''Dijital sahada sinerji oluşturmak amacıyla'' diyor . Eğer burda kastedilen getirin konseptini dahada genişleterek şok ürünlerini de pazarlamasına dahil etmesi ise gerçekten müthiş olabilir.
Bu vesile ile ve artan pandeminin de etkisiyle adres teslimi market satışlarında büyük bir artış yaşanacaktır.Pandemide ve kapanmalarında , şok ve diğer market zincirleride, geçici kurye elemanlar istihdam ederek bu işi yapmıştı. Ama getirin daimi elemanları zaten bünyesinde hazır olacağı için getire bu iş bir yük olmayacak ve kendi iş hacmini dahada artıracaktır. Ve doğal olarak şokla yapılacak bir anlaşma da, şok marketlerde bu işten azami derecede faydalanıp satışlarını daha da artırabilecektir.
Sanırım bu satış ve sonrasında işbirliği gerçekleşirse şok marketler diğer rakip zincir firmalara göre bariz üstünlük sağlayabilecektir.
Türkiyenin 2. unicornu olarak adlandırılan Getir'le yapılacak bir işbirliği şok marketler için önemli bir aşama olabilecektir.
Bu satış ve işbirliği olmasa dahi , şok marketlerle ilgili düşüncelerimizde bir değişiklik yoktur.Şok marketler 9000 mağazasıyla, işin zorunu geride bırakmış büyük bir firma olarak yoluna devam edecektir.
Yer İmleri