Sayfa 299/1000 İlkİlk ... 199249289297298299300301309349399799 ... SonSon
Arama sonucu : 8000 madde; 2,385 - 2,392 arası.

Konu: Viop LX

  1. https://www.reuters.com/business/aut...ad-2024-10-28/
    vosvosa almanyada fabrika kapattıran hayat sana bana ne yapmaz.

  2. #2386
    endekisler neden yataya sardı ?

    pist100... 9200 i çok kırdı... ve ufukta üstüne tekrar atacak argümanı yok

    pist30.. 9940 az kırık... ve üstüne geçip, şortçuya yeniden hesap kitap yaptırmanın peşinde

    yani pist100 yüzünden longcu, AKBANK yüzünden şortçu bir tarafa yüklenemiyor

    ÇÜNKÜ: düşen trendde şurada işaretlediğim gibi



    %20 kadırıviriyor kaadı

    buda piste % 5 ilaa 11 arasında marj getürüyor

    NOT: çizmeyi unutmuşum... 3. mavi çizgiden sonra,sağda (50.60-57.5) göze gelmiyor gibi görünsede yine bi % 13 yükselmiş

    pezemeeen akbankçısı nalet gelsin senin kağıdınada, tahtacınada

  3. Volkswagen, Almanya'da en az 3 fabrikayı kapatmayı planlıyor



    BERLIN (AA) - Alman otomobil üreticisi Volkswagen'in Almanya'daki en az üç fabrikayı kapatmayı ve büyük çaplı işten çıkarmaları planladığı bildirildi.

    Volkswagen çalışanlarını temsil eden Volkswagen İş Konseyi Başkanı Daniela Cavallo, Alman üreticinin merkezinin bulunduğu Wolfsburg'da işçilere yönelik bilgilendirme etkinliğinde yaptığı konuşmada, "Yönetim kurulu Almanya'daki en az üç Volkswagen fabrikasını kapatmak istiyor." dedi.

    Ülkedeki Volkswagen'in diğer tesislerinin de küçüleceğine işaret eden Cavallo, şirketin yönetim kurulunun işten çıkarmaları planladığını bildirdi.

    Cavallo, "Yönetim kurulu ayrıca bu ülkede kalan tüm fabrikaları küçültmeyi planlıyor. Somut olarak bu, ürünlerin, miktarların, vardiyaların ve tüm montaj hattının azaltılması anlamına geliyor. Yönetim bu konuda kesinlikle ciddi. Bu, toplu pazarlık turunda kılıç sallamak değildir, Almanya'daki tüm Volkswagen tesisleri bu planlardan etkileniyor. Hiçbiri güvende değil." ifadelerini kullandı.

    Alman hükümetinin acilen Alman sanayisi için bir master planı hazırlaması gerektiğini belirten Cavallo, böylece sanayinin gerilemesinin durdurulacağını söyledi.

    Cavallo, kapanmadan Almanya'daki hangi fabrikaların etkileneceğini veya Volkswagen Grubu'nun Almanya'daki yaklaşık 300 bin personelinden kaçının işten çıkarılabileceği konusunda bilgi vermedi.

    Volkswagen İş Konseyi Başkanı Daniela Cavallo, Volkswagen Yönetim Kurulu'nun söz konusu planlarına karşı olduğunu vurgulayarak, "Tüm yönetim kurulu üyelerini ve şirketin tepesindeki herkesi sadece uyarabilirim: Bizimle, VW işgücüyle uğraşmayın." dedi.

    Volkswagen, Eylül 2024 başında tasarruf ve maliyet azaltma önlemleri kapsamında tarihinde ilk kez Almanya'daki fabrikalarını kapatacağını ve 30 yıllık istihdam koruma anlaşmasını 5 yıl erken sonlandırılacağını açıklamıştı.

    Şirket buna gerekçe olarak Avrupa'da yüksek enerji ve iş gücü maliyetlerinin rekabet gücünü azaltmasını ve satışların düşmesini göstermişti.

    2020'de Türkiye'de fabrika yatırımından vazgeçen Volkswagen'in tasarruf ve maliyet azaltma önlemleri kapsamında tarihinde ilk kez Almanya'daki fabrikalarını kapatmayı değerlendirmesi ve 30 yıllık istihdam koruma anlaşmasını erken sonlandırması Alman otomotiv sektöründe "deprem" etkisi oluşturmuştu.

    Volkswgaen, yeniden yapılanma ve maliyetleri düşürme planları üzerinde haftalardır sendikalarla müzakere ediyordu.

    Alman sendika liderleri, daha önce, Volkswagen'e grev tehdidinde bulunarak, işçileri işten çıkararak "tarihi bir hata" yapmaması konusunda uyarmıştı.

    Volkswagen Group, 17 Avrupa ülkesinde, Amerika, Asya ve Afrika'da 10 ülkede 114 üretim tesisiyle yaklaşık 650 bin kişiye istihdam sağlıyor.

    Şirketin Almanya'daki istihdamı ise yaklaşık 300 bin kişiyi buluyor.

    Volkswagen Group, 2026'ya kadar 10 milyar avroluk tasarruf ve maliyet azaltma önlemlerinin parçası olarak personel giderlerini 2026'ya kadar 5'te 1 düşürmeyi planlıyordu.

    Öte yandan, Alman otomobil üreticileri, enflasyonist baskılar, yüksek enerji maliyetleri, Avrupa'daki yavaş ekonomik büyüme, yükselen aşırı sağ ve Çinli otomobil üreticilerinin yanı sıra Tesla'nın rekabetiyle karşı karşıya kaldı.

    Yıllık yaklaşık 280 milyar avro ihracat yapan Alman otomobil üreticileri, Çin ve Avrupa'dan gelen zayıf talep ışığında maliyetleri düşürmek ve rekabet gücünü korumak için ciddi baskı altında.

    Elektrikli araçlara geçiş, Almanya'nın otomotiv sektörü için ülkede ve Avrupa Birliği (AB) nezdinde çeşitli düzenlemeler ve ham madde tedariki nedeniyle zorlu olmayı sürdürüyor. Sektör, batarya teknolojisine büyük yatırımlar yaparken, artan maliyetlerle boğuşmak zorunda kalıyor.



    Kaynak : Anadolu Ajansı
    İnsan hiçbir şeyle gelir. Her şeyin peşine düşer.
    Sonra, her şeyi bırakıp hiçbir şeyle gider. ...Majhul

  4. #2388
     Alıntı Originally Posted by sindoma53 Yazıyı Oku
    Alphan Manas
    @alphanmanas
    USAŞ Genel Müdürü Prof. Dr. Mahmut Faruk Akşit uçakların radar izlerini anlatıyor. "F-16'lar F-35'den daha iyi" diyenler iyi dinlensin. "Kaan'ın radar izi düşük olacak" diyor ama oraya koyacağın motora bağlı. Şu anda ABD'nin (sadece prototip üretimi için) verdiği F110 motorları radarlar tarafından rahatlıkla tespit ediliyor. Ama F-35 uçaklarının kullandığı F135 motorlarının giriş kanalları, radar dalgalarının doğrudan motor fanına ulaşmasını önleyen 'S' şeklinde kanal tasarımına sahipler ve egzozları da radar izini azaltmak için tasarlandılar.

    Buraya kadar her şey iyi. Ama Prof. Akşit konuşmasının sonunda alenen YALAN SÖYLÜYOR. Diyor ki "Amerikalıların bize niye F-35 satmadıklarını anladınız mı şimdi?" Beyefendinin bize niye F-35 satılmadığını abilerine sorması lazım. F-35 programında o uçaklara Türkiye'de birçok firma uçak parçası üretirken, satın aldığın 2 tane F-35 için pilotların eğitim almışken ve uçaklar Türkiye'ye teslim edilmek üzere ABD'de hangarda beklerken, sen Ruslardan gidip S-400 hava savunma sistemi alırsan sonucu bu oluyor.

    Kaan'ı bitirsek bile Aselsan'ın geliştirdiği MURAD AESA radarı takılacak. Bunların da etkili menzili 80 km civarında. F-35 uçaklarında kullanılan AN/APG-81 AESA radarının etkili menzili ise 250 kilometreye ulaşabiliyor. Yani Yunan F-35'ini havada bizim F-16'mızın görme şansı yok. Çünkü Yunan F-35'i bizim F-16'mıza füzeyi kitleyip çoktan düşürmüş olacak.

    Şimdi anladınız mı Uçak Gemisi yapma fikrimizin ne kadar saçma ve anlamsız olduğunu. Ayrıca hava savunması konusunda bu ülkenin ne kadar zavallı duruma düşürüldüğünü de umarım anlamışsınızdır.
    https://x.com/alphanmanas/status/1850755586842919084

    kısavade ,

    geldiğinde buna bakarsın hafta sonu bunu anlatmaya çalıştım.Uçaktaki durumumuz bu putin elimizden neler aldı kimsenin farkında değil elindeki uçakların ömrü en fazla 5-6 sene kaldı .

    İsrail İrana saldırıyor 2000 km geliyor uçaklarla işlerinde f35 de var söylenen yerlere bombayı bırakıp gidiyor.
    ABD ben yokum diyor bu operasyonun içinde hikaye 2000 km geliyorsa havadaki her hamlede oda oyunda o sistemi yönetecek alt yapı sadece onda var
    hayatta en sevdiğim şeyin KOMPLE TEORİSİ olduğunu hepiniz bilir.

    azılı TAPINAK ŞOVALYELERİNDEN olduğum üçün sanırım

    ben o zaman bu fırsatı kaçırmam... şu cümleyi kurarım...

    ''yani biz şimdi,

    yerli-milli teknoloji falan ayakları ile, yine uyutulup...

    normalda erişmemiz gereken, düşmanlarımızın teknolojilerinden bile bile geride mi bırakılıyoruz ?

    yine mi oyuna getirdi? ''

    NOT : KOMPLE dediğim zaman hemen aklıma...güldür güldür, bilent ersoy ''danayı KOMPLE getir... sakatatı, döşü, tırnakları, hepisini getir...'' kısa videosu gelir... ama ben bulamam

    bulabilen varsa bi zahmet, koysun da ha buraya
    Son düzenleme : çıtak; 28-10-2024 saat: 15:43.

  5. KAP: YIGIT [ ] YİĞİT AKÜ MALZEMELERİ NAKLİYAT TURİZM İNŞAAT SANAYİ VE TİCARET A.Ş. Finansal Durum Tablosu (Bilanço)

    https://www.kap.org.tr/Bildirim/1351245

    https://kapatt.matriksdata.com/40283...92d00016bb2e3e




    Net Dönem Karı veya Zararı -132,830,778
    İnsan hiçbir şeyle gelir. Her şeyin peşine düşer.
    Sonra, her şeyi bırakıp hiçbir şeyle gider. ...Majhul

  6. KAP: TRILC [ ] TURK İLAÇ VE SERUM SANAYİ A.Ş. Finansal Durum Tablosu (Bilanço)

    https://www.kap.org.tr/Bildirim/1351252

    https://kapatt.matriksdata.com/40283...92d2f63c6e3214



    Net Dönem Karı veya Zararı 68,946,702 ----- 2023/12 ---> 142,839,882
    İnsan hiçbir şeyle gelir. Her şeyin peşine düşer.
    Sonra, her şeyi bırakıp hiçbir şeyle gider. ...Majhul

  7. #2391
     Alıntı Originally Posted by KısaVade Yazıyı Oku
    "İlk 9 ayda konkordato patlaması: İflas eden esnaf sayısı 2.5 milyona ulaştı."


    https://t24.com.tr/haber/ilk-9-ayda-...ulasti,1192664
    şaşırmıyoruz... 5 ay önce söylemiş idik

     Alıntı Originally Posted by çıtak Yazıyı Oku
    BÜYÜK TIRPAN...

    şuan uygulama konulan adım...

    4. adım

    YÜKSEK FAİZ, düşük kur politikasına geçiş

    bunun 2 zararı var...
     Alıntı Originally Posted by çıtak Yazıyı Oku
    ÖNEMLİSİ :

    a...

    bloomberg'e hergün katılan REEL SEKTÖR temsilcilerinin ilk lafları, KONKORDATO ve İFLAS

    DÜŞÜK KUR ile sanayici ve reel sektörü batırıyorsun

  8. #2392
    yani şöyle geriye doğru 1000 sayfa okusanız...

    haberleri, linkleri, bilgileri okusanız

    milyon tane İŞTEN,

    Türkiye Cumhuriyeti yararına 1 tane birşey bulamıyorsunuz.

    bulan var ise getirip paylaşsın, bizde bilelim

    bozuk sahat bile 2 kere doğruyu gösterirken, milyonda SIFIR orana, ne düşünmemi bekliyorsunuz ?

    bilmeden yapma ihtimalin yok...

    plan program var bu işin içinde derim ben

Sayfa 299/1000 İlkİlk ... 199249289297298299300301309349399799 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •