Kart harcamalarında alınan komisyon kart sahibinden değil üye işyerinden alınıyor. Bu nedenle kampanya odaklı pazarlama yapıp, pazarda kullanılan kart sayılarını artırmaya çalışıp, kampanya bağlantılarını kullanarak daha fazla üye işyerinin kendi POS'larını almasını sağlamaya çalışıyor olabilirler. Tek kart üzerinden çok harcama yapan kişi, bu harcamaları aynı bankanın üye işyerlerinden yapmadığı sürece, kart sahibi bankaya büyük bir kar sağlamıyor olabilir. Bu nedenle tek karttan kampanya bağımsız çok yüklü harcama yapılmasındansa, çok sayıda kişi tarafından kampanya bağlantılı ufak tefek harcamaların çok sayıda karttan kendi üye işyerlerinden yapılması için farklı bir yaygınlaştırma politikası izliyor olabilirler. Sadece bir tahmin tabi. Diğer banka POS'undan harcama yapıldığında bankanın komisyonu ne oranda oluyor, POS sahibi banka ve kart sahibi banka komisyonu ne oranda bölüşüyor onu tam bilmiyorum.
Yer İmleri