<<<<<<<<<<<<<<<
https://www.hurhaber.com/erken-emekl...ti-444152.html
Emeklilik sistemi değişiyor. Meclis açılır açılmaz 2. Torba yasa ile primlerin ve yaş şartının düşürülmesi gündeme getirilecek. Emeklilik reformunun ilk adımında Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, küçük esnaf ve çiftçileri içeren yaklaşık 1 milyon Bağ-Kur'luyu hedefleyen önemli bir değişikliği hayata geçirecek. Yeni sistem Bağ-Kur'luların 9000 prim günü 7200 prim gününe düşürmeye odaklanıyor. Ayrıca Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi ile çifte emekli maaşının önü açılacak.
Ekim ayında Meclis'in açılmasıyla birlikte esnafın prim gün sayısının düşürülmesi konusu, 2. Torba yasa içerisinde yer alacak. Bu kapsamlı değişiklikle 1.1 milyon kişinin emeklilik yaşı önemli bir şekilde geriye çekilecek. Bu düzenleme, emekli olan bireylerin aylık gelirlerini yüzde 20 oranında artırma potansiyeli sunacak. İşte yeni emeklilik reformlarına dair detaylar.
EMEKLİLİK SİSTEMİ 2. TORBA YASADA OLACAK
Tüm yorumlarım asla/zinhar alım veya satım tavsiyesi değildir.
"Zayif devamli adalet ister, halbuki bu kuvvetlinin umurunda bile değildir."
Elektrikli van Ford Transit'e benziyor
<<<<<<<<<<<
https://criturk.com/cinli-marka-ekim...-geri-donuyor/
DFSK Motor Türkiye Genel Müdürü Yunus Şahsuvaroğlu, yıl sonuna kadar Türkiye'de 7 coğrafi bölgede 21 adet servis ve 15 adet bayi ile operasyonlarına başlayacaklarını belirterek, "2024 yılında bayi sayımızı 25 adet servis ve 20 adet satış noktası olacak şekilde hedefliyoruz. Bayilikle ilgili Türkiye genelinden güzel bir teveccüh ile karşı karşıyayız." dedi.
<<<<<<<<<<<
https://www.odmd.org.tr/web_2837_1/b...primary_id=119
DFSK Markası;
Sokon Endüstri Grubu’nun, Çin Hükümeti ve özel sektörün otomotiv sektöründe Çin’deki ilk ortaklığı olup, Dongfeng Motor Şirketi, Peugeot Citroen’in %14’lük hissesini PSA Grubundan satın alarak, Fransa Hükümeti ve Peugeot Holding ile birlikte en büyük 3 hissedardan biri olmuştur.
4 büyük araç üretim üssü ve 1 motor üretim üssü ile üretim yapılmaktadır.
70’den fazla ülkede satış – Kuzey Afrika, Güneydoğu Asya, Güney Asya ve diğer ana pazarlarda 1. Konumdadır.
DFSK 2006 yılında başladığı mini araç ihracatında her geçen yıl büyüyerek,
Çin’in en büyük mini araç ihracatçısı haline gelmiştir.
http://www.dfsk.com/portal/index/ev.html
http://www.dfsk.com/portal/index/suv.html
Tüm yorumlarım asla/zinhar alım veya satım tavsiyesi değildir.
"Zayif devamli adalet ister, halbuki bu kuvvetlinin umurunda bile değildir."
Tecrübelerimin 1 kısmını paylaştım burada,Borsa-Arsa vb. hakkında.(çokta eleştiri aldım-bu normal)
Borsa,serbest alış verişin olduğu yer olmalı,ben AL önerisi yaptığımda gerçekten hisseler çok ucuzdu,güncelde tamamen kontrollü borsamız,şartlar normale döndüğünde yine öneri yaparız.(ölmez sağ kalırsak-yeni 1 nick ile)
YTD
Son düzenleme : nohut; 12-09-2023 saat: 02:17.
Devlet bir sürü yatırım teşviki veriyor, şirketlerin yeni teknolojiler ile yeniden yeniden kurulum maliyetleri önemli.
Mesela solar panel işi bir kaç büyük firma hariç balon olabilir her yerde konfeksiyon atölyesi kurluyordu o şekilde firmalar var.
Demir çelikde de bazı ark ocakları eski teknoloji deniyor. Enerji verimliliği, otomasyon, sürdürülebilirlik konuları da artık önemli.,
Çimentoda çok fazla firma var, bazılarını müteahhitler aldı, sanki dernek üyesi olmayanlar da var, kayıt dışı üretim var mı kontrol edilmeli.
Öte yandan marka değeri, iç dış pazar payı, bayi ağı, yönetim kalitesi şirketlere fiziki varlıkların dışında değer yaratan unsurlar.
Halka açık şirketlere vergi teşviği olur ise daha çok vatandaş denetimi olur.
Tüm yorumlarım asla/zinhar alım veya satım tavsiyesi değildir.
"Zayif devamli adalet ister, halbuki bu kuvvetlinin umurunda bile değildir."
Yer İmleri