Alıntı Originally Posted by şef Yazıyı Oku
hava yolu şirketleri için en önemli maliyet petrol fiyatı. geçen sene petrol düşük iken bu sene yükselme trendinde.
aksa için patron alım açıkladı, olumlu. döviz borcu olması olumsuz.
 Alıntı Originally Posted by Egeli Yazıyı Oku
Havacılık benim gözümde cam gibi kırılgan, petrol fiyatlarına ve jeopolitik risklere duyarlı. Üstelik eskiden tv’de çok gözüken ama şimdi pek ortalıkta olmayan bir patrona sahip
Ben tutmadım.


iPhone cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

Petrol fiyatları ile ilgili tespitimi pegasus başlığında da 1-2 defa paylaşmıştım... Alıntı yapıyorum ...

 Alıntı Originally Posted by onelle Yazıyı Oku
Sn scrat, temelle tekniği sizin bahsettiğiniz gibi bağlamak yanlış olur... Pek gerekte yok bu kıyaslamaya... Ayrıca petrolle yine sizin bahsettiğiniz şekilde bir (negatif ) korelasyondan bahsetmek söz konusu değil ... Şirketler bu mevzularda kayıplarını zaten hedge ile minimuma indirmeye çalışıyor ... Daha önce de bu konuyu başka bir arkadaş açmıştı topikte ve orada da işaret etmiştim ; dikkat edilirse Pegasusun en önemli rallisi 2013 yılında petrol fiyatlarının 110 dolar ile zirve yaptığı dönemdedir ... Petrol fiyatları 2016 ortasına kadar da hızla düşüp 30 dolar civarına indiğinde de yine bir korelasyon göstermeyerek pegasus tarihinin en düşük fiyatına ulaşmıştır... Ve o tarihten bugüne kadar petrol fiyatları 30 dolardan 70 dolara gelmiş pegasusta 11 tl den 38 tl ye gelmiştir... Grafiklerden bakılabilir... Yani petrolle ilgilenilmiyor... Burada bizim için temel olarak belki de tek dikkat edilecek mevzu turizmi etkileyecek kötü sonuçların ortaya çıkmamasıdır ... Şu an oluşan git gellerin petrol fiyatları ile pek ilgisi yok... Teknik.... Sevgiler.. Saygılar...