Alıntı Originally Posted by Egeli Yazıyı Oku
Ben sabiha gökçenin daha iyi durumda olduğunu düşünmüştüm

"* On yılı geride bırakan ISG henüz kârlılığa adım atmış değil. Devlet fonunun sahip olduğu MAHB, bu açıdan hisse satışına sıcak bakıyor. Ancak yönetim hissesi vermek istemiyor.

İSTANBUL Sabiha Gökçen Havalimanı satılık. Ama öyle tamamı falan değil. Sadece yüzde 30’u satılık. Peki gerisi? Şimdilik satılık değil. Yani gidip yüzde 30 için parayı yatıracaksınız. Yakayı kaptıracaksınız. Sonrası meçhul... Üstelik hâlâ inşaatı süren ikinci pist var. Ne zaman biter, planlanan zamanda bitmez. Bitse de biter bitmez şu anda kullanılan pistin bakıma alınması gerekir. Yani daha uzun süreler havalimanındaki uçuş trafiğini arttırmak mümkün değil... Slotlara yeni slotlar eklenecek. Eeee peki parayı yatıran nereden kazanacak? Uçuş trafiği artmayınca yolcu da artmayacak. Gelir neredeyse sabit kalacak. Zamanında çevresinde yeterince kamulaştırma yapılmayan havalimanı kendi kabında, dar alanda paslaşmalarla yoluna devam edecek.


http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/ugur-cebeci/thy-lufthansayi-solladi-40565024"
Bundan 80 yıl önce AHL de yapılırken ilerisi düşünülerek çevresinde yeterli kamulaştırma yapılmamış bu büyük hatanın sonucu veya rant hırsızlığı ,adına ne derseniz deyin, bugün kıt sermayemiz çarçur edilerek , kendi yandaş müteahhitlerine peşkeş sağlanarak ,milyarlarca dolar borçla yeni bir havalimanı yapılıyor. AHL den 60 yıl sonra bu sefer Sabiha gökçen havalimanı yapılırkende aynı kafalar yine anı hatayı yapıp çevresinde ilerisi için gerekli kamulaştırmaları yapmamış. Peki bu bir tesadüf mü olmuş ? Hep diyorum maya moktan, o nedenle aradan bir 80 yıl daha geçse gerek bu işlerde gerek başka işlerde hep aynı hatalar, buna hata denmez aynı aptalıklar, rant hırsızlıkları yapılacaktır kimsenin kuşkusu olmasın. Maya bozuk tutmuyoooor....