Sayfa 383/425 İlkİlk ... 283333373381382383384385393 ... SonSon
Arama sonucu : 3398 madde; 3,057 - 3,064 arası.

Konu: GSDHO - GSD Holding

  1. #3057
    Valla bu değerler 3.66 falan depremdeki dip olan 2.5 un dolar bazındaki eşdeğer rakamı.Depremde 2.5 da mac 1 milyon lot almıştı,daha da aşağı giderse mac dı sametti başka bir balinaydı birileri gelir gibime geliyor.Biz zaten şirkete inanmışız ucuz demişiz ,bilanço gelsin de gene bakarız duruma.

  2. #3058
    Aslında hiç almamış olsaydım,borsadan şirket seç yatırım yap deselerdi,şu an her anlamda tek olumsuzluğu olmayan şirket olarak gene bunu alırdım diye düşünüyorum.Bakıyorum bakıyorum şu silopi olayı dışında şirket çok iyi,bence iyi de yönetiliyor.Fiyat işi başka ,fiyat yarın 2 de olur 20 de o kısmı kuvvetli eller belirler,ama temele bakacaksak şirket çok ama çok iyi,şu anda temeline göre de bedava fiyatlardan işlem görüyor

  3. #3059
    Ocakta reis mecbur maaşlara yüzde 50 zam yapar ,bu da aynen dolara yansır,dolar şubata kadar 40 olur gibime geliyor.Aksi durumda ihracatçı da batar turizmci de,bu şirket de tamamen dolar demek,yıllık değerlemesi dolar bazında,gemilerin değerlemesi dolarla,gemileri kiralamış geliri hiç başını ağrıtmadan dolarla alıyor,iç piyasa ile alakası çok ama çok az. faktöring aslında kriz zamanlarında daha çok kar bırakıyor.Faktöringte bedelli yaparak 8 kat büyük bir şirket haline geliyor ki bu çok iyi.Bankacılık zaten hep kar yazıyor.Silopinin tıkır tıkır gelen temettüsü var hem de benim bildiğim euro bazında.Valla bakıyorum bakıyorum tek olumsuzluk yok.Ha ful nakit olmasını borcunun sıfır olmasını da unutuyordum.

  4. #3060
    Tek sıkıntı,politik durum,borsanın genelinde yönün aşağı olması.Bist tabanı görsün yükselişe geçsin,hangi şirket iyiymiş bu düşüşte hangi kağıt kelepir diye baktıkları zaman ilk gidecek kağıtlardan biri bu

  5. #3061
     Alıntı Originally Posted by hkm Yazıyı Oku
    Bu denizcilik karı hesabında çözemediğim bir konu var.6 aylık bilançoda denizcilik hasılatı 326 milyon gibi bir şey ama korkunç bir hasılat maliyeti ile kar denizcilikte 44 milyon gelmiş.Geçen yıl altı aylıkta 400 milyon hasılata çok daha az bir maliyet nedeni ile acaip bir denizcilik karı gelmiş.Bu hasılat maliyeti nedir neden geçen yılla bu yıl arasında neden bu kadar fark var.
    Bu sorumun cevabını bilen arkadaş var mı.Bu hasılat maliyeti nedir.Bilen var mı.Benim bulabildiğim tek rasyonel cevap,gemi alımında 12 milyon dolar ödeme olmuş,bu para acaba bu hasılat maliyeti kalemi altında mı muhasebeleştirilmiş.Eğer böyleyse çok ama çok iyi ,bu durumda bu karın 309 milyon hasılata göre 52 milyon olarak gelmesi sadece dönemsel bir olaydır.Her zaman yeni gemi alımına bağlı ödeme olmayacağından benzeri hasılatlarda dünyanın karı gelir.
    Son düzenleme : hkm; 01-11-2023 saat: 22:51.

  6. #3062
    Şimdi buldum.2022 de 6 aylıkta denizcilik hasılatı 476 milyon, maliyet 167 ,kar 309 milyon gelmiş,bu yıl altı aylıkta hasılat 309 milyon satışların maliyeti 257 milyon kar 52 milyon gelmiş.Bu hasılat maliyetleri bu iki dönem arasında neden bu kadar farklı.

  7.  Alıntı Originally Posted by hkm Yazıyı Oku
    Şimdi buldum.2022 de 6 aylıkta denizcilik hasılatı 476 milyon, maliyet 167 ,kar 309 milyon gelmiş,bu yıl altı aylıkta hasılat 309 milyon satışların maliyeti 257 milyon kar 52 milyon gelmiş.Bu hasılat maliyetleri bu iki dönem arasında neden bu kadar farklı.
    gemiler çalışmadığı için havuza cekıldı ve malıyet katlandı

  8. #3064
    E bu gemiler uzun vadeli sözleşmelerle kiralanmıyor mu.Gemileri çalışmış çalışmamış önemli olmamalı.Zaten genel kurulda da gsdhol temsilcisi öyle dedi ,gemilerle alakamız yok biz onları kiraladık,işletmeleri bize ait değil dedi.

Sayfa 383/425 İlkİlk ... 283333373381382383384385393 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •