Sayfa 144/439 ÝlkÝlk ... 4494134142143144145146154194244 ... SonSon
Arama sonucu : 3512 madde; 1,145 - 1,152 arasý.

Konu: TOASO - Tofaþ Oto Fabrikalarý

  1.  Alýntý Originally Posted by Egeli Yazýyý Oku
    Mantýklý bir yaklaþým tofaþýn daha iyi olmamasýnda bence ürünlerin çokta baþarýlý olmamasý neden oluyor. Ürünler kötü demiyorum ama gözde kamaþtýrmýyor


    hisse.net kullanarak iPhone aracýlýðýyla gönderildi
    bunlar göz kamaþtýrmak için ürün üreten markalar deðiller zaten... lüks segmente hitap etmiyor...

    zaten problem üründe filan deðil, tofasýn uzun vadeli "AL ya da ÖDE" anlaþmalarý var ihracat tarafýnda, satýþlarý da garantide yani...

    ford 6 aylýk kar 918 milyon.. piyasa deðeri 23.5 milyar.. f/k 13.24
    tofas 6 aylýk kar 693 milyon.. piyasa deðeri 11.4 milyar.. f/k 8.17

    Ýkisi de aðýrlýklý ihracatçý ama f/k'lar arasýndaki fark çok açýldý, orta vadede ya fordun deðeri düþmeli ya da tofaþýn deðeri artmalý ve f/k'lar birbirine yaklaþmalý...
    Markets may remain irrational longer than you can remain solvent.

  2. #1146
     Alýntý Originally Posted by Desperado Yazýyý Oku
    bunlar göz kamaþtýrmak için ürün üreten markalar deðiller zaten... lüks segmente hitap etmiyor...

    zaten problem üründe filan deðil, tofasýn uzun vadeli "AL ya da ÖDE" anlaþmalarý var ihracat tarafýnda, satýþlarý da garantide yani...

    ford 6 aylýk kar 918 milyon.. piyasa deðeri 23.5 milyar.. f/k 13.24
    tofas 6 aylýk kar 693 milyon.. piyasa deðeri 11.4 milyar.. f/k 8.17

    Ýkisi de aðýrlýklý ihracatçý ama f/k'lar arasýndaki fark çok açýldý, orta vadede ya fordun deðeri düþmeli ya da tofaþýn deðeri artmalý ve f/k'lar birbirine yaklaþmalý...
    Sizin dediklerinizde kesinlikle doðru ama ben ürünün geleceðine bakmayý tercih ediyorum.

    Benim baktýðým taraf ford’un ticaride dobloyu geçmesi satýþlarda bunu gösteriyor.
    Geçen sene kapasitenin yetmeyeceði konuþulurken bu sene sorun ortadan kalktý. Þirket geçen seneki satýþlarý agea’da stok yüklemesi yapýlmasý þeklinde açýkladý.
    Benim odaklandýðým ürünün geleceðinin ne olacaðý sonuçta baþarý üründen geçiyor.



    iPhone cihazýmdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
    O egeli ben deðilim

  3.  Alýntý Originally Posted by ahsen2 Yazýyý Oku
    Hosgeldiniz, ayagýniz uðurluymus, 23 e geçti.

    SM-T350 cihazýmdan Tapatalk kullanýlarak gönderildi
    Beklentimizi karþýlamadý bugün ama beklemeye devam edeceðiz. Ýnþallah daha iyi olacaktýr..


    Tapatalk kullanarak iPhone aracýlýðýyla gönderildi
    Ben söylediklerimden sorumluyum, anladýklarýnýzdan deðil.
    Stefan Zweig

  4. #1148
    Duhul
    Mar 2017
    Ýkamet
    istanbul
    Gönderi
    6,956
     Alýntý Originally Posted by Desperado Yazýyý Oku
    bunlar göz kamaþtýrmak için ürün üreten markalar deðiller zaten... lüks segmente hitap etmiyor...

    zaten problem üründe filan deðil, tofasýn uzun vadeli "AL ya da ÖDE" anlaþmalarý var ihracat tarafýnda, satýþlarý da garantide yani...

    ford 6 aylýk kar 918 milyon.. piyasa deðeri 23.5 milyar.. f/k 13.24
    tofas 6 aylýk kar 693 milyon.. piyasa deðeri 11.4 milyar.. f/k 8.17

    Ýkisi de aðýrlýklý ihracatçý ama f/k'lar arasýndaki fark çok açýldý, orta vadede ya fordun deðeri düþmeli ya da tofaþýn deðeri artmalý ve f/k'lar birbirine yaklaþmalý...
    Sn. Desperado, bu al yada öde anlaþmalarýnýn son tarihi ne biliyor musunuz. Sanki sene sonunda bitecek gibi duymuþtum ama tam kaynaðýný hatýrlamýyorum. Belki de bu fiyatlanýyordur. Aksi halde bu fiyatlar bu hisseye göre daha yukarýda dengelenmeli diye düþünüyorum...

  5.  Alýntý Originally Posted by turali Yazýyý Oku
    Sn. Desperado, bu al yada öde anlaþmalarýnýn son tarihi ne biliyor musunuz. Sanki sene sonunda bitecek gibi duymuþtum ama tam kaynaðýný hatýrlamýyorum. Belki de bu fiyatlanýyordur. Aksi halde bu fiyatlar bu hisseye göre daha yukarýda dengelenmeli diye düþünüyorum...
    Bunlar devamlý olarak yenilenen anlaþmalar, bu sene bitmesi diye bir þey söz konusu deðil. Ne zaman yeni bir model üretilecek olsa ona göre bir yatýrým yapýlýyor ve uzun vadeli krediler alýnýyor ve üretimler peþinen "al ya da öde" ile korunuyor...

    Son 6 aylýklardaki faaliyet raporundan alýntý yapayým... Kendiniz de linkten açýp okuyabilirsiniz..

    https://www.kap.org.tr/tr/Bildirim/697989

    Þirketimizin Yeni Doblo, Yeni Doblo Amerika projesi, Egea ailesi ve MCV FL
    yatýrýmlarýnýn finansmanlarý için almýþ olduðu aþaðýdaki krediler FCA tarafýndan
    garanti altýna alýnmýþ olup, imzalanan üretim anlaþmalarýnýn al ya da öde prensibine
    dayanmaktadýr.
    30.06.2018 itibariyle, 13.652 bin TL (2.571 bin Euro) Yeni Doblo Kapasite Artýþý,
    663.650 bin TL (125.000 bin Euro) Doblo Facelift ve US yatýrýmý, 121.669 bin TL
    (22.917 bin Euro) Yeni Sedan R&D yatýrýmý, 1.470.240 bin TL (276.923 bin Euro)
    Yeni Hatchback ve Station Wagon modellerinin yatýrýmý, 141.119 bin TL (26.580
    bin Euro) Minicargo Facelift yatýrýmý, 304.072 bin TL (57.273 bin Euro) Yeni Sedan
    Kapasite Artýþý, 88.487 bin TL (16.667 bin Euro) diðer olmak üzere toplam
    2.802.889 bin TL'dir.
    Markets may remain irrational longer than you can remain solvent.

  6. #1150
    Duhul
    Mar 2017
    Ýkamet
    istanbul
    Gönderi
    6,956
    Ayrýntýlý cevap için teþekkürler. Faaliyet raporunu okuyunca insan umutlanýyor ama hisse 2 gün üst üste yükselmiyor maalesef. Neyse bekleyeceðiz bakalým...
    Yazdýklarým yatýrým tavsiyesi deðildir.

  7. O nasýl bir iþlemdi öyle karanlýk odaya 22,26 gir 22,60 la çýk ve 284,552 lot iþlem...
    Ýnanma insanlarýn samimiyetine,Menfaat hissi ile gelirler vecde Eðer vaad etmeseydi cenneti,Allah’a bile etmezlerdi secde... Mehmet Akif ERSOY

  8. TCELL'in karýný kaptým geldim. Bu seferde hareketlenmezse çok kýzacaðým.

Sayfa 144/439 ÝlkÝlk ... 4494134142143144145146154194244 ... SonSon

Yer Ýmleri

Yer Ýmleri

Gönderi Kurallarý

  • Yeni konu açamazsýnýz
  • Konulara cevap yazamazsýnýz
  • Yazýlara ek gönderemezsiniz
  • Yazýlarýnýzý deðiþtiremezsiniz
  •