Sayfa 576/905 İlkİlk ... 76476526566574575576577578586626676 ... SonSon
Arama sonucu : 7240 madde; 4,601 - 4,608 arası.

Konu: EGGUB - Ege Gübre

  1.  Alıntı Originally Posted by keko Yazıyı Oku
    teknikçiler çok konuşur ama çok az kazanırlar dostum...

    para babaları genelde temelcilerdir...
    Para babaları genelde temel + teknikcilerdir hocam.
    Nerden biliyorsun diye sormayın

  2.  Alıntı Originally Posted by alamut1 Yazıyı Oku
    Para babaları genelde temel + teknikcilerdir hocam.
    Nerden biliyorsun diye sormayın
    sormayayım ama anladım....
    ALLAH ım bana doğruyu doğru, yanlışı da yanlış olarak göster ve bana doğru ile amel etmeyi nasip et

  3.  Alıntı Originally Posted by MAHARAJ Yazıyı Oku
    Aynı fikirdeyim, temelsiz teknikçilik bence kumardır
    Tekniği istediği yöne istediği gibi çizen ise güçlü paradır
    Güçlü parayı hisseye çeken temel değerleri ve beklentisidir
    sana katılıyorum dostum.. temeli olmayan bir hisseyi füze gibi uçurabilirsiniz ama belli bir yerde satacak eleman bulamazsınız....ama temeli olan hisselerde her zaman alıcısı olur..güçlü para da hem çok alacağı hem de aldığını satabileceği hisseye gelir...
    ALLAH ım bana doğruyu doğru, yanlışı da yanlış olarak göster ve bana doğru ile amel etmeyi nasip et

  4. Ege Gübre Limanı bölgedeki Nemport limanı ile beraber en büyük ve en iyi limanı. Nemport bu sıralar halka açılsaydı ve değeri 40 milyar olsaydı muhtemelen yatırımcılar ona deli gibi saldıracaktı

    Veya onun halka arz fiyatını gören işi bilenler Ege Limana saldıracaklardı. Şimdilik böyle bir imkan olmadığına göre elimizdeki en güzel halka açık limanı değerledirmek düşüyor bize

    Piyasa değeri an itibarıyla 5.5 milyar tl

  5. BYD yatırıma geldi, Cherry de yolda... Belki bu büyüklükte olmasa da birkaç yatırım daha gelebilir.

    En sonunda kendileri geliyor

    Evet, en sonunda kendileri geliyorlar. Bildiğiniz gibi dünyanın en büyük elektrikli araç üreticisi BYD de de Türkiye ye kendisi geldi. Cherry nin yatırım konusunda henüz netleşme olmasa da yatırımı kendisinin yapacağı tahmin ediliyor.

    Çinli elektrikli araç üreticilerinin Türkiye ye gelmesinin en büyük nedeni, önemli üretim rakamlarına ulaşan bu üreticilerin kapasitelerini başka pazarlara ulaştırmaya çalışmaları. Çin ekonomisinin yavaşlaması da bu arayışları hızlandırmış görünüyor. Devletin de çoğunda birebir yatırımcı olduğu bu üreticiler, hem Türkiye pazarının büyüklüğüne buradan da çevre pazarlara girebilmeyi planlıyor.

    https://www.ekonomim.com/kose-yazisi...lebilir/756437

  6. #4606
    İçimde bir ses, yüzde yüzü ege gübreye ait ve bizim de ortağı olduğumuz bu limanı halka arz ederek şirketin kasasını dolduracaklarını söylüyor.
    İş yatırım boşuna toplamıyor.
    Ytd


    23106RN0DA cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  7.  Alıntı Originally Posted by aslanselim Yazıyı Oku
    İçimde bir ses, yüzde yüzü ege gübreye ait ve bizim de ortağı olduğumuz bu limanı halka arz ederek şirketin kasasını dolduracaklarını söylüyor.
    İş yatırım boşuna toplamıyor.
    Ytd


    23106RN0DA cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Sanmıyorum ama hayali bile güzel. Veya şöyle bi hayal daha iyi olurdu. BYD nin malum bölgede limanı yok, bu devlerin genelde kendi limanları olur. Bizim tatlı su kurnazları Gençer lere 1 milyar dolar teklif ile gelirler mi.

    Düşünsenize 1 milyar piyasa değerinden satın alma ve ortağı olduğumuz şirket Dünya devi BYD

    Hayalse alın size hayal.
    Son düzenleme : MAHARAJ; 24-07-2024 saat: 23:58.

  8.  Alıntı Originally Posted by MAHARAJ Yazıyı Oku
    Sanmıyorum ama hayali bile güzel. Veya şöyle bi hayal daha iyi olurdu. BYD nin malum bölgede limanı yok, bu devlerin genelde kendi limanları olur. Bizim tatlı su kurnazları Gençer lere 1 milyar dolar teklif ile gelirler mi.

    Düşünsenize 1 milyar piyasa değerinden sağın alma ve ortağı olduğumuz şirket Dünya devi BYD

    Hayalse alın size hayal.
    Üstadım bence hayal değil yıllar önce Ender Yorgancılar gazete de demeci var Çinli bir liman işletmecisi nin Aliağa limanlarına ilgisi var diye ve cazip kılan Aliağa nın meşhur İpekyolu hattı üzeri olması ve esas bomba Çinliler malum dev işler o noktada gemiler postpanamax büyük gemiler ve bu gemilerin yanaşması için su derin olmalı şimdi Nemrut limanlar bölgesi en ideal su derinliği Eggub limanında var ve yeni kapasite ve iskele uzatma daha da cazip kılacak

    Şimdi patrona genel kurul da bu fiyata satarmısınız diye sordular
    Patrona bu soruya güldü
    Olağan gülecek tabi piyasa değeri komedi oda farkında
    Gıdıklayacak bir fiyat olursa ancak neden olmasın glbi cevap verdi

    Şimdi yıllar önce bir genel kurulda yine en az Alsancak limanından daha değerli demişti
    Alsancak limanı malum 2007 ki bu rakam şu anda sene 2024 limanlar daha kıymetli ama 2007 emsali 1.275 milyar dolar ihalede görülen bu
    En az dediği noktada 1.5-2 milyar dolar demek bence
    Gıdıklayıcı teklif gelirse demişti oda bence 3 milyar dolar olur belki ama işte sene 2007 ye göre şuanda işte byd vs limanları Aliağa yı daha kıymetli kılacak

    Halka arz edilecek olsa arsayı günceller o sizin verdiğiniz sahibinden ilanı minimum değeri olur yeni defter değeri ve bedelsiz potansiyeli akılara zarar olur işte Konya egeen gibş bedelsiz deposu dolar zaten patron da dedi toplantı arsa çok kıymetli blz biliyoruz ama güncellesek siz blrde bedelsiz istersiniz diye ve pd dd şu anda blle 1 de o vakit 0,01 mi olur eksi mi olur potansiyel bakar mısınız neyse son halka arzlar gerçek değeri ama ona rağmen 4-5 kat prim ama blz daha gerçek basic temel değerinden ne kadar çok uzaktayız ve son halka arzlar pd dd lere bakın nerede biz daha arsa güncel değilken nerede

    Halka arz reklam filmi de bu olsa kimbilir kaç milyarlarca dolardan halka arz olur ve millete 1-2 lot gelirdi yoksak talep

    https://youtu.be/orpgwAfF-Eo?si=7WbIvOkJxLMJBGnR

Sayfa 576/905 İlkİlk ... 76476526566574575576577578586626676 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •