Alıntı Originally Posted by mkdmkd Yazıyı Oku
Çözümü parayı 250 nin altinda olacak şekilde dilimlemek[emoji3](belki ocakta dolara atak olur ve donerim diye birazda fazla kiyma cektirdim ama olsun)
Benim internettende yaptigim oldu ufak kalan tutarda hata mesaji verdi onuda musteri temsilcisiyle çözdük


iPhone cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
Yani bir mevduatı 250k'dan bağlayıp diğerine geçince oranları düşürmüyor. Bu taktik aklıma geldi ama banka sistemden engeller diye düşünmüştüm. Müşteri temsilcisi dediğiniz şubedeki mi? Yoksa dijital şubenin çağrı merkezindeki müşteri temsilcisi mi?

Ben de dijital'e geçireceğim bir sonraki dönüşten önce ama eğer böyle bir imkan sunmazlarsa kalan parayı başka bir bankaya göndermek zorunda kalacağım.