Sayfa 22/754 İlkİlk ... 1220212223243272122522 ... SonSon
Arama sonucu : 6032 madde; 169 - 176 arası.

Konu: THYAO - Türk Hava Yolları

  1.  Alıntı Originally Posted by Deniz Kurdu Yazıyı Oku
    Kargo operasyonu, iştirak modeliyle kolaylaştırılmış usulde kısmî bölünme yöntemiyle ayrılacak.

    Kargo birimi, tüm malvarlığı ve operasyonu, aktif ve pasif kalemleriyle THYâ€â•den ayrılarak yeni şirkete devredilecek.

    Yapılan başvuruya göre yeni şirketin adı “THY Hava Kargo Taşımacılığı Anonim Şirketi†şeklinde belirlendi.
    Böylece çok sayıda uçak, araç ve sabit kıymet, THYâ€â•den alınıp THY Kargo bünyesine devredilecek.

    Bu çerçevede piyasa değeri yaklaşık 15 milyar TL olan 17 uçak, THY Kargoâ€â•ya geçecek.

    Kaynak: https://www.havayolu101.com/2021/10/...pkya-basvurdu/

    Yani görüntü hoş değil!
    Bu iş güzel olan bi şeydir
    bunu anlayın ne olur
    herhangi bir yerde herhangi bir kayıp yok
    ayrılacak birim
    tamamen tyh nin dir diyorlar

    piyasada eski misiniz bilmiyorum
    doğan
    2000 öncesi
    şapkadan tavşan çıkarır gibi
    şirket içinden şirketler çıkarıp
    onları halka arz etmişti.


    vestel de
    vesbe' yi öyle yapmıştı.

  2. Yeni kurulması planlanan Kargo şirketi açıklamasında şu detay dikkatimi çekti. "" THY Kargo’nun sermayesi tamamen THY’ye ait olacak."" Yani sermaye THY den karşılanıyor. Bunun anlami kurulacak kargo şirketi
    1- Thy nin alt çatısında kurulacak ve mulkiyeti tamamen THY de olacak yine,, veya
    2- Tamamen yeni bir kargo şirketi kurulup, yatirimcilarin elindeki hisse pay ederleri, hisse sayılarınin yeniden ayarlamasi yapilacak.

    Demek oluyor. Bu iki seçenekten biri olur. Ben ilk seçeneğin daha mantikli olacagini düşünüyorum ve burada ki amaç tamamen bir kargo şirketi oluşturup operasyonel olarak daha iyi bir kargı firmasi ortaya çıkarmak ve halka arz ederek oradan gelecek para ile filoyu daha da büyütüp şirketi vatandaşın verdigi para ile genişletmek ve rakabetini artırmak bence.

    Halka arz her 2 şıkta verdiğim sekliyle olabiliyor. Ayni Işbankası ve alt sirketi olan Şişecam gibi.

    Tavsiye içermez kendi düşüncem dır

  3. Bende kimsenin bu ayrilma konusunda bir kaybının olacağını düşünmüyorum. Sonuçta para yada hisse sayısı karşılığında yatırımcıya karşılığı aktarılır. Zaten haksızlık yapılacak olsa yatırımcı girmez hisseye. Bunun geçmişte örnekleri vardır zaten. Herşey borsa kuralları dahilinde adil şekilde yapılır diye düşünüyorum ben.

  4. Ben
    kargonun çok çok yüksek ihtimalle halka arz edileceğini düşünüyorum
    piyasanın bunu alması lazım
    ilginç bi durum.

  5.  Alıntı Originally Posted by Karaoğlan_ Yazıyı Oku
    Olur böyle şeyler oluyor
    sahol
    8 liralarda sürünürken geri alım açıklamadı zeka özürlüler
    bu fiyatlarda açıklıyorlar.
    Bu örnek çok oturmadı konumuza
    kızgınıım o gruba
    öylesine döküldü ekrana.

  6.  Alıntı Originally Posted by Yalniz Mehmet Yazıyı Oku
    Yeni kurulması planlanan Kargo şirketi açıklamasında şu detay dikkatimi çekti. "" THY Kargo’nun sermayesi tamamen THY’ye ait olacak."" Yani sermaye THY den karşılanıyor. Bunun anlami kurulacak kargo şirketi
    1- Thy nin alt çatısında kurulacak ve mulkiyeti tamamen THY de olacak yine,, veya
    2- Tamamen yeni bir kargo şirketi kurulup, yatirimcilarin elindeki hisse pay ederleri, hisse sayılarınin yeniden ayarlamasi yapilacak.

    Demek oluyor. Bu iki seçenekten biri olur. Ben ilk seçeneğin daha mantikli olacagini düşünüyorum ve burada ki amaç tamamen bir kargo şirketi oluşturup operasyonel olarak daha iyi bir kargı firmasi ortaya çıkarmak ve halka arz ederek oradan gelecek para ile filoyu daha da büyütüp şirketi vatandaşın verdigi para ile genişletmek ve rakabetini artırmak bence.

    Halka arz her 2 şıkta verdiğim sekliyle olabiliyor. Ayni Işbankası ve alt sirketi olan Şişecam gibi.

    Tavsiye içermez kendi düşüncem dır
    Yalnız Mehmet bey,
    "THY Kargo’nun sermayesi tamamen THY’ye ait olacak."
    ifadesinin anlamı THY yeni bir dükkan açacak ve müştemilatını karşılayacak değil midir?
    Sonra bu yeni şirket satıldığında 17 uçak, çok sayıda araç, sabit kıymetler THY envanterinden çıkacak, yani THY bir miktar küçülecek ve eskisine nazaran değeri azalmaz mı? Kargonun kârları yeni kargo şirketi hissedarına yazmaz mı?
    Zaten THY yatırımcısının olan para ve kıymetler THY yatırımcısından (c) alınarak, başkalarının malı olacak diye anlıyorum.
    Bunun başka manası olabilir mi?


  7. Takas gene değişti
    dünden bugüne
    city 1.68m
    deuche
    6.025 m. artı.

Sayfa 22/754 İlkİlk ... 1220212223243272122522 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •