Artan

22,00 10 09:55
635.250,00 10 09:55
123,40 9.98 12:32
181,90 9.98 12:33
29,60 9.96 12:32
Artan Hisseler

Azalan

116,20 -9.99 12:32
13,35 -9.98 12:32
26,20 -9.97 12:32
4,34 -9.96 12:32
29,68 -9.95 12:32
Azalan Hisseler

İşlem

7.150.408.359,25 12:33
3.576.034.619,53 12:33
2.925.663.638,80 12:33
2.769.293.914,20 12:33
2.564.736.177,81 12:33
Tüm Hisseler
Arama sonucu : 8042 madde; 1 - 8 arası.

Konu: Banka Mevduat Faizleri (ARTI PUAN/tezgah altı faiz oranları) - II

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. TEB için bir kere daha beni şaşırtmadı.

    mobil bankacılık limiti 200 bin olunca, bankadan eft için masraf ister.

    10 gün para bankada kalırsa masraf çıkmayacak der. Ama yine de masraf çıkartır.
    valör yok der. özellikle sorulur. Ama ertesi gün düşük faiz ile işlenmiştir.
    Kapa aç nedir? bir sistem bu kadar mı standarttın dışında işler.
    REZİLLİK.

  2. #2
     Alıntı Originally Posted by sternee Yazıyı Oku
    TEB için bir kere daha beni şaşırtmadı.

    mobil bankacılık limiti 200 bin olunca, bankadan eft için masraf ister.

    10 gün para bankada kalırsa masraf çıkmayacak der. Ama yine de masraf çıkartır.
    valör yok der. özellikle sorulur. Ama ertesi gün düşük faiz ile işlenmiştir.
    Kapa aç nedir? bir sistem bu kadar mı standarttın dışında işler.
    REZİLLİK.
    TEB'in bu başarısına ek olarak HSBC'de aynı müşteri memnuniyetini (irony var) sağlıyor....
    Yatırım tavsiyesi içermez ve asla yatırım tavsiyesi DEĞİLDİR.

  3.  Alıntı Originally Posted by sternee Yazıyı Oku
    TEB için bir kere daha beni şaşırtmadı.

    mobil bankacılık limiti 200 bin olunca, bankadan eft için masraf ister.

    10 gün para bankada kalırsa masraf çıkmayacak der. Ama yine de masraf çıkartır.
    valör yok der. özellikle sorulur. Ama ertesi gün düşük faiz ile işlenmiştir.
    Kapa aç nedir? bir sistem bu kadar mı standarttın dışında işler.
    REZİLLİK.
     Alıntı Originally Posted by diproyal Yazıyı Oku
    TEB'in bu başarısına ek olarak HSBC'de aynı müşteri memnuniyetini (irony var) sağlıyor....
    Bu bankalara özel bir gıcıklığımız olmadığını anlamayanlara kapak olsun. Olan biteni, müşteri dostu olanla olmayanı yazmak neden bazılarına dokunuyor acaba ? Temel kriter ; en iyi şartlarla en çok verimi nereden aldığımız olmalı.

  4.  Alıntı Originally Posted by ressam Yazıyı Oku
    Bu bankalara özel bir gıcıklığımız olmadığını anlamayanlara kapak olsun. Olan biteni, müşteri dostu olanla olmayanı yazmak neden bazılarına dokunuyor acaba ? Temel kriter ; en iyi şartlarla en çok verimi nereden aldığımız olmalı.
    Teb 10 gun faiz islemeyi ben teyid ettim
    Tsmam dediler 5 krs eft vermem
    Yalniz valorde sikinti yok ayni gun basladi
    En gicik tarafi 200 eft limiti 500 k yi
    3 gunde tasinir 15.50 hstrina bunu kabul ettim. Bide teb bosta az para birakiyor
    465 k ya 2500 bosta buda bi +

    ASUS_X007D cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  5.  Alıntı Originally Posted by sternee Yazıyı Oku
    TEB için bir kere daha beni şaşırtmadı.

    mobil bankacılık limiti 200 bin olunca, bankadan eft için masraf ister.

    10 gün para bankada kalırsa masraf çıkmayacak der. Ama yine de masraf çıkartır.
    valör yok der. özellikle sorulur. Ama ertesi gün düşük faiz ile işlenmiştir.
    Kapa aç nedir? bir sistem bu kadar mı standarttın dışında işler.
    REZİLLİK.
    TEB sorun çözmede felakettir...

    2-3 sene önce bir eft işlemiydi sanırım soyisim hatası mı ne yapmıştım ama yarım saat için de karşı tarafa geçmeyince durumu fark etmiş, çağrı merkezinden tut da şubedeki MT'ye kadar sorunun bir an önce çözülmesi için uğraşmıştım. Buna rağmen 4-5 saatte sorunu çözmeyip, tam eft saati bitince para iade olmuştu, araya da hafta sonu girince kayda değer bir getiriden olmuştum. O gün 4-5 saat boyunca sorunu çözemeyişlerini aklıma getirdi mesajınız.

  6.  Alıntı Originally Posted by theosos Yazıyı Oku
    TEB sorun çözmede felakettir...

    2-3 sene önce bir eft işlemiydi sanırım soyisim hatası mı ne yapmıştım ama yarım saat için de karşı tarafa geçmeyince durumu fark etmiş, çağrı merkezinden tut da şubedeki MT'ye kadar sorunun bir an önce çözülmesi için uğraşmıştım. Buna rağmen 4-5 saatte sorunu çözmeyip, tam eft saati bitince para iade olmuştu, araya da hafta sonu girince kayda değer bir getiriden olmuştum. O gün 4-5 saat boyunca sorunu çözemeyişlerini aklıma getirdi mesajınız.
    Aynı olay benimde başıma geldi ve cuma günüydü. Fiba ya kendi hesabıma aktarmaya çalışıyordum. Sürekli sistemde görünmüyor gibi saçmalıkla benim de hafta sonumu yemişlerdi...

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •