Sarý gacýyý genel eve satmýþlar , yine mi dað havasý demiþ.
Yok yok öyle deðildi.
Ne güzel yattýðým yerden para kazanýyorum demiþ.
Sarý gacý < 1.900
Sarý gacýyý genel eve satmýþlar , yine mi dað havasý demiþ.
Yok yok öyle deðildi.
Ne güzel yattýðým yerden para kazanýyorum demiþ.
Sarý gacý < 1.900
kadýnlarýn altýna olan düþkünlüðünü anlarým da erkekler ýsrarla altýn niye alýr
lapinler hemen atlar koruma amaçlý diye, yahu 2011 fiyatýnýn 12 yýl boyunca % 5 üstüne atýp
2000 dolar seviyesinde kalýcý olamayan bir emtia ben öldükten sonra 5000 dolar olsa ne yazar..?
düþünün bir bir temettü hissesi alýyorsunuz 12 yýl boyunca temettü vermiyor ama adý temettü hissesi
üstüne deðeri de artmýyor peki amerikadaki 12 yýllýk kümülatif enflasyon ne ki enflasyona karþý hedge ediyor..?
Altýn getirmese de her zaman Sokaçu. Her þeyini Altýn yapmak mantýksýz, ama en riskli en baba traderlarýn bile parasýnýn %10 u fiziki Altýn olarak gizli bir kasada durur. En baba en kallavi traderlarýn bile. Bunlarýn bile geleceði tahmin etme öngörüsü yok. O sebeple paranýn %10 fiziksel Altýn da sistem dýþýnda durmalý. Bu global ustalarýn deðiþmez kuralýdýr. Gerisi ile canýn ne isterse al sat tut, zýpla oyna.
Sigortacýlýk sektöründe yaþananlar 28 milyon araç sahibini ilgilendiriyor. Sigortacýlýk sektörü trafik sigortasýnda serbest tarife istiyor. Bu tarife gelirse fiyatlar fýrlayacak. Sektörün önde gelenleri bu tarifeye geçilmesini istiyor.
Son zamanlarda bu ay içinde, Sigortacýlýk ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu (SEDDK) Baþkaný Mehmet Akif Eroðlu, konuya iliþkin þunlarý söylemiþti:
“Þu ana kadar yeni düzenlemenin 30 maddesini tamamladýk. Yeni kanunla birlikte sektör biraz daha rahatlayacak. Hedefimiz serbest fiyatlandýrmaya geçmek. Bunun daha saðlam olmasý için Sürücü Sicil Belgesi altyapýsý oluþturuyoruz. Serbest tarifeye geçtiðimizde sigorta þirketleri müþterilerine daha net ve doðru bir þekilde fiyatlandýrma yapabilecek."
Sektör havuz trafik sigortasý sisteminden þikayetçi. Eroðlu'nun "Daha net ve doðru fiyatlandýrma" sözleriyle tarif ettiði durumun ise, bu kez vatandaþýn þikayetine dönüþecek nitelikte olduðu belirtiliyor.
Hükümetin, vergi gelirlerini artýrmak için serbest tarifeyi destekleyebileceði, bunun gerçekleþmesi halinde de trafik sigortasý ücretlerinin oldukça yükseleceði ve böylece faturanýn yine vatandaþa kesileceði yorumlarý yapýlýyor.
https://www.milligazete.com.tr/haber...dev-zam-kapida
Özel saðlýk hizmetlerindeki maliyet artýþlarý, sigorta pazarýný etkiliyor.
https://www.cumhuriyet.com.tr/ekonom...iliyor-2123358
Ýktidar kamuya tasarruf çaðrýsý yaparken Merkez Bankasý, kanuna aykýrý olarak personelinin ve yakýnlarýnýn saðlýk giderleri için 70 milyon lira daha harcadý. SGK yerine özel saðlýk sigortasýndan faydalanan kurum çalýþanlarý ve aileleri için ödenen para 10 yýlda 357 milyon lirayý aþtý. Sayýþtay'ýn uyarýlarýna raðmen süren usulsüz uygulama için gözler Merkez Bankasý'nýn yeni baþkaný Hafize Gaye Erkan'a çevrildi.
https://www.sozcu.com.tr/2023/gundem...r-7810595/amp/
Tasarruf Tedbirleri Genelgesi’nin yayýmlanmasýnýn ardýndan 73 günde, millet bahçeleri için 258,5 milyon TL harcanadýðý ortaya çýktý.
https://www.paraanaliz.com/2023/ekon...alari-g-65031/
Yer Ýmleri