Artan

99,00 10 18:10
16.477,50 10 18:10
134,20 10 18:10
71,50 10 18:10
291,50 10 18:10
Artan Hisseler

Azalan

87,30 -10 18:10
512,00 -9.94 18:10
11,87 -9.94 18:10
56,95 -6.64 18:10
32,60 -6.48 18:10
Azalan Hisseler

İşlem

25.705.427.996,65 18:10
25.126.837.234,00 18:10
19.159.886.780,88 18:10
15.041.630.827,90 18:10
14.530.506.819,80 18:10
Tüm Hisseler
Arama sonucu : 8146 madde; 1 - 8 arası.

Konu: Banka Mevduat faizleri ARTI PUAN/tezgah altı faiz oranları) - V

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Istanbul/Montreal
    Yaş
    65
    Gönderi
    36,670
     Alıntı Originally Posted by rxpu Yazıyı Oku
    Bugün 4440700 numaralı hattı aradım, şubeden başvuru yapılması gerekli dediler.Limitin 1mTL olduğunu söylediler.

    Şubedeki müşteri temsilcileri biraz fazla pazarlama ağırlıklılar ve fazla boş konuşmalar olmaya başladı.

    Özel bankacılık tanımlandığında mevcut bağlı bulunduğumuz şube de paralel olarak devam mı ediyor? Mevcut şubedeki müşteri temsilcisi de kalıyor mu?

    Sen memnunsan ben de tanışmak isterim.
    Ozel bankacilik subeleri var orada bir hesap acacaklar..

    Diger hesaplari istersen kapat, istersen kalsin ama bence kapat gitsin.

    Her seyi tek hesaptan yapacaksin..

    Ayrica sen oraya gitmeyeceksin..

    Onlar ayagina gelecekler..

    Ozel oldugunu hissedeceksin.

    Syg,
    Sabir ve zaman: iste benim bahadir askerlerim.. TOLSTOY

  2. #2
     Alıntı Originally Posted by Dudu Yazıyı Oku
    Ozel bankacilik subeleri var orada bir hesap acacaklar..

    Diger hesaplari istersen kapat, istersen kalsin ama bence kapat gitsin.

    Her seyi tek hesaptan yapacaksin..

    Ayrica sen oraya gitmeyeceksin..

    Onlar ayagina gelecekler..

    Ozel oldugunu hissedeceksin.

    Syg,
    24 senedir garanti bankasının müşterisiyim. Müşteri temsilcilerinden oldum olası haz edemedim.

    Umarım bu şekilde bir düzelme olur.
    En güçlü veya en zeki olan değil, DEĞİŞİME en açık olan türler hayatta kalır...Charles Darwin
    https://twitter.com/r_x_p_u

  3.  Alıntı Originally Posted by rxpu Yazıyı Oku
    24 senedir garanti bankasının müşterisiyim. Müşteri temsilcilerinden oldum olası haz edemedim.

    Umarım bu şekilde bir düzelme olur.
    20 senedir Garanti Bankası müşterisiyim...sadece Bonus ve günlük harcamalar için para tuttum...Özel bankacılığa geçecek kadar limitim var fakat şunu gördüm Garanti Bankasında Müşteri Temsilcisi yok...daha doğrusu adı müşteri temsilci ama aslında yaptıkları pazarlamacılık yani size bişeyler pazarlamaya çalışıyorlar...müşteri temsilci gibi davranmıyorlar...bende o yüzden çok cüzi miktarlarda çalışıyorum...garanti bankası işi teknolojiye havale etmiş insanın pek bir önemi yok onlar için....ben bir kamu bankasının özel şubesiyle çalışıyorum çok memnunum...Saygılar herkese

  4. #4
    KK na aidat kesildiginde mesaj yaziyorum baska bir isim olmuyo MT ile

    bakalim bu ay aidat ayi ve 10gun oldu bu aralar aidati cakarlar ise tekrar mesaj yazicaz


     Alıntı Originally Posted by kerem34 Yazıyı Oku
    20 senedir Garanti Bankası müşterisiyim...sadece Bonus ve günlük harcamalar için para tuttum...Özel bankacılığa geçecek kadar limitim var fakat şunu gördüm Garanti Bankasında Müşteri Temsilcisi yok...daha doğrusu adı müşteri temsilci ama aslında yaptıkları pazarlamacılık yani size bişeyler pazarlamaya çalışıyorlar...müşteri temsilci gibi davranmıyorlar...bende o yüzden çok cüzi miktarlarda çalışıyorum...garanti bankası işi teknolojiye havale etmiş insanın pek bir önemi yok onlar için....ben bir kamu bankasının özel şubesiyle çalışıyorum çok memnunum...Saygılar herkese
    yatirim tavsiyesi degil bilgi amacli yazilmistir

  5. #5
     Alıntı Originally Posted by kerem34 Yazıyı Oku
    20 senedir Garanti Bankası müşterisiyim...sadece Bonus ve günlük harcamalar için para tuttum...Özel bankacılığa geçecek kadar limitim var fakat şunu gördüm Garanti Bankasında Müşteri Temsilcisi yok...daha doğrusu adı müşteri temsilci ama aslında yaptıkları pazarlamacılık yani size bişeyler pazarlamaya çalışıyorlar...müşteri temsilci gibi davranmıyorlar...bende o yüzden çok cüzi miktarlarda çalışıyorum...garanti bankası işi teknolojiye havale etmiş insanın pek bir önemi yok onlar için....ben bir kamu bankasının özel şubesiyle çalışıyorum çok memnunum...Saygılar herkese
    Ben de 20 sene kadar aynen o şekilde ilerledim garanti ile. Son 3 yıldır ise eurobondlar nedeniyle diğer küçük bankalara göre avantajlı konuma geçti. O nedenle döviz bazlı tahvil işlemlerini ağırlıklı olarak oradan yapmaya başladım.
    Ama tam da dediğin gibi müşteri temsilcileri aynı teranede. O nedenle o kısım benim için bir negatiflik oluşturuyor.
    En güçlü veya en zeki olan değil, DEĞİŞİME en açık olan türler hayatta kalır...Charles Darwin
    https://twitter.com/r_x_p_u

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •