Sayfa 143/580 İlkİlk ... 4393133141142143144145153193243 ... SonSon
Arama sonucu : 4636 madde; 1,137 - 1,144 arası.

Konu: YATAS - Yataş

  1.  Alıntı Originally Posted by Fizikcoz Yazıyı Oku
    Ben birinci ihtimali tercih ediyorum. Temettülü olanı 😄😄😄😄
    Bu büyüme hevesi ile kağıdı neden milletin eline versinler.sen diyorsun nakitleri yoktu bu adamların şirket büyüyor bunu onlardan iyi kimse görmez adamların buralardan toplayabilirsiniz toplayacaklardir.temettu olabilir o fikrinizi kabul ederim ama yok milletin eline vericekler falan bunu kabul etmem.gecen gün iş yatırım hedef fiyat verdiğinde borsagundemde ky yorum yapmış 1 liradan geldi milletin eline verecekler.inanin borsadan anlamayan biri bu tabirlerden korkup kağıda girmiyor ne zaman elimize verirler diye.Burda herkesten ricam bildiğimiz kadarıyla konuşun kimseyi ne costurun nede korkutun.ben 6 lirayken arkadaşa al dedim 1 liradan çıkmış Almam elimize verirler dedi.

    Lenovo P1a41 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  2. 1.50 lerden beri ekranda takibe aldım. Cok cıktı biraz duzeltme yapsın da alayım düzeltme yapınca da kötü bir durum var herhalde diye buralaara kadar geldi. Nasip degilmiş. Borsadaki en büyük pişmanlığım yataştır. Bir ustad borsada fiyayların sınırı yoktur derdi. En canlı örneklerinden birini yaşamaktayız.

  3.  Alıntı Originally Posted by Better15 Yazıyı Oku
    1.50 lerden beri ekranda takibe aldım. Cok cıktı biraz duzeltme yapsın da alayım düzeltme yapınca da kötü bir durum var herhalde diye buralaara kadar geldi. Nasip degilmiş. Borsadaki en büyük pişmanlığım yataştır. Bir ustad borsada fiyayların sınırı yoktur derdi. En canlı örneklerinden birini yaşamaktayız.
    zamanında daha canlısınıda yaşadım.. genyh..

  4. Mobilya sektöründe 'fon' sevinci
    Ağaç ve orman ürünlerinde fonların kaldırılmasının maliyetleri azaltacağını söyleyen İstanbul Mobilya, Kağıt ve Orman Ürünleri İhracatçıları Birliği Başkanı Güleç, "KDV indirimi sağlanan ve fon yükü kaldırılan sektörümüz dinamik bir şekilde Türkiye'nin motoru olmaya devam edecek" dedi.

    https://www.dunya.com/ekonomi/mobily...-haberi-370845

  5. bu oran nedir bilmiyorum ama anlaşılan maliyetlerde bir düşüş yapacağından sektöre bir katkısının olacağı kesin.

  6. Yataş'ın yeni markası Hibboux, doğallığın önemini vurgulayarak doğal ve organik yatak geliştiriyor


    Çağımızın sorunlarından biri de uykusuzluk. Gece deliksiz uyku çekip, sabah güne zinde bir başlangıç yapmak herkesin isteği, ancak birçok insan uykusuzluk sorunu yaşıyor. Düzensiz ve kalitesiz bir uyku; gün içerisinde baş ağrısından sinirliliğe, konsantrasyon eksikliğinden günlük motivasyonda düşüşe dek birçok soruna yol açabiliyor. Kaliteli ve sağlıklı uykuda, karanlık ortamdan oda ısısına birçok faktör etkili olurken, yatak seçimi de bu konuda önemli rol oynuyor. Uykusuzluk çok sayıda nedenden kaynaklanıyor olsa da yatak firmaları daha kaliteli uyku için sürekli olarak yenilikler yapıyor. Teknoloji geliştikçe de yatak teknolojileri gelişiyor.

    Yataş'ın yeni markası Hibboux, doğallığın önemini vurgulayarak doğal ve organik yatak geliştiriyor. Hibboux markasının kurucusu Yataş'ın 2'inci nesil temsilcisi Serhan Altop, markayı doğal uyku dünyası olarak tanımlıyor. Markayı 3 yılda geliştirdiklerini anlatan Altop, sadece internetten satış yaptıklarını ve 100 gece deneme süresi verdiklerini vurguluyor. Çevreye duyarlı nevresim, yastık, yorgan ve yatak gibi uyku ürünleri ürettiklerini ve sattıklarını söyleyen Altop, yakında ürün yelpazelerine pijamaya kadar tüm uyku ürünlerini sunan marka olacaklarını ifade ediyor. Şimdilik yetişkin ve bebek koleksiyonları hazırladıklarını dile getiren Altop, "Estetik ürün çıkartmak gibi bir gayemiz yok. Bizim amacımız iyi uyku için sağlıklı, doğal ürünler üretmek" diyor ve ekliyor: "Kaliteli ve iyi uyku için yatak seçimi hatta yorgan seçimi bile önemli."

    Bambu ağacının liflerinden...

    Ürünlerinde kullandıkları malzemelerde ekolojik dengeye önem verirken rahat uykuyu da düşündüklerini söyleyen Altop, "Ürünlerde Okaliptüs lifleri ve Bambu ağacının liflerini de kullanıyoruz. Bambu Ağacı, 'bambu kun' isimli doğal bir anti-bakteriyel madde içeriyor. Doğası gereği bakteri oluşumunu engellemeye yardımcı olan bambu lifi, bu özelliğini birçok defa yıkandıktan sonra da koruyabiliyor. Ayrıca bakteri oluşumunun engellenmesi, alerji oluşumunun engelllenmesine doğal olarak yardımcı olur" diyor. Ayrıca tekstil dünyasının en çok tanınan logosunu markalarının gücüne kattıklarını söyleyen Altop, şöyle anlatıyor: "Woolmark ile birlikte yol alarak yüzde 100 Woolmark onaylı yün dolgularla koleksiyon yarattık.

    Woolmark, yün alanında küresel bir otorite. Woolmark logosu dünyada en çok tanınan ve itibar gören markalardan. Bu markalar, üretimden bitmiş ürüne kadar yenilikçiliği temsil ediyor ve yüksek kalite garantisi sunuyor."

    Türkiye'de piyasada bir çok üründe etiketinde pamuk yazsa bile polyester kullanıldığını ifade eden Altop "Özellikle hassas olunması gereken bebek alanında bile bir hassasiyet yok. Olması gereken standartlar eksik. Etiketler yanıltıcı ve Türkiye'de tekstil alanında hiç sertifikasyon yok. Tüketilerin bilinçlendirilmesi konusunda da eksikler var" diyor.

    3 ana koleksiyonu bulunuyor

    1- Wooloux koleksiyonu, Woolmark yününden oluşuyor. Marka, doğal izolasyon maddesi yünün, kışın sıcak tutarken, yazın serin tuttuğunu ve yüünün tamamıyla kendine özgü termal yalıtım özellikleri olduğunu savunuyor.
    2- Bottoux, Tencel elyaftan oluşuyor. Marka, nemi emen ve hızla dışarı atan Tencel'in, kuru bir ortamda uykunuzu almanızı sağladığını ve yüzde 65 nem içeren ortamlarda bile vücuda temas etmeden nemi dışarı attığını savunuyor.
    3- Cottoux'da üretim sırasında modifiye edilmemiş organik pamuk kullanılıyor. Marka, pamuğun nemi hızlıca emebilmesi sayesinde kuru uyku yüzeyi ile rahat ve kesintisiz uyku sağladığını savunuyor.

    Çevreye duyarlı, kaz tüyü kullanmıyor

    Hibboux, Yataş'ın en genç markası. Hiçbir zararlı kimyasal kullanılmadan ağaç liflerinden elde ediliyor. Doğal yöntemlerle üretiliyor. Hedefi : Sağlıklı uyku için gerekli tüm ortamı sağlamak. Mottosu: Doğallık. Sadece doğadan ilham alıyor; sadelik ve safl ığı ön plana çıkarıyor. Çevre konusunda çok hassas davranan marka prensipleri gereği ürünlerde kaz tüyü de kullanılmıyor. Onun yerine doğal merinos yünü tercih ediliyor.

  7. Yataş Grup, bayi ağını da hızla büyütüyor- Basın Açıklaması


    Kuruluştan konuya ilişkin yapılan basın açıklaması aşağıda bulunuyor:

    Enza Home ve Yataş Bedding markaları ile son yıllarda büyük bir atılım yapan Yataş Grup, bayi ağını da hızla büyütüyor. 6 ay gibi bir sürede 114 bayi anlaşması yaparak sektörde bir ilke imza atan Yataş Grup, 2017 yıl ortası itibariyle yurtiçi ve yurtdışında toplam 355 satış noktasıyla rekor bir büyüme gerçekleştiriyor.

    Mobilya sektöründe en çok büyüyen firmalar arasında yer alan Yataş Grup, perakendecilikte başlattığı dönüşümle büyümesini sürdürüyor. Satışlarının yüzde 90'ından fazlasını perakendeden sağlayan Yataş Grup, yılsonuna kadar 120 yeni satış noktası hedefini aşarak, 6 ayda 114 satış noktasını daha bünyesine kattı.

    Yataş Grup, Enza Home ve Yataş Bedding markalarıyla dünya markası olma yolunda yurt dışında da çok kısa sürede 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.

    Enza Home ve Yataş Bedding Dünyada da Büyüyecek
    Hem Yataş Bedding hem de Enza Home ürünlerinin trend ve ulaşılabilirliği sayesinde iller haricinde birçok ilçeden de yüksek bayilik talebi aldığını söyleyen Yataş Grup CEO'su Nuri Öztaşkın, markalarının satış noktalarının sektörde bugüne kadar rastlanmayan bir oranda artış gösterdiğini vurguladı. Öztaşkın, şu değerlendirmelerde bulundu;
    "Enza Home ortalama 1.700 m2 mağazalardan oluşurken, Yataş Bedding mağazalarımızın ortalaması 250 m2. Bayilik yatırım dönüş süresi süresi ise Enza Home'da 14 ay, Yataş Bedding'te 8 aya düştü. Mobilya sektöründe bir ilke daha imza atmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Anlaşmalarımız neticesinde yılsonunda 120 yeni satış noktası daha açmayı hedeflemiştik, yıl ortasında neredeyse bu rakamı yakaladık bile. Turquality Programı ile aynı rekor büyümeyi yurt dışında da göstererek, 2021 yılına kadar yurtdışında da 200 mağazaya ulaşmayı amaçlıyoruz."

  8. Patronun aldığı aralığa geri döndük. Bir 200 bin daha patlatsa da ciddiyetini anlasak ytd

Sayfa 143/580 İlkİlk ... 4393133141142143144145153193243 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •