Daha önce forumda kapatılan KM2 hattının kağıt üretim hattı olduğu yazılmıştı...
Bilançodan da görüldüğü üzere, kağıt üretimi şirket için zararlı olmaya başlamış...
Önümüzdeki süreçte en azından bu üretimin negatif etkilerinden kurtulmuş olur şirket...
Brüt karlılık rakamlarına bakıldığında %25 lerden %16 lara,
bu çeyrekte hatırı sayılır bir düşme var...
Mevcut ekonomik durum ve KM2 hattının verimsizliği bu düşüşe çanak tutmuş...
Ama yine de en büyük sorun kısa vadeli borçlar ve
Bu borçların getirdiği faiz yükü...
Bu faiz yükünden kurtulmanın tek yolu şu an için,
Bedelli sermaye artırımıdır...
Yüzde yüz bedellide bir lira nominal ile 200 milyon toplanır...
Ama %80 i patronun olan bir şirkette patronun cebinden de
160 milyon çıkması lazım...
Patron buna yaklaşır mı orası zor gibi...
Bu şekilde devam edilirse yaklaşık yıllık 75 milyon faiz ödemeye devam edilir..
Yer İmleri