Sayfa 249/263 İlkİlk ... 149199239247248249250251259 ... SonSon
Arama sonucu : 2097 madde; 1,985 - 1,992 arası.

Konu: BRISA - Brisa Bridgestone

  1.  Alıntı Originally Posted by izmirli_hoca Yazıyı Oku


    Biz gene insanlığımızı yapalım ve yayınlayalım.

    2024/2023/2022/2021 6 aylık bilançolar..

    Doyumsuzluk,ihtiras ve ahmaklık güzel bir şey,

    yarattığı fırsatlar açısından.
    Bu bilançolara yorumunuz nedir iyi mi kötü mü ?

  2.  Alıntı Originally Posted by Canmert Yazıyı Oku
    Bu bilançolara yorumunuz nedir iyi mi kötü mü ?
    2021 DEN 2024 e , siz öz varlıklarınızı , 1.7 den 16.8 e artırabildiniz mi ? 9,88 kat..

    Yada , Borçlarınıza rağmen 5,22 kat büyüyebildiniz mi ?

    (doların 6,01 kat artmasına yakın bir değerde kendinizi tutabildiniz mi)

    Bu zaman zarfında, amortismanları bir hayli azalmış, tam zamanlı çalışan, oturmuş bir fabrikanız elinizde var mı ?.

    Tüm bu gelişmeye rağmen senetlerinizin piyasa fiyatını defter değerinden bile düşük tutup,

    kendinize yeni bir kazanç kapısını açık tutabiliyormusunuz.

    Siz yorumlayın.

    Eğer daha iyiseniz , bu senet sizi fakirleştirir.

  3. Oyyyy bu nasıl bilanço?

  4. #1988
    --brüt kar marjı belirgin düşmüş...yani maliyeti fiyata yansıtamamış...ciro da %12 düşmüş...yani 1 milyar kadar...

    --yine de fena sayılmaz....mevcut fiyatlar gelecek bilançoyu satın almış gibi...



  5. Siz ancak, "aklı kıt" olanları kandırırsınız.

    Bunun vebali var.. Bunu bilin.

    Anlayan anladı.

    Son 4 senenin 9 aylıkları karşılaştırmalı.

  6. #1990
     Alıntı Originally Posted by PLANNER Yazıyı Oku
    Aynen hocam orijinal ekipmanda Fiat Brissa'dan kullanıyor. Ancak bir çok firma brissa'dan kullanıyor. (Ford, Renault, Toyota, Otokar, Karsan,... vb.)

    Direkt tofaş'taki -49% yıllık değişimden ziyade paylaştığınız tablonun üst kısmındaki binek+ticari toplamı -11,6% daha doğruya yakın bir veri olabilir.

    Zaten 2024 ilk yarıda 2023'e göre -11% civarı bir düşüş mevcut satış kanallarında. Aynı oran çıkmış gibi görünüyor 2024 eylülde de.

    İhracat tarafından da afrika tarafı iyi gidiyordu. Avrupa enf. ve faiz anlamında bir düzelme olursa. O taraf da ciddi destek olabilir.

    Yani parametre çok, hayırlısı diyelim.
    Daha önce forumda konuştuğumuz gibi hasılat tarafındaki düşüş %11 civarında gelmiş Q3'te. Yani tek marka üzerinden ziyade binek+ticari toplamı üzerinden takip etmek daha doğru bir öngörü sunmakta. Otomotiv sektörünün bu kadar daraldığı ve sıkıştığı bir dönemde çok da yangın yapacak seviyede kötü bir bilanço geldiğini kendi adıma düşünmüyorum. Hele ki iyi bilanço beklenip de kötü gelen şaşırtıcı bilançoları gördükten sonra...

    Bilanço sonrası Ahlatçı Yatırım değerlendirme raporu yayınlamış, ilgililer için bilgilendirici olabilir,

    Saygılar,

  7. Aksaray ve İzmit fabrikalarına bugüne kadar 372 milyon $ yatırım yapılmış.

    Yani lot başına 41,8 tl / lot ve Ahenk içinde çalışan 3618 kişi..

    Sağolsunlar bunu bize bugün 80 tl den veriyorlar. Minnettarım.

  8. Faaliyet raporunu okudunuz mu? Tüm satışların yaklaşık %25'i fabrika çıkışı araçlara olurken %75'i bana, sana, vatandaşa yapılıyor.

Sayfa 249/263 İlkİlk ... 149199239247248249250251259 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •