Sayfa 169/5543 İlkİlk ... 691191591671681691701711792192696691169 ... SonSon
Arama sonucu : 44343 madde; 1,345 - 1,352 arası.

Konu: hisse senedi haberleri

  1. #1345
    BASIN BÜLTENİ-Dijital Dünyanın Osca'ları sahiplerini buldu

    Dijital dünyanın nabzını tutan IAB Türkiye tarafından bu yıl 9.
    kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri 21 Şubat tarihinde Four
    Seasons Bosphorus Otel’de düzenlenen törenle sahipleri ile buluştu.
    ‘Dijitallendiniz†temalı MIXX Awards Türkiye’de büyük ödülün
    kaz***** “Ruhun Doysun†çalışması oldu. Çalışma ayrıca Marka
    Farkındalığı ve Konumlandırma, Markalı İçerik, Sosyal Pazarlama-WOMM
    kategorilerinde ödül aldı.
    Dijital dünyanın Oscar’ı olarak kabul edilen Mixx Awards
    yarışmasına bu yıl 28 kategoride 623’ü geçerli toplam 648 başvuru
    yapıldı.
    Sunuculuğunu Jülide Ateşâ€™in yaptığı Ödül Töreni’nde 27 kategoride
    210 ödül verildi. Ayrıca gecede “#ElAlemNeDer†kampanyasına da
    Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Özel Ödülü verildi.
    Dünyada 45 ülkede dijital reklamcılığın gelişimi için faaliyetler
    yürüten IAB Türkiye’nin Yönetim Kurulu Başkanı Neslihan Olcay, 9
    yıldır düzenlenen MIXX Awards ve endüstrinin geldiği noktadan duyduğu
    gururu vurguladı ve, “2010’da 100 başvuru hedefiyle yola çıkan Mixx
    Türkiye Ödülleri bugün, 600’ün üzerinde başvuru üreten ve Dolaysız
    Marka Devriminin konuşulduğu bir endüstrinin yarışmasına dönüştü. 100
    yıldan uzun bir süredir kapital yoğun tedarik zincirleriyle işleyen,
    yüksek bariyerlerle korunan geleneksel tüketici ekonomisi alçak giriş
    bariyeri, esnek kapitali, kiralanabilir tedarik zincirleri,
    tüketicisiyle dolaysız iletişim kurma becerisiyle yüksek katma değer
    üreten Dolaysız Markaların dünyasına evriliyor. Tüm markaların
    sürdürülebilir büyüme için kendini yeni gerçekliğe hazırlaması
    gerekiyor.†dedi.
    9. MIXX Awards Türkiye’nin Lider Destekçisi Ingage ve
    Sahibinden.com Başarı Destekçileri MedyaNet ve Sözcü olurken
    yarışmanın Protokol Destekçileri arasında Genart Medya, Google, MG
    Media, Mynet, People Initiative, PepsiCo ve Publicis Groupe Türkiye
    yer aldı. Yarışmanın Jüri Sponsoru ise ikinci kez Facebook oldu.
    EngageYa, KızlarSoruyor ve Wavemaker Turkey’in Kategori Destekçileri
    olduğu MIXX’e sektör kuruluşları da her zamanki gibi katkıda bulundu.
    Reklam çalışmaları Sesli Harfler linked by Isobar tarafından yürütülen
    organizasyon Gramofon, İltek ve Project House’un katkılarıyla
    düzenlendi. Reklam yayın desteğini ise The Brand Age, Campaign ve
    Digital Age ile birlikte IAB Türkiye üyesi yayıncılar verdi.
    Ön Eleme, Başkanlığını IAB Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi ve Akbank
    Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’nün üstlendiği jüriyle
    birlikte IAB Türkiye üyesi firmaların gönderdiği temsilcilerden oluşan
    52 kişi tarafından yapıldı.
    Bu yıl MIXX Awards Türkiye’ye başvuran tüm projeler MIXX Awards
    Europe’a 15 Mart’a kadar başvuru yapabilecek.

    İŞTE KAZANANLARIN TAM LİSTESİ

    Web Siteleri

    Bronz MIXX enuzuuungece.com Eczacıbaşı/Plasenta/C-Section

    Mobil Aplikasyonlar

    Bronz MIXX Eşit Sözlük Arçelik/Mobi Wan

    Bronz MIXX Banabak Aplikasyon P&G/Starcom/Saatchi&Saatchi/Akampüs

    Rich Media Display Reklam -Ödül Yok-


    Mobil Rich Media Display Reklamları

    Bronz MIXX Doritos Cool&Hot PepsiCo/OMD/AdColony Turkey

    Bronz MIXX Doritos Jurassic World PepsiCo/OMD/AdColony Turkey

    Ev-Dışı Dijital

    Altın MIXX Toyota Hybrid Cars Toyota/Universal McCann/Awarion

    Bronz MIXX Yeni Duster Hakkını Veren Roadshow Renault Mais/DSM Group

    Oyunlar ve Oyun İçi Reklamlar

    Altın MIXX Doritos Jurassic World PepsiCo/OMD/AdColony Turkey

    Online Reklam Filmleri ve Viral

    Altın MIXX 10 Kasım - Kiğılı Kiğılı/Youthworks

    Gümüş MIXX Eczacıbaşı - Konuyu Değiştir Eczacıbaşı/Rafineri

    Bronz MIXX #TenisBiziz TEB/TTBOOM

    İnteraktif Reklam Filmleri

    Altın MIXX Pegasus - Yeni Nesil Dijital Kampanya Pegasus/Rafineri

    Gümüş MIXX Doritos Cool&Hot PepsiCo/OMD/AdColony Turkey


    Mekan-Temelli Reklam

    Altın MIXX Adaptif Caz Radyo Akbank Sanat/Mediacom

    Gümüş MIXX Nereye Uçmak İstediğini Biliyorum Pegasus/Hype

    Bronz MIXX 40.Vodafone İstanbul Maratonu Dynamic Audio Spot
    Vodafone/Mindshare

    Bronz MIXX Fiat - Local Campaign Fiat/Ingage Media

    Arama Motoru
    Altın MIXX Nereye Uçmak İstediğini Biliyorum Pegasus/Hype

    Gümüş MIXX Sizin Memleket Neresi Pegasus/Hype

    Gümüş MIXX Akbank - İhtiyacınızı Siz Söylemeden Anlayan Kampanya
    Akbank/Hype


    Doğrudan Pazarlama

    Altın MIXX Dünya'nın En Büyük Şirketlerine Ortak Olmak İster Misiniz?
    Gedik Yatırım/Hype

    Gümüş MIXX Nereye Uçmak İstediğini Biliyorum Pegasus/Hype

    Bronz MIXX Akbank - They Tweet We Listen Akbank/Hype

    Bronz MIXX Facebook Çevrimdışı Dönüşümler Borusan Otomotiv/Starcom


    B2B

    Altın MIXX Smart Cross-Channel Targeting for SME Segment Akbank/Hype

    Gümüş MIXX Esnaf Hikayeleri Vodafone/Mindshare/C-Section

    Bronz MIXX Paraşüt Audience Kampanyası Paraşüt/MedyaNet/Digital Advice
    Lab


    Native Advertising
    Altın MIXX Adaptif Caz Radyo Akbank Sanat/Mediacom

    Bronz MIXX Gillette Twitch Father's Day P&G/Starcom

    Bronz MIXX Dijital Hikayeler Turkuvaz/McCann İstanbul


    Yaratıcı Reklam Optimizasyonu

    Altın MIXX Akbank - İhtiyacınızı Siz Söylemeden Anlayan Kampanya
    Akbank/Hype

    Gümüş MIXX Koçtaş Fark Yaratan Data Koçtaş/Ingage Media

    Gümüş MIXX MediaMarkt Aşık Ürünler MediaMarkt/Wanda Digital


    Marka Farkındalığı ve Konumlandırma

    Altın MIXX Ruhun Doysun Grundig/V for Viral/Ingage Media/Youthworks

    Gümüş MIXX #ElAlemNeDer TEB/TTBOOM

    Bronz MIXX Prima Külot Bezi Deniyoruz P&G/Starcom/Excel İletişim ve
    Algı Yönetimi


    Markalı İçerik

    Altın MIXX Akbank 28. Caz Festivali Akbank/TBWA İSTANBUL/Mediacom

    Altın MIXX Ruhun Doysun Grundig/V for Viral/Ingage Media

    Gümüş MIXX Hamur Bizim İşimiz Youtube Kanalı Yıldız
    Holding/Senfonico/Open&Opdtcom

    Gümüş MIXX Tam Kafadan InGame Group/Pure New Media

    Bronz MIXX Cornetto 4N1K Sponsorship/Unilever/Mindshare

    Online-Offline Entegrasyonu

    Altın MIXX Renault Kararsızlık Renault/4129Grey/Wavemaker Turkey

    Gümüş MIXX Axe #Kırdıysaközürdileriz Çukur Entegrasyon
    Unilever/Mindshare/Manajans/JWT

    Bronz MIXX Dolu IKEA/TBWA İstanbul/Wavemaker Turkey

    Bronz MIXX Geleceğin Karakartalı Vodafone/Plasenta/C-Section


    Dijital Marka Entegrasyonu

    Gümüş MIXX Adımın Ses Getirsin Kinetix/People Initiative

    Bronz MIXX Adaptif Caz Radyo Akbank Sanat/Mediacom

    Bronz MIXX Pegasus - Yeni Nesil Dijital Kampanya
    Pegasus/Rafineri/Vizeum Medya


    Dijitalden Mağazaya

    Gümüş MIXX Big Mac Sos McDonald's/TBWA İstanbul/OMD

    Bronz MIXX İlk 100 Duster'lı Dacia Türkiye/Alafortanfoni/Wavemaker
    Turkey

    Bronz MIXX Pop Up Store Programmatic Dynamic Audio Mercedes-Benz/Zenith


    Mobil Kampanyalar

    Gümüş MIXX Cornetto Aşkın Mobil Hali Unilever/Mindshare/Bond Digital

    Gümüş MIXX Nescafé 3ü1 Arada ile Falındaki Araba Nestlé/Mindshare/Bond
    Digital

    Bronz MIXX Pegasus&Hadi Media First Entegrasyonu (Digital Dönüşüm
    Lansman İletişimi) Pegasus/Vizeum Medya

    Bronz MIXX ''Rennovative" Test Sürüşü Renault Mais/Wavemaker Turkey


    Kar Amacı Gütmeyen/Kamu Hizmetleri

    Altın MIXX Hepimizin Elinde Unilever/Wanda Digital/Sobraz

    Gümüş MIXX Bir Gülüşün 70 Akbank/TBWA İstanbul

    Gümüş MIXX Eczacıbaşı - Konuyu Değiştir Eczacıbaşı/Rafineri

    Bronz MIXX #AylıkEksi1257TL Askıda Ne Var/On The Move

    Bronz MIXX İZEV - Hayvanlar ve Biz İstanbul Sabiha Gökçen
    Havalimanı/Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı/Mavi Zebra ve
    Social Brand


    Lansman Kampanyaları

    Altın MIXX Pegasus - Dijital Dönüşüm Lansman Kampanyası
    Pegasus/Rafineri

    Gümüş MIXX Vestel - Abonelik Devrimi: V Hepyeni Vestel/Concept/Mediacom

    Bronz MIXX Lay's Yerel Lezzetlerini Arıyor PepsiCo/The Gang Agency/OMD

    Bronz MIXX Lifecell - Yiyosa Gelin Kampanyası Turkcell/Rafineri


    Sosyal Pazarlama, WOMM

    Altın MIXX 10 Kasım - Kiğılı Kiğılı/Youthworks

    Altın MIXX Ruhun Doysun Grundig/V for Viral/Ingage Media

    Gümüş MIXX Bu Mama Benden Türkiye Vodafone Vakfı/C-Section/Plasenta

    Bronz MIXX #AylıkEksi1257TL Askıda Ne Var/On The Move

    Bronz MIXX Orkid #OkulaDevam Projesi P&G/Excel İletişim ve Algı
    Yönetimi/Starcom


    Deneysel Yenilikçi

    Altın MIXX Kırmızı Çizgi Vodafone/Mindshare

    Gümüş MIXX Yeni Duster Hakkını Veren Roadshow Renault Mais/DSM Group

    Bronz MIXX ''Rennovative" Test Sürüşü Renault Mais/Wavemaker Turkey


    Veriden Esinlenen Yaratıcılık

    Altın MIXX Yılbaşında 31 Güne 31 Hediye MediaMarkt/TBWA İstanbul/SEM


    Dijitalde Influencer Yoluyla Pazarlama

    Altın MIXX Hepimizin Elinde Unilever/Wanda Digital/Sobraz

    Gümüş MIXX #TenisBiziz TEB/TTBOOM

    Bronz MIXX Petrol Ofisi Sosyal Lig İletişimi Petrol Ofisi/Promoqube


    Gerçek Zamanlı Etkileşim

    Altın MIXX Dolu IKEA/TBWAİstanbul/Wavemaker Turkey

    Gümüş MIXX Koçtaş - Vida Koçtaş/Rafineri

    Bronz MIXX Sizin Memleket Neresi Pegasus/Hype

    Bronz MIXX #TenisBiziz TEB/TTBOOM


    Özel Gün İletişimi

    Altın MIXX 10 Kasım - Kiğılı Kiğılı/Youthworks

    Altın MIXX 10 Kasım Akbank/TBWA İstanbul/Mediacom

    Bronz MIXX Kırmızı Çizgi Vodafone/Mindshare

    Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Özel Ödülü#ElAlemNeDer TEB/TTBOOM

    Yılın En iyisi Ruhun Doysun Grundig/V for Viral/Ingage Media

    Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
    http://www.foreks.com
    http://twitter.com/ForeksTurkey


    (25/02/2019 - 06:15:10)

  2. #1346
    BASIN BÜLTENİ-Futbol ekonomisi büyüdükçe rekabet dengesi bozuluyor

    Günümüzde Avrupa futbolunun parasal büyüklüğü 50 milyar dolara
    ulaşırken, sportif başarı ve finansal rekabet dengesi de büyük
    takımlar lehine giderek bozuluyor. Bugün UEFA’nın bünyesinde 55 futbol
    ligi bulunsa da pastanın yarısından fazlası Premier Lig’in başı
    çektiği 5 büyük tarafından bölüşülüyor.
    İstanbul Okan Üniversitesi Spor Yöneticiliği Öğretim Görevlisi ve
    futbol ekonomisi üzerine kitapları olan Sema Tuğçe Dikici’ye göre, bu
    gidişatın sonunda futbol bambaşka bir kimliğe bürünecek. “Avrupa
    futbolunda büyük takımların saha içinde ve finansal tablolardaki
    rekabet üstünlüğü arttıkça, uluslararası turnuvalar anlamsızlaşacak,
    futboldaki sadakat ve inanç yerini makyavelist ve materyalist bir
    anlayışa bırakacak†diyen Dikici taraftar desteğinin stadyumlardan
    dijital platformlara evrilmesinin de bunun habercisi olduğunu
    belirtiyor.

    10 Yılda Makas 200 Milyon Euro Daha Fazla Açıldı

    Dikici şöyle devam ediyor: Bundan 10 futbol sezonu öncesinde
    Avrupa’nın en zengin 3 takımı sırasıyla Real Madrid, Barcelona ve
    Manchester United idi. Bugün de durum aynı. 10 yıl önce Avrupa’nın en
    zengini olan Real Madrid, listenin son sırasındaki New Castle
    United’dan 300 milyon Euro daha fazla kazanırken, 20. sıradaki West
    Ham United’dan 553 milyon Euro daha fazla gelir elde etmiş. 10 yılda
    makas 200 milyon Euro daha fazla açılmış. Bugün 3 büyük gelir kalemi
    olan maç günü gelirleri, yayın gelirleri ve ticari gelirler açısından
    Premier Lig ekipleriyle yarışmak neredeyse imkansızlaştı. Hal böyle
    olunca parasal gücü olan saha içine de hükmediyor. Ve bu döngü büyük
    takımlar lehine sürekli aynı işliyor. Örneğin geçtiğimiz sezon Premier
    Lig’i 10. sırada bitiren New Castle United’ın toplam geliri, Süper Lig
    şampiyonu Galatasaray’ın neredeyse 2 katı. Daha çarpıcı bir örnek
    verelim, 750.9 milyon Euro’luk geliri ile Deloitte Para Ligi’nin ilk
    sırasında yer alan Real Madrid’in tek başına gelirleri, Süper Lig’in
    toplam gelirlerinden 500 milyon TL daha fazla.

    Uluslararası Kupalar Elit Liglerin Hegomanyasında

    UEFA Şampiyonlar Ligi’ni 14 sezondur müzesine götürenler elit
    liglerin temsilcileri. UEFA Avrupa Ligi’nde de benzer bir tablo söz
    konusu. 2010-11 sezonundaki Porto şampiyonluğu haricinde bir istisna
    yok. Süper Kupa’ya gelince 2000 yılından bugüne kadar Zenit ve
    Galatasaray haricinde farklı bir örnek yok. Kazananlar değişmiyor.
    Avrupa’nın en büyük futbol organizasyonları elit liglerin bir anlamda
    kendi aralarında yarıştığı, büyük balığın küçük balığı yuttuğu bir
    platformuna dönüşmesi yetmezmiş gibi UEFA, bu sezon Şampiyonlar
    Ligi’ndeki parasal ödül dağıtım şartlarında da değişikliğe gitti.
    Pazarlama Havuzu gelirlerinin yüzdesel payı düşürüldü. Bu sezon takım
    katsayısı reytingine göre yeni bir dağıtım yapılarak son 10 yıllık
    performanslara bakılacak ve 5 büyük ligden olmayan kulüplerin bu
    liglerdeki ekipler kadar ödül alması imkansızlaşacak.

    Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
    http://www.foreks.com
    http://twitter.com/ForeksTurkey


    (25/02/2019 - 06:15:13)

  3. #1347
    BASIN BÜLTENİ-Fiat Egea Ailesi'nde Otomatik Vites Hediye

    Fiat, Şubat ayında düzenlediği otomatik vites kampanyası ile
    dikkat çekiyor. Kampanyada dizel otomatik vites Egealar manuel vites
    fiyatına sunulurken, benzinli otomatik modellerde ise hurda teşviği
    ile birlikte 21bin TL'ye varan indirim fırsatı sunuluyor. Fiat 500X ve
    500L'de ise 100 bin TL'ye kadar 12 ay vadeyle faizsiz kredi seçeneği
    bulunuyor.
    Son 3 yılın en çok tercih edilen otomobil unvanını taşıyan Fiat
    Egea, ezberleri bozmaya devam ediyor. Fiat'ın Şubat ayı boyunca
    geçerli olacak otomatik vites konforunu herkes için ulaşılır kılma
    iddasındaki kampanyasında 2018 ve 2019 model dizel otomatik Egea
    Sedan, Hatchback ve Station Wagon modelleri manuel vites fiyatına
    satın alınabiliyor. Ailenin benzinli otomatik modellerinde ise hurda
    teşviği ile birlikte 21bin TL'ye varan indirim fırsatı sunuluyor.
    Şubat süresince, Fiat Egea Ailesi 62 bin TL'den başlayan fiyatlarla
    yeni sahiplerini bekliyor.
    Fiat'ın teknolojiyi tasarıma yansıtan Egea Mirror Serisi, Şubat
    ayı boyunca 78 bin TL'den başlayan fiyatlarla sahiplerini beklerlen
    Fiat 500L ve 500X modelleri 100 bin TL'ye 12 ay vadeli faizsiz kredi
    seçeneği ile tercih edilebiliyor.

    Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
    http://www.foreks.com
    http://twitter.com/ForeksTurkey


    (25/02/2019 - 06:15:17)

  4. #1348
    BASIN BÜLTENİ-Fortnite Dünya Kupası ve 100 Milyon Dolar Ödüllü 2019 Etkinlikleri Duyuruldu

    Epic Games tarafından geliştirilen ve dünya çapında 200 milyondan
    fazla oyuncuya ulaşarak bir fenomen haline gelen Fortnite, bir kez
    daha oyun dünyasında çok büyük etkileri olacak bir haberle oyuncuların
    karşısında. Epic, 26-28 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek Fortnite
    Dünya Kupası ve 2019 yılı boyunca çeşitli rekabetçi turnuvalarda
    dağıtılacak 100 milyon dolarlık ödül havuzu hakkındaki ilk detayları
    paylaştı.

    Fortnite Dünya Kupası

    İlk duyurusu geçtiğimiz yıl yapılan Fortnite Dünya Kupası, 13
    Nisan’dan 16 Haziran’a kadar sürecek 10 haftalık Çevrimiçi Açık
    elemeler ile başlayacak. Elemelerin her haftasında gerekli koşulları*
    sağlayan oyuncular 1.000.000 dolarlık ödül havuzu için yarışacaklar.
    Dünyanın her yerindeki Fortnite oyuncularına açık olan elemeler
    sonucunda en iyi 100 Tekli oyuncusu ve en iyi 50 İkili takımı 26-28
    Temmuz’da New York’ta düzenlenecek 30 milyon dolar ödül havuzlu
    Fortnite Dünya Kupası’na katılmaya hak kazanacak. Dünya Kupası’na
    katılan her bir oyuncu en az 50.000 dolar kazanmayı garantilerken,
    Fortnite Dünya Kupası Tekli Şampiyonu olmayı başaran oyuncu 3 milyon
    dolarlık büyük ödülün sahibi olacak.
    Epic Games, battle royale dışında bir şeyler arayan oyuncuları da
    unutmamış. Fortnite Dünya Kupası Finalleri boyunca pek çok değişik ve
    eğlenceli etkinlik farklı mod ve formatlarla oyuncuların karşısında
    olacak. Ayrıca hem bizzat Dünya Kupası’na katılan hem de eğlenceye
    evlerinden ortak olan oyuncular için daha pek çok sürpriz bulunuyor.

    Kazanmanın Pek Çok Yolu Var

    1.000.000 dolar nakit ödüllü haftalık turnuvalar yıl sonuna kadar
    devam edecek. Rekabet ortamını çeşitlendirmek için bu turnuvalarda
    farklı tür mod ve formatlar kullanılacak. Ayrıca Epic Games, dünyanın
    farklı yerlerindeki partnerleriyle işbirliği yaparak onlara turnuva
    araçları ve ödül konusunda yardım edecek. Böylelikle hem Fortnite’ın
    dünya çapındaki rekabetçi etkinlikleri gelişmiş ve 2019 için ayrılan
    100 milyon dolarlık ödül havuzu daha iyi bir şekilde dağıtılmış
    olacak.

    Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
    http://www.foreks.com
    http://twitter.com/ForeksTurkey


    (25/02/2019 - 06:15:24)

  5. #1349
    *iş yatırım, do&co için hedef fiyatını 738 tl'den 723 tl'ye indirdi, tavsiyesini 'al' olarak tekrarladı

    (25/02/2019 - 06:24:05)

  6. #1350
    TESK Başkanı Palandöken: Konut seferberliği başlatılmalı

    İnşaat sektörünün elini taşın altına koyup konut fiyatlarında
    indirim yapması gerektiğini belirten TESK Genel Başkanı Bendevi
    Palandöken, "Ev sahibi olmak isteyen vatandaşlarımıza fırsat
    oluşturmak, eldeki konut stokunu eritmek ve piyasaları harekete
    geçirmek için inşaat sektörü yeniden canlanmalı. Bunun içinde
    bankalarla birlikte inşaat firmalarının yeniden ellerini taşın altına
    koyup konut fiyatlarında ve faizlerde indirime gitmeleri inşaat
    sektörü için kaçınılmazi" dedi.

    -"KONUT SATIŞLARININ AZALMASINDA YÜKSEK KREDİ FAİZLERİ ETKİLİ"

    Konut kredi faizlerinin ve mevduat faizlerinin yüksek olmasından
    dolayı vatandaşların ev almaya yanaşmadığını söyleyen Türkiye Esnaf ve
    Sanatkarları Konfederasyonu (TESK) Genel Başkanı Bendevi Palandöken,
    "2018'in ikinci yarısından itibaren ekonomide yaşanan dalgalanmalar
    sebebiyle inşaat sektöründe kan kaybı yaşandı. Bu kayıpların önüne
    geçmek için bazı bankalar konut kredi faizlerinde kısa süreliğine
    indirime gitmişti. Ancak bu indirimler Haziran ayı itibariyle sona
    erdi. Konut satışlarında yaşanan durgunluğun önüne geçmek inşaat
    firmaları fiyat indirimine, bankalar ise konut kredi faizlerinde
    indirime gitmelidir" diye konuştu.

    -"BANKALAR VE İNŞAAT FİRMALARI KONUT SEFERBERLİĞİ YAPMALI"

    Konut kredi faizlerinin çok yüksek olduğunu hatırlatan Palandöken,
    "2013'ten bu yana 1 milyon 73 bin 204 konut, inşaat firmalarının
    elinde kaldı. Stoktaki konutların satılabilmesi ve vatandaşlarımızın
    ev sahibi olabilmeleri için bankalar ve inşaat firmaları el birliği
    yapmalı. Bankaların konutlar için verdiği indirimli krediler tüm
    konutları kapsamalı. İnşaat firmaları da konut fiyatlarında belli
    oranlarda indirim yapıp kampanyalar düzenlemeli. İnşaat sektörünün
    canlanması, beraberinde 155-160 sektörü de hareketlendirecektir.
    Konutun çevresindeki terzi, berber, manav, kasap, bakkal esnafı gibi,
    oradan geçen dolmuş, taksi vs. şoför esnafı da olmak üzere herkes
    kazanıyor. Dolayısıyla ekonomiye de doğrudan katkı sağlanmış oluyor.
    Bu sebeple hem sektörün hem de ekonominin canlanması için konut
    seferberliği başlatılmalı" şeklinde konuştu.

    Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
    http://www.foreks.com
    http://twitter.com/ForeksTurkey


    (25/02/2019 - 06:26:50)

  7. #1351
    TAİK Başkanı Yalçındağ: Erdoğan ve Trump’a 75 milyar doların yol haritası sunulacak

    Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu (DEİK) Türkiye-ABD İş Konseyi (TAİK)
    Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve
    ABD Başkanı Donald Trump arasında gerçekleştirilen telefon
    görüşmesinde mutabık kalınan 75 milyar dolarlık ticaret hacmi hedefine
    dair açıklamalarda bulundu.
    Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, ABD Başkanı Donald Trump
    ile geçtiğimiz gece gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde Suriye’de
    yaşanan gelişmelerinin yanı sıra ticari ilişkilerin de ele alındığı
    bilgisi paylaşıldı.
    Bu görüşmede iş dünyasında büyük bir heyecan yaratan ‘Türkiye ile
    ABD arasındaki ticaret hacmini 75 milyar dolara çıkarma hedefi’
    söylemi tekrar edildi. TAİK Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ konuya
    ilişkin yaptığı açıklamada, “İki ülke ilişkilerinin çıtasını çok
    yukarılara taşıyacak kritik bir hedef olarak görüyoruz. İki ülke
    arasında, sanayiden hizmet sektörüne, turizm ve tanıtım
    faaliyetlerinden lobi faaliyetlerine kadar tüm ekonomik boyutu olan
    konuların, bu hedeflere göre yeniden tarif edilmesi gerekiyor†dedi.
    Yalçındağ, “75 milyar dolar hedefi iki başkanın bir önceki
    görüşmelerinde konulmuştu. Türkiye-ABD İş Konseyi olarak bu hedefin
    gerçekleştirilmesini, görev bilinciyle üstümüze alarak çalışmalara
    başladık. İki ülke arasındaki ticaretin önündeki engelleri tespit
    etmek ve yaratıcı çözüm önerileri hazırlamak üzerine çalışıyoruz. Bu
    çalışma, ticari ilişkilerin gelişimi için ihtiyaç duyulan adımların,
    somut veri ve analizler ışığında belirleneceği detaylı bir yol
    haritası olacak. Ticaret Bakanımız Sayın Ruhsar Pekcan’la istişare
    ederek yürüttüğümüz bu çalışmaya, tüm iş dünyası kurumlarını da katkı
    vermeye davet ediyoruz.†dedi.
    TAİK Başkanı Yalçındağ, “Ticaret hacmine katkı sağlayacak
    potansiyel sektör ve ürünlerin belirlenmesi büyük önem taşıyor. Tabii
    ki bu çalışmanın çift taraflı olması gerekiyor. Bu doğrultuda,
    ABD’deki karşı kanadımız Amerikan Türk Konseyi (ATC) ile iş birliğinde
    elimizden ne geliyorsa yapmaya hazırız.†dedi.

    Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
    http://www.foreks.com
    http://twitter.com/ForeksTurkey


    (25/02/2019 - 06:26:59)

  8. #1352
    Denizcilik sektörü, yılda ortalama 1,5 milyar dolar ihracat rakamına ulaştı

    Dünya denizcilik sektörünün önemli oyuncuları, İMEAK Deniz Ticaret
    Odası adına 02 - 05 Nisan 2019 tarihleri Tuzla Viaport Marina’da
    düzenlenen 15. Exposhipping Expomaritt İstanbul Uluslararası
    Denizcilik Fuar ve Konferansı’nda buluşuyor. Sektörün büyük ilgi
    gösterdiği fuar satışlarının yüzde 99’u tamamlandı.Yılda ortalama 1.5
    milyar dolar ihracat rakamlarına ulaşan denizcilik sektörü, 30 bin
    kişiyi istihdam ederken, aileleriyle birlikte ortalama 120 bin kişinin
    geçimini sağlıyor.
    Yılda ortalama 1.5 milyar dolar ihracat rakamlarına ulaşan
    denizcilik sektörü, son yıllarda 130 milyar dolar seviyesinde seyreden
    dünya ihracatındaki payını yüzde 1’den yüzde 3’e çıkarmayı hedefliyor.
    Yaklaşık 30 bin kişiyi istihdam eden sektör, ihracatta kg başına 3.48
    dolar gibi ciddi bir katma değere imza atıyor. Ülke geneli ihraç
    ürünleri kg ortalaması 1.5 dolar iken, bu rakam tankerlerde 6.38,
    römorkörde 20.4 ve yatlarda 25.6 dolara kadar yükseliyor.
    Gemi Yat ve Hizmetleri İhracatçıları Birliği üyesi tersanelerinin
    4.4 milyon dwt’luk kurulu yeni inşa kapasitesi bulunuyor…
    Gemi yat ve hizmetleri sektörünün yaptığı ihracat ile ülke
    ekonomisine can suyu olmaya devam ettiğini belirten Gemi Yat ve
    Hizmetleri İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Cem Seven, Çin
    ve ABD arasındaki ticaret savaşları, kurdaki dalgalanmalar gibi dünya
    genelindeki ekonomik sorunlara rağmen 2018 yılını 990 milyon 521 bin
    dolar ihracat ile kapattıklarını gemi ve yat sektörünün en çok
    ihracat yaptığı ilk 5 ülkenin Norveç, Marshall Adaları, Birleşik
    Krallık, İtalya, ve Malta olduğunu söyledi. 2018 yılı itibariyle Türk
    tersanelerinin 4.4 milyon dwt’luk kurulu yeni inşa kapasitesi
    bulunduğuna dikkat çeken Başkan Seven, dünya gemi inşa siparişleri
    sıralamasında ülkemizin tonaj bazında 17, adet bazında ise 12’nci
    sırada olduğunu ifade etti.

    Alım Heyeti Programı’na bir çok ülkeden katılım bekleniyor…

    Başkan Seven, İMEAK Deniz Ticaret Odası adına UBM Fuarcılık
    tarafından 02 - 05 Nisan 2019 tarihleri arasında Tuzla Viaport
    Marina’da yapılacak 15. Exposhipping Expomaritt İstanbul Uluslararası
    Denizcilik Fuar ve Konferansı kapsamında, Alım Heyeti Programı
    düzenlediklerini belirtti. "T.C. Ticaret Bakanlığı koordinasyonunda ve
    İstanbul İhracatçı Birlikleri (İİB) bünyesinde faaliyet gösteren Gemi
    Yat ve Hizmetleri İhracatçıları Birliği organizatörlüğünde fuarla eş
    zamanlı gerçekleşecek Alım Heyeti Programı’na birçok ülkeden katılım
    için gerekli girişimleri yapıldı.

    Fuar satışlarının yüzde 99’u tamamlandı…

    UBM Fuarlar Direktörü Esin Aslıhan Göksel, “IMEAK Deniz Ticaret
    Odası adına düzenlediğimiz Exposhipping Expomaritt İstanbul
    Uluslararası Denizcilik Fuar ve Konferansı’na sektörün ilgisi çok
    yoğun. Fuara bir buçuk ay kala fuar satışlarımızın yüzde 99’unu
    tamamladık. Bu yıl, 35 ülkeden 200’ü aşkın katılımcı ve 600’ün
    üzerinde markanın katılmasını hedefliyoruz. Katılımcı dağılımında
    yüzde 33 oranında uluslararası katılımcı sayına ulaştık.
    Türk Tersaneleri, yeni inşa, askeri projeler ve tamir bakım
    alanında öne çıkıyor…
    UBM olarak, Türk Gemi İnşa sanayisinin hedefleri doğrultusunda
    çalıştıklarını belirten Göksel, son dönemde yeni inşa, askeri projeler
    ve tamir bakım konusunda öne Türk tersanelerinin özel bir pavilyon ile
    Exposhipping Expomaritt İstanbul’da yer alacağına dikkat çekti ve
    özellikle bu alanda faaliyet gösteren armatörlerin katılımı konusunda
    işbirlikleri yürütüldüğünü ifade etti.
    ‘Global Maritime Summit, denizcilik endüstrisinin kilit konularına
    odaklanacak…
    UBM’in uluslararası denizcilik portfolyosunda Seatrade Cruise
    Global, Sea Asia, Seatrade Maritime Middle East, Seatrade Offshore
    Marine & Workboats Middle East ve Exposhipping Expomaritt İstanbulgibi
    dünyanın liderdenizcilik fuar ve konferansları yer alıyor. Bu alanda
    UBM’in global markası olan SEATRADE ile birlikte 02- 05 Nisan
    tarihleri arasında fuar ile eş zamanlı olarak Global Maritime Summit’
    düzenleniyor. Denizcilik endüstrisini uluslararası ve bölgesel bazda
    etkileyen kilit konulara odaklanacak zirvede dünya ekonomisi
    bağlamında ‘Denizcilik sektörünün durumu’, ‘Pazar görünümleri’,
    ‘Küresel trendler’, ‘Türkiye bakış açısı’, ‘Gemi inşaatı, onarımı ve
    bakımı’, ‘Gemi inşada yükselen trend savunma sanayii araçları ’,
    ‘Liman ve İşletmeciliği’, ‘Yeni pazarlar’, ‘Limanlar ve alt yapı’,
    ‘Geleceğin gemileri’, ‘Finans ve denizcilik sektörü’ gibi konular ele
    alınacak.

    Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
    http://www.foreks.com
    http://twitter.com/ForeksTurkey


    (25/02/2019 - 06:29:33)

Sayfa 169/5543 İlkİlk ... 691191591671681691701711792192696691169 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •