Alıntı Originally Posted by Serkalgo Yazıyı Oku
2018-23 arası ihracatçı şirketlerin dönemi kapandı artık.Öncesinde piyasada olmayan,olsada neyin ne olduğundan hiç nasiplenememişler bunu idrak edemiyor ama durum bu.Kurlar enflasyondan fazla artmadığı müddetçe ihracatçı şirketler out.İhracatta ancak katmadeğerli patenti size ait fiyatını da sizin belirlediğiniz ürünleri üreterek bu iklimden ayrışabilirsiniz.Birileri adına mal üretip satarak sürdürülebilir kazançlar elde edemezsiniz.Uygulanmakta olan programı kim olursa kim gelirse gelsin her daim sürdürülmesi mecburi bir program.2018-23 arasında uygulanmadı sonucunu ülkece görüyoruz.Hasılı kelam 2018-23 gibi bir dönem bir daha kolay kolay yaşanmaz.İnşallah da yaşanmaz.

Gelelim iç piyasaya,durumlar giderek vahimleşecek,satışlar ve marjlar düştükçe düşecek.Kendinizi kara cahillerin safsatalarından koruyun.Yada onlarla hareket edip goy goy yapın benim zerre umrumda değil.[emoji1]insanın kendi kendine verdiği zararı kimse veremez.Haydi size hayırlı goy goylar,meydancılar sahneye[emoji1787]Bu yazımın ardından elebaş en zır cahillerinden meydancılar hemen bla bla bla atlayacaklar iyi takip edin[emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Mercedes-Benz Türk İcra Kurulu Başkanı Süer Sülün, yılın ikinci yarısında sıkılaşmanın artmasıyla birlikte kamyon pazarında daralmanın hızlanmasını öngördüklerini belirtti.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
siz önceki yazılarınızda hep satış adetleri küçülecek yazdınız ama satış adetleri küçülmüyor hatta 2025 de vw ye üetilen araç da devreye girince satış adetleri daha da artacak ... evet marjlar kur nedeniyle şu anda kötü ama kur üzerindeki baskının da her geçen gün arttığına eminim siz de katılıyorsunuzdur .

şu dönemde ben dövizde durana kadar ford da kalmayı mantıklı buluyorum