Sayfa 74/193 ÝlkÝlk ... 2464727374757684124174 ... SonSon
Arama sonucu : 1538 madde; 585 - 592 arasý.

Konu: Egyo - EGS GAYRÝMENKUL ANONÝM ÞÝRKETÝ

  1. #585
     Alýntý Originally Posted by Okleey Yazýyý Oku
    süper yazmýþsýn
    Tesekkurler Sn Okley Yonta Yonta Conta Conta
    Conta Arkadan Kaciriyor Artik

  2. #586

  3. #587
    Liman sahasý 2 katýna çýkacak!

    Sakarya'nýn Karasu ilçesinde 1995'te temeli atýlan ve geçen yýl hizmete açýlan Batý Karadeniz'in en büyük limanlarýndan Karasu Limaný, neredeyse yüzde 100 dolulukla çalýþýyor.
    KARADENÝZDEN DÜNYAYA AÇILIYOR
    Bölgenin ihracatýný artýrmasý beklenen liman, sahip olduðu kapasite ve sunduðu çok modlu taþýma avantajlarýyla Karadeniz'den dünyaya açýlan lider liman olma yolunda.
    Vali Ýrfan Balkanlýoðlu, Karasu Limaný'nýn bölge ekonomisi için son derece önemli olduðunu, Karadeniz'de kýyýsý olan ülkeler için de limanýn önem arz ettiðini belirtti. Sakarya-Karasu arasýndaki yolun limana bölünmüþ yolla baðlandýðýný ifade eden Balkanlýoðlu, "Ayrýca Karasu'dan, Ýstanbul'a da bölünmüþ yol çalýþmasý hýzla devam ediyor. Bölgemizdeki Organize Sanayi Bölgesi'ndeki kuruluþlar büyük ihracat kapasitesine sahip. Bu firmalarýn da ihracatta deniz yolunu kullanmalarý avantaj saðlayacak. Savunma sanayi fabrikasýnýn da burada yapýldýðý düþünüldüðünde bunlarýn en yakýn liman aracýlýðýyla ihraç edilmesi son derece güzel bir imkan saðlayacak." dedi.
    EKONOMÝYE BÜYÜK KATKI
    Vali Balkanlýoðlu, son derece modern imkanlara sahip Karasu Limaný'nda çalýþýr vaziyette iki vinç bulunduðunu dile getirdi. Limanýn Sakarya ve Türkiye ekonomisine çok büyük katký saðlayacaðýný bildiren Balkanlýoðlu, "Türkiye'nin üç tarafý denizlerle çevrili ancak limanlarýmýzdan yeterince istifade etmiyoruz. Gelecekte Karasu Limaný Türkiye'nin en önemli limanlarýnýn baþýnda gelecek. Bunun için çok mutluyuz. Limanýn her aþamasýnda emeði geçenlere teþekkür ediyor ve Sakarya halký adýna minnetlerimizi sunuyoruz." diye konuþtu.
    TOYOTA VE BMC ÝHRACATI KATLAYACAK
    Karasu Belediye Baþkaný Mehmet Ýspiroðlu da 22 yýlda tamamlanan limanýn tam kapasiteyle çalýþtýðýný, gemilerin limana girmek için sýra beklediðini söyledi. Ýspiroðlu, "Liman yoðun çalýþmakta. Kamyoncular ve esnaf bu limandan gerekli payý almaktadýr. Denizyoluyla gelen yükler karayoluyla Ýstanbul, Kocaeli, Düzce, Bolu'ya kamyonlarla taþýnmaktadýr. Ýhracat þu anda az ama önümüzdeki günlerde Sakarya'da Toyota hem de ilçemizde kurulmakta olan Kibar Holding ve BMC'nin ihracatý Karasu Limaný'ndan yapýlacak." dedi.
    ÝKÝNCÝ RIHTIM
    Karasu Limaný'nýn faaliyete geçmesiyle ilçede ticaretin geliþtiðini belirten Ýspiroðlu, "Limanýn deniz yoluyla yapýlan ithalat ve ihracatla Türkiye ekonomisine çok büyük katký saðlayacaðýna inanýyoruz. Önümüzdeki günlerde ikinci rýhtýmýn da açýlmasýyla beraber ülke ekonomisine katký saðlayacak." ifadesini kullandý.
    ÝSTANBUL’A EN YAKIN LÝMAN
    Karasu Limaný Müdürü Gökçen Erdem de limanýn, Ulaþtýrma, Denizcilik Haberleþme Bakanlýðýnýn 2011'deki ihalesinde firmalarý tarafýndan alýnarak 2017 Ocak'ta iþletmeye geçtiðini anýmsattý.
    Karasu Limaný'nýn toplam alanýnýn 250 bin metrekare olduðunu bildiren Erdem, "Güvenli bir liman. Þu anda toplam 5 gemiye ayný anda hizmet verebiliyoruz. Gümrüklü bir saha, hudut kapýsý birçok özelliði olan Ýstanbul'a Karadeniz'deki en yakýn liman. Bunun haricinde yakýn olarak baþka bir liman bulunmuyor. Marmara Bölgesi'ne hizmet eden özellikli bir liman. Ýlk yýlýmýzda yaklaþýk 420 bin ton yük elleçlemesi yaptýk, bu yýlki hedefimiz 1 milyon ton." dedi.
    500 BÝN METREKAREYE ÇIKACAK
    Erdem, ilk 3 ayda 1 milyon tonluk elleçleme hedeflerini geçebilecek potansiyeli gördüklerini aktardý. Limandaki yüklerin büyük bir kýsmýnýn ithalat yükü olduðunu dile getiren Erdem, þunlarý kaydetti:
    "Genelde tahýl ürünleri ve rulo saclar geliyor. Yoðun bir þekilde çalýþmaya devam ediyoruz. Genelde Türkiye'nin ithalat ve ihracatýna bakýldýðýnda büyük çoðunluðu Rusya üzerinden oluyor. Karasu Limaný'na da buna baðlý olarak yükün yüzde 90'ý Rusya'dan geliyor. Ýhracýmýz da genelde Amerika'ya sac ürünleri oluyor. Ro-Ro gemilerinin limana gelmesiyle ihracat da çoðalacak. Þu anda ihracat beklenen düzeyde deðil. Doluluk oranýnda ise hemen hemen yüzde 100 kapasiteyle çalýþýyoruz. Ýlk üç yýl içinde 1,5 milyon ton yük hedefimiz var. Bununla ilgili tüm pazarlama faaliyetlerimiz devam ediyor. 250 bin metrekare olan liman sahamýzý da 500 bin metrekareye çýkarmayý hedefliyoruz. Birçok yatýrýmcý limanla ilgileniyor. Ýlk 5 yýl içinde potansiyelimizde ciddi artýþ bekliyoruz. Karasu Limaný Sakarya'nýn dünyaya açýlan kapýsý. Birçok firmanýn bölgeye yatýrým yapmasýyla liman çok daha cazip hale gelecek."

  4. #588
    Spk dan gelen cevap;
    EGS Gayrimenkul A.Þ. olarak belirlenmesi ve faaliyet konusunun portföy iþletmeciliði faaliyetini kapsamayacak þekilde deðiþtirilmesine iliþkin esas sözleþme tadil metni 26.05.2017 tarihli Þirket genel kurul toplantýsýnda kabul edilmiþtir. Þirket tarafýndan yapýlan/yapýlacak özel durum açýklamalarýna Kurulumuz internet sitesinin "Þirketler-Özel Durum Açýklamalarý" bölümünden ulaþýlmasý mümkündür. Diðer taraftan, Þirket paylarýnýn borsa kotundan çýkarýlmasýna ve þartlarýn saðlanmasý halinde tekrar borsada iþlem görmesine iliþkin esaslar Borsa mevzuatý kapsamýnda belirlenmiþ olup, konuya iliþkin bilgi ve görüþ taleplerinizin Borsa'ya iletilmesinin uygun olacaðý düþünülmektedir.

  5. #589
    Diðer köyden nostalji yapýyorlardý, bizde yapalým dedikk;

    EGS’nin Ýpekyolu’na Danýþtay freni
    06.12.2008
    EGS’yle ilgili geliþmeleri bugüne kadar aþama aþama sizlere ilettim.
    Grubun TMSF’yle görüþmeleri son noktaya gelmiþ ve son genel kurullarla da geleceði þekillenmiþti.
    Ýlk aþama olarak EGS ortaklarý 280 milyon dolarlýk borcun ödenmesine iliþkin anlaþmayý imzaladýlar ardýndan EGS Holding ve EGS Gayrimenkul Yatýrým Ortaklýðý’nýn genel kurullarý yapýldý.
    Sözleþmenin imzalanmasýndan 10 ay sonra þirket yönetim kurullarýna 5 EGS ortaðý ile 2 TMSF temsilcisi girdi.
    Geriye kalan diðer þirketlerin genel kurullarý da yapýldýktan sonra EGS þirketlerinin tamamý çalýþmaya baþlayacak.
    Bunlar önemli geliþmeler...
    Çünkü EGS’nin birçok ortaðý haksýz yere maðdur oldu ve þirketler uzunca bir süredir faaliyetlerini yerine getiremediler.
    Öyle anlaþýlýyor ki, yeni yýlla birlikte EGS þirketleri Deniz A.Þ.’nin liderliðinde yeniden bir yapýlanmaya gidecek ve çarký döndürmeye çalýþacak.
    * * *
    Ama þunu özellikle belirtmeliyim; EGS’nin gerçek kurtuluþundan söz edeceksek, o zaman iki önemli projesinin de hayata geçmesi gerekiyor. Bunlardan birincisi Ýpekyolu, ikincisi de Ýzmir Basmane’deki Dünya Ticaret Merkezi...
    Bakanlar Kurulu, EGS Holding’in EGS Bank’ta neden olduðu kamu zararýna karþýlýk el koyduðu þirketlerden Sakarya Ýpekyolu Vadisi Serbest Bölge Kurucu ve Ýþleticisi A.Þ.’ye (Sisbaþ) Sakarya-Kocaeli arasýnda serbest bölge oluþturmak ve iþletmek için izin vermiþti.
    TMSF de serbest bölge kurma izni verilen þirketi düzenleyeceði açýk artýrmayla satmayý ve elde edeceði parayý EGS Holding’in borcundan düþmeyi planlamýþtý.
    Bakanlar Kurulu kuruluþ aþamasýnda serbest bölge için yaklaþýk 15 bin dönüm yapýlaþmaya açýk olmak üzere 80 bin dönüm arazi tahsis etmiþti.
    Ancak Danýþtay bu kararý Mimarlar ve Mühendisler Odasý’nýn açmýþ olduðu davalar sonucunda çevre faktörleri, arazinin büyüklüðü, yeterince fizibilite yapýlmadýðý gerekçeleriyle 2006 yýlýnda nihai olarak iptal etmiþti.
    Kararýn ardýndan yeni fizibilite raporu hazýrlanmýþ ve arazi planlarý yapýlmýþtý. Yeni projeyle yapýlan baþvuru Bakanlar Kurulu tarafýndan uygun görüldü ve 10 Temmuz 2007’de Resmi Gazete’de yayýmlanarak yürürlüðe girdi. Ancak Bakanlar Kurulu’nun onayladýðý yeni proje, eski projeye göre çok daha kýsýtlý bir yapýlaþma izni vermiþti. Eski projede 15 bin dönüm olan yapýlaþma hakký bu kez 2 bin 700 dönüme inmiþti. 2000 yýlýnda Booz Allen & Hamilton Inc adlý danýþmanlýk firmasý hazýrladýðý raporda araziye kullaným haklarý ile birlikte toplam 81- 282 milyon dolar arasýnda deðer biçmiþti. Ancak ekonomideki hýzlý büyüme ve hýzlanan yabancý yatýrýmcý akýný Türkiye’nin hemen hemen her bölgesinde varlýk fiyatlarýný artýrdý.
    * * *
    Danýþtay 10’uncu Dairesi’nin son kararý yürütmeyi durdurma þeklinde çýktý.
    Konu, Dava Daireleri Genel Kurulu’na gidecek.
    Tekrar dairesine gidecek, esasý incelenecek; derken yine aylar süren bir bekleme süreci baþlayacak.
    Tekrar ediyorum.
    Ýpekyolu projesi aslýnda Türkiye için bir fýrsattýr. Hazýr 26 Kasým’da serbest bölgeler yasasý çýkmýþken ve dünya kriz sonrasý yeniden yapýlanacakken; o bölgede bir yatýrým fýrsatý çok anlamlý olacaktýr.
    Karadeniz Ekonomik Ýþbirliði Bölgesi’ne üye ülkeler, Doðu Avrupa ülkeleri, BDT ülkeleri ve Türk cumhuriyetlerinden oluþan büyük bir pazara yönelik çalýþmasý planlanan Ýpekyolu Projesi’nde baþlangýç boyutlarýnda 100 binden fazla kiþiye iþ imkaný saðlanmasý öngörülüyordu.
    * * *
    Projenin son hali küçültülse de kalan alan Ýzmir’deki Ege Serbest Bölge’den yüzölçüm olarak daha fazla...
    ESBAÞ’ta 15 bine yakýn kiþi çalýþýyor ve Türkiye’nin gözbebeði bir üretim merkezlerinden biri konumunda.
    EGS’nin Denizli’deki serbest bölgesi çalýþýyor.
    Ancak Denizli ekonomisi bugünlerde sýkýntý yaþýyor.
    Kentte çarklar dönmeye baþlayýnca burasý da yoluna devam edecektir.
    * * *
    Tabii Dünya Ticaret Merkezi’ni de ayrýca düþünmek gerekiyor.
    Yýllardýr bitmeyen davalar bu yatýrýmý da riske soktu.
    Dilerim en kýsa sürede Basmane’yle ilgili karar da verilir

  6. #590

  7.  Alýntý Originally Posted by þirinyerli Yazýyý Oku
    Spk dan gelen cevap;
    EGS Gayrimenkul A.Þ. olarak belirlenmesi ve faaliyet konusunun portföy iþletmeciliði faaliyetini kapsamayacak þekilde deðiþtirilmesine iliþkin esas sözleþme tadil metni 26.05.2017 tarihli Þirket genel kurul toplantýsýnda kabul edilmiþtir. Þirket tarafýndan yapýlan/yapýlacak özel durum açýklamalarýna Kurulumuz internet sitesinin "Þirketler-Özel Durum Açýklamalarý" bölümünden ulaþýlmasý mümkündür. Diðer taraftan, Þirket paylarýnýn borsa kotundan çýkarýlmasýna ve þartlarýn saðlanmasý halinde tekrar borsada iþlem görmesine iliþkin esaslar Borsa mevzuatý kapsamýnda belirlenmiþ olup, konuya iliþkin bilgi ve görüþ taleplerinizin Borsa'ya iletilmesinin uygun olacaðý düþünülmektedir.


    Emeðinize saðlýk Sn. Þirinyerli...Umarým tez zamanda düðüm çözülür...Yatýrým Tavsiyesi Deðildir...

  8. #592
     Alýntý Originally Posted by roark Yazýyý Oku
    Emeðinize saðlýk Sn. Þirinyerli...Umarým tez zamanda düðüm çözülür...Yatýrým Tavsiyesi Deðildir...
    Ýnþallah Teþekkürler Sn roark, Kasým ayýna kadar süre istenmiþ olsa'da erkende olabilir.

Sayfa 74/193 ÝlkÝlk ... 2464727374757684124174 ... SonSon

Yer Ýmleri

Yer Ýmleri

Gönderi Kurallarý

  • Yeni konu açamazsýnýz
  • Konulara cevap yazamazsýnýz
  • Yazýlara ek gönderemezsiniz
  • Yazýlarýnýzý deðiþtiremezsiniz
  •