Sayfa 208/1006 İlkİlk ... 108158198206207208209210218258308708 ... SonSon
Arama sonucu : 8046 madde; 1,657 - 1,664 arası.

Konu: Viop LXII

  1. İstanbul-İzmir Otoyolu

    Yap-İşlet-Devret finansman modeliyle inşa edilen İstanbul-İzmir Otoyolu 384 km si otoyol, 42 km si bağlantı yolu olmak üzere toplam 426 km uzunluğundadır.

    Tamamlanan kesimleri peyderpey hizmete sunulan otoyolun tamamı 4 Ağustos 2019 da açılmıştır.

    Otoyolun en önemli kesimini Dilovası ile Hersek Burnu arasında inşa edilen ve İzmit Körfezinin iki yakasını bağlayan Osmangazi Köprüsü oluşturmaktadır. Mevcut yolu kullanarak bu kesimi geçmek bir buçuk saat, feribot ile geçiş 45~60 dakika iken Osmangazi Köprüsünü kullanarak körfez 6 dakikada geçilebilmektedir.

    Otoyol ile güzergâh 100 km kısalarak 8,5 saat olan İstanbul-İzmir ulaşımı 3,5 saate inmiş; yerleşim yerlerinin içinden geçen ve mevcut devlet yolunda oluşan aşırı yoğunluk azaltılarak kent içi trafiği rahatlatılmıştır.

    Proje sayesinde Balıkesir ve Manisa illeri, İstanbul ve Bursa çevresindeki bölge kapasitesinin üzerine çıkmış sanayi yatırımlarının yeni çekim alanı haline gelmiştir.
    İstanbul dan 3 saat olan Bursa ulaşımı 1 saate düşürülmüştür.

    Güzergâh üzerindeki iller ile çevre illerin mevcut sanayi üretimleri ve gelişen sanayi yatırım hammaddeleri karşılıklı olarak tüketim ve üretim merkezlerine kesintisiz otoyol konforuyla taşınmakta, İzmir Limanı başta olmak üzere Marmara Bölgesi limanları ve Çandarlı Limanına ulaştırılmaktadır.

    İzmir ve Aydın illerinin turizm sezonunu uzatarak Çeşme, Foça, Dikili, Kuşadası, Selçuk, Didim, Bodrum ve Bergama gibi turizm merkezlerinin cazibesini artırmıştır.

    Edirne-İstanbul-Ankara Otoyolu ile İzmir-Aydın, İzmir-Çeşme Otoyolu birleşerek Türkiye ekonomisinin omurgasını oluşturan Marmara ve Ege Bölgeleri tam erişme kontrollü otoyol ağı ile bağlanmıştır.

    https://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/...9Fundad%C4%B1r.

  2. Osmangazi Köprüsü yap işlet devret kaç yıl?
    Bu tutardan yatırım maliyeti olan 1 Milyar 250 Milyon Dolar'ı çıkarırsak şirketin kar'ını (işletme maliyeti dahil) tespit etmiş oluyoruz. Avrasya Köprüsünden şirketin kazanacağı kar 1 Milyar 527 Milyon Dolar'dır. Osmangazi Köprüsünün resmi işletme süresi 19 yıl 15 gün'dür. Kamuya devri 15.07.2035 tarihinde olacaktır.

  3. İstanbul ile İzmir arasını 515 kilometreden 426 kilometreye düşürerek 3,5 saate indiren otoyol, 11 milyar dolarlık bir maliyetle tamamlandı.

  4. #1660
     Alıntı Originally Posted by emregunes Yazıyı Oku
    Yeni animasyon yaptılar heralde.
    .....

    #SONDAKİKA | İran medyası: 1 saat içinde özel bir şey ortaya çıkacak.
    bekleriz...
    özledik %-4..-5 açtığı günleri..
    uzun zamandır yok..

    Jim Rogersın dediği gibi..Herkes kazanıyor,herkes mutlu..
    Bu işte bir terslik var..Ben sattım.
    .!

  5.  Alıntı Originally Posted by keremalkm Yazıyı Oku
    bekleriz...
    özledik %-4..-5 açtığı günleri..
    uzun zamandır yok..

    Jim Rogersın dediği gibi..Herkes kazanıyor,herkes mutlu..
    Bu işte bir terslik var..Ben sattım.
    .!
    Gene video yayınlamışlar.. Klasik İran ın 8 milyon yıllık devlet aklı işte...Ahh bu devlet akılları....Herkese dert...Bizim akıl Allah tan 15 milyon yıllıkta, şanslıyız..

    https://x.com/bpthaber/status/188067..._xZB_6VxA&s=19

  6. Afrika'da sömürgecilik ötesi bir fecâat: Belçika vahşeti

    https://www.indyturk.com/node/457711...a-vah%C5%9Feti

  7.  Alıntı Originally Posted by nohut Yazıyı Oku
    Bu faşist sömürgecilerin yaptıklarını arada hatırlamak lazım.
    Geçmiş geleceğin aynasıdır.
    Hindistan'ı 1612'de işgal eden İngilizler, Hint kumaşlarının kendi ürünlerine rakip olmaması için, hint kumaşı tezgâhlarında elleriyle hint kumaş dokuyan 100.000 Hintli çıkrıkçının parmaklarını kestirmişlerdir. Bulunmaz Hint kumaşı sözü de buradan gelmektedir.

  8.  Alıntı Originally Posted by nohut Yazıyı Oku
    Ganimet elde etmek ne demek?
    Ganimet kelimesi (çoğulu ganâim) sözlükte ''bir şeyi zorluk çekmeden elde etmek'' demektir.


    Bedavadan gelir kapısı..!!
    Çok basit bir ceza sistemi ile çözülür. Kaçak elektrik kullananların sosyal yardımları iptal et, emekli maaşı varsa sosyal güvencesi dahil iptal et ektiği tarlaya da ek koy bak bakalım kimse kullanıyor mu. İcara verdiği tarlada kaçak elektrik kullananları tarla sahibi hemen haber verir devlete yada kuruma. Kimsenin totosu yemez. Bu kaçak elektrik kullananların çoğu Urfa'da Urfa oy deposu ama oy uğruna feda ediyorlar kaçak elektriği. Doğu'da en az %50 kaçak vardır %70-80 e kadar var. Dürüst insanlar da kaçak yüzünden en pahalı elektrik fiyatları ödüyor.

Sayfa 208/1006 İlkİlk ... 108158198206207208209210218258308708 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •