviklerin Eylül ayından itibaren azaltılmasıyla bağlantılı olabilir. Bununla birlikte, diğer üç AB pazarındaki (Hollanda (+%70,8), İsveç (+%60,7) ve Fransa'daki (+%34,2) özellikle olumlu performanslar Almanya'nın düşüşünü dengeledi.
Eylül ayında, yeni AB hibrit-elektrikli otomobil kayıtları, öncelikle bloğun en büyük üç pazarındaki güçlü büyümenin etkisiyle %30,5 arttı: Almanya (+%44,1), İtalya (+%34,8) ve Fransa (+%30,2). Bu, kümülatif %28,8'lik bir artışla sonuçlandı ve yılın ilk üç çeyreğinde yaklaşık 2 milyon adet satıldı - pazarın yaklaşık dörtte biri.
Geçen ay, yeni AB plug-in hibrit otomobil kayıtları nispeten istikrarlıydı (+%0,4) ve toplam 70.578 adet oldu. Fransa (+%35,1) ve Belçika (+%71,4) gibi büyük pazarlardaki güçlü performans, bu güç kaynağı için en büyük pazar olan Almanya'nın düşüşünü (-%45,7) dengelemeye yardımcı oldu. Genel olarak, plug-in hibrit otomobillerin pazar payı bu yılın Eylül ayında %8,9'dan %8,2'ye düştü.
Benzinli ve dizel araçlar
Eylül 2023'te AB benzinli otomobil pazarı, pazar payı geçen yılın Eylül ayına göre %5,5'ten %35,3'e düşmesine rağmen %34,1 arttı. En büyük bloğun pazarlarındaki satış büyümesi – İtalya (+%32,2), Almanya (+%9,1), İspanya (+%3,2) ve Fransa (+%1,4) – bu sonuca büyük ölçüde katkıda bulundu.
AB'nin dizel otomobil pazarı, Almanya'daki büyümeye (+%12,5) rağmen Eylül ayında düşmeye devam etti (-%4,6), bloğun diğer pazarlarının çoğunda satışlar geri çekildi. Dizel otomobiller, bir önceki yılın Eylül ayındaki %12,7'dan %15,9'lik bir pazar payına sahip.
Eylül ayında, akülü elektrikli otomobil pazar payı %14,8'e ulaştı – bu yıl üçüncü kez akülü elektrikli otomobiller dizeli geçti.
Kartalın ufukta gördüğünü tavuklara anlatamazsın.
Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir
BFREN ÖLÜ Taklidi yapiyor sen gideceksin umudumsun ytd
Sayın Filozof teşekkür ederim bilmiyordum
Sayın paydaşlar valla ben rahatım beklerim niye
Normal alaman mantalitesi ile hareket edersek
2.5/10 oranı vardı
???|450 ye çıktı yılbaşında
Orantı ile 2.5 ana sermayede 45 kat artıp 112.5 a gelmeli idi
O durumda 1 lota 45 lot total 46 lot ile işlem biter
Ama 1/11.25 ile 30 a önümüzdeki 1 en geç 2 sene içinde 112.5 a çıkartam derse
100/375 sermaye artırımı olacak
Ama 1 senet önce 12.25 sonra 58.25 e çıkıyor
2 kademe de o nedenle hikaye bu bölünme ile bitmez sağolsun 12.kusur lot daha fazladan sahipleneceğiz beklemek gerek
https://haber.magazinulasim.com/turk...ldu-17774.html
Türkiye’nin Otobüs Midibüs ve Minibüs İhracatı 1.5 Milyar Dolar Oldu
Türkiye’nin Otobüs Midibüs ve Minibüs İhracatı 1.5 Milyar Dolar Oldu
20 Ekim 2023 - 23:42 'de eklendi ve 235 kez görüntülendi.
Grafik/Haber Muhammed Ali Yiğit – Anadolu Ajansı
Türkiye’nin yılın 9 ayında gerçekleştirdiği otobüs, minibüs ve midibüs ihracatı 1,5 milyar doları aştı.
Türkiye’nin yılın 9 ayında gerçekleştirdiği otobüs, minibüs ve midibüs ihracatı 1,5 milyar doları aştı. Geçen yılın ilk 9 ayına kıyasla yüzde 66,78 artış gösteren ihracat, 2022’nin aynı dönemine göre büyük bir artış kaydetti. Türkiye, en fazla ihracatı Fransa, Almanya ve İtalya’ya gerçekleştirdi. Ayrıca Irak ve Yeni Zelanda’ya yapılan ihracatta da ciddi artışlar yaşandı.
Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği kayıtlarından yapılan derlemeye göre, Türkiye’nin otobüs, minibüs ve midibüs ihracatı, 2022’nin aynı dönemine kıyasla yüzde 66,78 arttı.
Geçen yılın ilk 9 ayında 918 milyon 949 bin dolar olan dış satım, bu senenin aynı döneminde 1 milyar 532 milyon 695 bin dolara yükseldi.
Fransa’ya ihracat geçen yılın 9 ayına göre yüzde 45’in üzerinde artarak 226 milyon 939 bin dolardan 330 milyon 427 bin dolara yükseldi.
Sektörün en fazla ihracat yaptığı ikinci ülke Almanya oldu. Almanya’ya otobüs, minibüs ve midibüs ihracatı ocak-eylül döneminde geçen yılın aynı aylarına göre yüzde 107’nin üzerinde artışla 91 milyon 283 bin dolardan 189 milyon 726 bin dolara ulaştı.
Geçen yıl 66 milyon 909 bin dolarlık otobüs, minibüs ve midibüs ihraç edilen İtalya’ya yapılan dış satım ise yüzde 147,5’lik artışla 165 milyon 633 bin dolar olarak kayıtlara geçti.
Irak ve Yeni Zelanda’ya ihracatta ciddi artışlar yaşandı
Sektör temsilcilerinin listenin 4’üncü sırasındaki İspanya’ya yaptığı ihracatta da ciddi oranda artış görüldü. Bu ülkeye otobüs, minibüs ve midibüs dış satımı, ocak-eylülde geçen senenin aynı aylarına kıyasla yüzde 364’ün üzerinde artışla 24 milyon 53 bin dolardan 111 milyon 778 bin dolara yükseldi.
En fazla ihracat yapılan ilk 10 ülke arasında bulunan Birleşik Krallık’a 84 milyon 542 bin, Romanya 77 milyon 57 bin, Polonya 63 milyon 662 bin, İsrail’e 60 milyon 657 bin, ABD’ye 50 milyon 815 bin ve Macaristan’a 48 milyon 115 bin dolarlık araç satıldı.
Sektörün ihracatını ciddi oranda artırdığı ülkelerin arasında bulunan Litvanya’ya dış satım, yüzde 1271’in üzerinde artışla 2 milyon 435 bin dolardan 33 milyon 400 bin dolara geldi.
Geçen yılın aynı döneminde 166 bin dolarlık otobüs, minibüs ve midibüs ihraç edilen Yeni Zelanda’ya dış satım yüzde 2 bin 904 artarak 5 milyon 12 bin dolar olarak kayıtlarda yer aldı.
Irak’a ihracat da yüzde 2 bin 836 artışla 148 bin dolardan 4 milyon 369 bin dolara yükseldi.
Kaynak Anadolu Ajansı
Kartalın ufukta gördüğünü tavuklara anlatamazsın.
Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir
3 yıl önce Bfren 800 lerde iken bir hayalim vardı.10 bin lot bfren alacağım ve borsada jübilemi yapacağım diye ....10 bin lot bfrenim hiç olmadı ama 10 bin lot bfrenin kazandıracağından daha fazla kazandım şükürler olsun...
Bu yüzden bfren ve egeenin bende yeri ayrıdır.
Yer İmleri