Artan

15,21 9.98 10:48
43,46 9.97 10:48
351,00 9.95 09:55
8,08 9.93 10:48
235,00 9.35 09:55
Artan Hisseler

Azalan

19,89 -10 10:48
42,66 -10 09:55
36,24 -9.99 10:48
255,25 -9.96 10:48
12,60 -9.94 10:48
Azalan Hisseler

İşlem

10.266.480.016,08 10:48
7.832.793.950,72 10:48
1.869.749.557,10 10:48
1.744.112.679,14 10:48
1.596.432.484,55 10:48
Tüm Hisseler
Sayfa 911/920 İlkİlk ... 411811861901909910911912913 ... SonSon
Arama sonucu : 7356 madde; 7,281 - 7,288 arası.

Konu: DOHOL - Doğan Holding

  1.  Alıntı Originally Posted by Marluk Yazıyı Oku
    Bugün okkalı bir yükseliş bekliyorum. YTD

    Gesendet von meinem SM-S928B mit Tapatalk
    bravo tespitin yerinde endekste destekledi önümüzdeki zamanlarda madencilik sektörü iyi olabilir son yıllarda hemen hemen fazla bir getiri yapamadı doğanın hızlı girdiği sektör oldu benim bildiğim PARK MADENCİLİK VAR BİRDE BİZİZ bizdeki ürün gamı yüksek katma değerli bakalım bekleyelim esen kalın

  2. Otomotiv tarafı büyük zarar yazıyor ve bilançoyu bozuyor. SAIC'le acilen Türkiye'de üretim anlaşması yapmalı ve Çin'li arabalara uygulanan yüksek vergilerden muaf olmaları ve MG'nin de ürün gamını çeşitlendirmesi durumunda en büyük atak gelebilir. Ancak 1 yıl öncesinden SAIC ile yatırım için görüşmeye başladıklarını bildirmelerine rağmen herhangi bir gelişme açıklanmadı. SAIC geçen haftalarda Mısır'a Ortadoğu fabrikasını açacağını duyurdu.

    Bunun dışında şirketin normal bir durumda yükselmemesi için reel hiç bir durum yok. Yükselmemesi önündeki sebepler ise bana göre şunlar:
    - Şirket yönetiminin piyasa dostu olmaması
    - Mayıs ayında 14,60 TL civarında alım yapan firma (enf farkı dikkate alınsa 17 TL civarı dahi olabilir) 12,50 TL'ne düşüşte geri alım yapmadı ve halen yapmıyor
    - CEO şirketin değerini TV yayınlarında sürekli dile getirmesine rağmen şirkete olan güvenini göstermek için şahsi alım yapmadığı gibi geçen hafta yönetim kurulu üyesi satış yaptı
    - Şirket road show yapmıyor muhtemelen.
    - Şirket için hiç bir repütasyonu yüksek kurum (işyatırım, teb yatırım, garanti yatırım ve yabancı kuruluşlar) rapor hazırlamıyor. Şuan için Gedik ve Albatros'un raporları var ancak muhafazakar kaldıklarını düşünsem de piyasa aksini düşündüğü için dohol de agrasif pozisyonlanmıyor.
    - Maden yatırımı tam bir kara kutu ve detaylar ortada yok
    - Otomotiv tarafının nasıl finansalları pozitif etki yaratması için çalışma olup olmadığı belli değil.

    Pozitif yanlar.
    - Gwind büyüme hedefleri ve elinde bulundurduğu karbon sertifikaları
    - Hepiyi sigortanın büyümesi
    - Yüksek nakit /döviz pozisyonu

    Potansiyeller (şirket açıklamaları değildir. Şahsi beklentilerim)
    - Karelin en kötü dönemleri geride bırakma ve gelecek yıllarda poziif katkı sağlama ihtimali
    - SAIC ile anlaşma durumunda MG yeni modellerin de gelmesi + ÇİN otomobillerine olan ek vergilerden muafiyetle araç satışlarının ve karlılığının artması, Ayrıca SAIC Maxus, MG, Wuling, Roewe, Baojun, Feifan, ve IM gibi markaları bünyesinde barındırmaktadır. Şuan için MG ve Maxus Doğan tarafından getiriliyor. Diğer markalarında getirilebilme ihtimali.
    - Otomotiv tarafında yeni markaların distribütörlüğünün alınabilme ihtimali
    - Motorsiklet fabrikasının üretime başlaması
    - Maden sahalarından gelebilecek pozitif haberler
    - Olası yeni şirket satın almaları (kötü piyasalarda uygun fiyatla satın alma imkanı + nakit gücü)
    - Ditaş ve Sesa Ambalaj ın bilançolarının olumluya dönebilme ihtimali

  3. Holding ayrıca aşağıda belirtilenlere ek olarak
    1-2 şirketi daha halka arz etmeyi planladığını belirtmiştir. Bu projenin gerçekleşmesi durumunda kasaya para girişi ve net nakit pozisyon güçlenmesi olacaktır.

    Sonuç olarak 2025 yılı Dohol için haber akışları ile geçen bir yıl olabilir.

     Alıntı Originally Posted by lennoncan Yazıyı Oku
    Otomotiv tarafı büyük zarar yazıyor ve bilançoyu bozuyor. SAIC'le acilen Türkiye'de üretim anlaşması yapmalı ve Çin'li arabalara uygulanan yüksek vergilerden muaf olmaları ve MG'nin de ürün gamını çeşitlendirmesi durumunda en büyük atak gelebilir. Ancak 1 yıl öncesinden SAIC ile yatırım için görüşmeye başladıklarını bildirmelerine rağmen herhangi bir gelişme açıklanmadı. SAIC geçen haftalarda Mısır'a Ortadoğu fabrikasını açacağını duyurdu.

    Bunun dışında şirketin normal bir durumda yükselmemesi için reel hiç bir durum yok. Yükselmemesi önündeki sebepler ise bana göre şunlar:
    - Şirket yönetiminin piyasa dostu olmaması
    - Mayıs ayında 14,60 TL civarında alım yapan firma (enf farkı dikkate alınsa 17 TL civarı dahi olabilir) 12,50 TL'ne düşüşte geri alım yapmadı ve halen yapmıyor
    - CEO şirketin değerini TV yayınlarında sürekli dile getirmesine rağmen şirkete olan güvenini göstermek için şahsi alım yapmadığı gibi geçen hafta yönetim kurulu üyesi satış yaptı
    - Şirket road show yapmıyor muhtemelen.
    - Şirket için hiç bir repütasyonu yüksek kurum (işyatırım, teb yatırım, garanti yatırım ve yabancı kuruluşlar) rapor hazırlamıyor. Şuan için Gedik ve Albatros'un raporları var ancak muhafazakar kaldıklarını düşünsem de piyasa aksini düşündüğü için dohol de agrasif pozisyonlanmıyor.
    - Maden yatırımı tam bir kara kutu ve detaylar ortada yok
    - Otomotiv tarafının nasıl finansalları pozitif etki yaratması için çalışma olup olmadığı belli değil.

    Pozitif yanlar.
    - Gwind büyüme hedefleri ve elinde bulundurduğu karbon sertifikaları
    - Hepiyi sigortanın büyümesi
    - Yüksek nakit /döviz pozisyonu

    Potansiyeller (şirket açıklamaları değildir. Şahsi beklentilerim)
    - Karelin en kötü dönemleri geride bırakma ve gelecek yıllarda poziif katkı sağlama ihtimali
    - SAIC ile anlaşma durumunda MG yeni modellerin de gelmesi + ÇİN otomobillerine olan ek vergilerden muafiyetle araç satışlarının ve karlılığının artması, Ayrıca SAIC Maxus, MG, Wuling, Roewe, Baojun, Feifan, ve IM gibi markaları bünyesinde barındırmaktadır. Şuan için MG ve Maxus Doğan tarafından getiriliyor. Diğer markalarında getirilebilme ihtimali.
    - Otomotiv tarafında yeni markaların distribütörlüğünün alınabilme ihtimali
    - Motorsiklet fabrikasının üretime başlaması
    - Maden sahalarından gelebilecek pozitif haberler
    - Olası yeni şirket satın almaları (kötü piyasalarda uygun fiyatla satın alma imkanı + nakit gücü)
    - Ditaş ve Sesa Ambalaj ın bilançolarının olumluya dönebilme ihtimali

  4. Arkadaşlar şunu bi kafanıza iyice yerleştirin. Bu hissede temel analiz işlemez. Teknik analiz hiç işlemez. Mantıklı bir hisse olsa fiyatı şu an 50 lerin üstünde olması lazımdı. Burada hisli olmayacaksınız. Fiyat 10 lirada olabilir yakın zamanda 100 TL de olabilir. Önemli olan duygularınızı yok edip alıp satmak,satıp almak. Mükemmel paralar kazanabilirsiniz. Fiyatın düşük olmasının avantajı komisyon daha az ödemek olduğu için buralarda takılsın sorun değil benim için

    Gesendet von meinem SM-X920 mit Tapatalk

  5. Hikayesi büyük, ama hikayesinin olması gideceği anlamına da gelmiyor.

    Fiyatlama ve yatırımcı memnuniyeti konusunda rezalet bir şirket.

    Marluk haklı bu konuda

     Alıntı Originally Posted by Marluk Yazıyı Oku
    Arkadaşlar şunu bi kafanıza iyice yerleştirin. Bu hissede temel analiz işlemez. Teknik analiz hiç işlemez. Mantıklı bir hisse olsa fiyatı şu an 50 lerin üstünde olması lazımdı. Burada hisli olmayacaksınız. Fiyat 10 lirada olabilir yakın zamanda 100 TL de olabilir. Önemli olan duygularınızı yok edip alıp satmak,satıp almak. Mükemmel paralar kazanabilirsiniz. Fiyatın düşük olmasının avantajı komisyon daha az ödemek olduğu için buralarda takılsın sorun değil benim için

    Gesendet von meinem SM-X920 mit Tapatalk

  6. Bugün Doğantrend ten önemli bir açıklama geldi. Ancak piyasa buna gözlerini kapadı.
    Hissede hacim oluşşa da fiyata yansımadı.
    (MG MARKASININ SAHİBİ) SAIC MOTOR İLE BİR YILI AŞKIN SÜREDİR TÜRKİYE FABRİKA YATIRIMI ÜZERİNDE ÇALIŞIYORUZ, OLDUKÇA FAZLA YOL KAT ETTİK.
    -DOĞAN TREND

    SAIC ÜST YÖNETİMİNİN DAVETİ ÜZERİNE 10 OCAK’TA ŞANGAY’A GİDEREK PROJEMİZİ BİR SONRAKİ AŞAMAYA TAŞIMAYI HEDEFLİYORUZ.

    REUTERS

  7. Doğan Trend sosyal medya adresi mi?
    Atıcılar pardon tahmin yapanlar lokali
    BİST U100 Günlük Kapanış Tahmini KAPANIŞ METRE VIII

  8. Doğan Trend Otomotiv, Doğan Holding'in MG, Suziki ve motorsiklet satışı yaptığı distribütör firma. Satış ve servis işlemleri de var. İştirak

     Alıntı Originally Posted by 3520 Yazıyı Oku
    Doğan Trend sosyal medya adresi mi?

Sayfa 911/920 İlkİlk ... 411811861901909910911912913 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •