Sayfa 550/613 İlkİlk ... 50450500540548549550551552560600 ... SonSon
Arama sonucu : 4899 madde; 4,393 - 4,400 arası.

Konu: FROTO - Ford Otosan


  1. Toaso'da da aynısını yaptılar, bilanço kötü geldiği gün yukarı yönlü köpürttüler. Sonrası malum. Aynı senaryo froto'da sergileniyor.
    Yazılarımın tamamı şahsi görüşlerim olup, SPK Kanunu ; madde 101, 103, 104, 106, 107, 110 ve diğer ilgili maddeleri kapsamında görüş ve düşüncelerim asla yatırım tavsiyesi olarak değerlendirilmemelidir. Aksi halde zarar edebilirsiniz...

  2.  Alıntı Originally Posted by karayel09 Yazıyı Oku
    Toaso'da da aynısını yaptılar, bilanço kötü geldiği gün yukarı yönlü köpürttüler. Sonrası malum. Aynı senaryo froto'da sergileniyor.
    Elma ile armut gibi ikisi kıyaslamayın bence.
    Tofaş ile Ford un bilançoları beklentileri çok farklı.
    Elinde üretimi sonlandırılacak Egea dan başka bir şey kalmayan.
    Rekabet kurumunun kararını bekliyor ve fk ları şu anki net kara göre 20 olmuş.
    İsteselerde çok aşağı salacağını zannetmem Fordu.
    Ama Rekabet onayı gelmez egea zaten bitti bitiyor. K0 da henüz çıkmamış.. Toaso için karanlık gibi tünel.

  3.  Alıntı Originally Posted by karayel09 Yazıyı Oku
    Toaso'da da aynısını yaptılar, bilanço kötü geldiği gün yukarı yönlü köpürttüler. Sonrası malum. Aynı senaryo froto'da sergileniyor.
    Tofaş’ın bilançosu nerde, Ford’un bilançosu nerde? Gelecek beklentiler de meydanda…

    Dediğiniz gibi malumu yaparlarsa, piyasa gerekeni yapar diye düşünüyorum.



  4. satışlar artmış..kar marjında da artış var...fd/favök ve pd/satışlar ..
    özsermaye karlılığının düşüşü normal..konjönktür...kur un artmasına bakar ..önemli değil.
    yani burda çene çalarken 3 ay, şirket üretmiş satmış kasayı düzeltmiş.



  5. cari oranlar yükselmiş borçlar azalmış..iyi gösterge
    daha iyisi aktif devir hızı ve stok artışı..
    aktif karlılık konjonktürel.
    özellikle stok devir hızı: oran büyük ise çok satış az stok demektir

  6. #4399
     Alıntı Originally Posted by fLameng Yazıyı Oku
    Elma ile armut gibi ikisi kıyaslamayın bence.
    Tofaş ile Ford un bilançoları beklentileri çok farklı.
    Elinde üretimi sonlandırılacak Egea dan başka bir şey kalmayan.
    Rekabet kurumunun kararını bekliyor ve fk ları şu anki net kara göre 20 olmuş.
    İsteselerde çok aşağı salacağını zannetmem Fordu.
    Ama Rekabet onayı gelmez egea zaten bitti bitiyor. K0 da henüz çıkmamış.. Toaso için karanlık gibi tünel.
    ortada kıyaslanacak bir durum olmadığı gibi,

    tofaşın karanlık tünel olması fordun aydınlığa çıkacağı anlamına gelmez.

    belki stellantisin haklarini alınca ortaya doğuş oto gibi bir şirket çıkacak.

    2024yılında stellantis grubunda
    pejo citroen opel 142bin adet araç satmış.
    buna 87bin de fiat markasını ekle.
    230bin araç

    stellantisin ozelligi, butun arabaların yakışıklı , ama hepsinin tel maşa olması.
    servise bir giren aylarca çıkamıyor.
    kazançlı iş.

  7. #4400
    araba üretip para kazanacağına , bir tane hatalı tasarım yap, müşteri 2-3 senede bir 30bin verip triger değiştirsin. her sene 10bin liraya da 4 litre yağ değiş. senden kralı yok.

    grup,
    2024te 230bin satmis...
    2023te 285bin satmis...
    onceki yillara bakmadim

    ama diyelim bu grupta her sene 2 milyon arac yetkili servise gidiyor

    10bin lirayla carp

    20milyar kemiksiz para.

    buna agir bakimlari , sandik motorlari da ekle...

Sayfa 550/613 İlkİlk ... 50450500540548549550551552560600 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •