Sayfa 641/662 İlkİlk ... 141541591631639640641642643651 ... SonSon
Arama sonucu : 5292 madde; 5,121 - 5,128 arası.

Konu: EGEEN - Ege Endüstri

  1. #5121
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Dünyadan uzak
    Gönderi
    24,561
     Alıntı Originally Posted by REVENGE Yazıyı Oku
    O bu aralar paradan başını kaldıramıyormuş,yazdı bana abi işim çok başım kalabalık diy,kerata yaw.

    Bastaki rakam ne?Kokoreç alalim bir sis
    Bistte sadece Egeen vardır; geri kalan her şey pul koleksiyonculuğudur.
    Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir

  2.  Alıntı Originally Posted by Filozof Yazıyı Oku
    Bastaki rakam ne?Kokoreç alalim bir sis
    Bilmiyorumki,5 milyon dolar hedeften bahsediyodu en son.
    Biz kokoreçe talim edicez artık

  3. #5123
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Dünyadan uzak
    Gönderi
    24,561
    Su miskilim endekste durum bu!Bu sartlarda bile sayi alamadik borsada
    https://x.com/er_volley/status/1968584217685631334?s=46
    Bistte sadece Egeen vardır; geri kalan her şey pul koleksiyonculuğudur.
    Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir

  4. #5124
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Dünyadan uzak
    Gönderi
    24,561
    elektrikli araba yapan babayiğitler elektrikli kamyon işine de girer mi?Yeni bir haber paylaşırlar mı 2026 gelmeden?
    Bistte sadece Egeen vardır; geri kalan her şey pul koleksiyonculuğudur.
    Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir

  5. Fazla vakti kalmadı. 1-2 hafta.

  6. #5126
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Dünyadan uzak
    Gönderi
    24,561
     Alıntı Originally Posted by Filozof Yazıyı Oku
    Bu grafigi hatirlayanlar vardir!Aselsan sinüs egrisi ile Egeen sinüs egrisi nerdeyse aynı iken Aselsana bakın Egeene bakın eğer bu eğriyi uyarlarsanız Egeen ne olurdu?Biraz beyin jimnastiği yapın tabii patron faktörünü de göz önünde bulundurarak!Kağıt nasıl hiç edilir işte en canlı tanığı Aselsan!
    Aselsan 203 oldu is Egeen yine menopozda

    23-07-2025, 11:36 yazmistim o zaman Aselsan 160 idi Egeen 7880!!!
    Bistte sadece Egeen vardır; geri kalan her şey pul koleksiyonculuğudur.
    Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir

  7. #5127
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Dünyadan uzak
    Gönderi
    24,561
    TARİHİ BİR DÖNÜM NOKTASI: MAN ELEKTRİKLİ KAMYONLARIN SERİ ÜRETİMİNE BAŞLADI
    agirvasita 2 Eylül 2025 0
    Sürdürülebilir ulaşım çözümlerinin öncüsü MAN, tarihi bir eşiği geride bıraktı. Bir asırlık dizel kamyon üretiminin ardından MAN, elektrikli kamyonların da seri üretimine resmen başladı.



    MAN CEO’su Alexander Vlaskamp, yeni dönemi “MAN’ın geleceği şimdi başlıyor” sözleriyle tarihi bir an olarak tanımladı.



    MAN Truck & Bus, Münih’teki fabrikasında elektrikli kamyonlarının seri üretimine başladı. MAN CEO’su Alexander Vlaskamp ve MAN’ın Üretim ve Lojistikten Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Michael Kobriger’in katılımıyla hayata geçirilen yeni üretim modeli, hem elektrikli hem de dizel kamyonların tek bir entegre üretim hattında karma şekilde üretilmesine imkan veriyor.



    “MAN’ın geleceği şimdi başlıyor”



    Alexander Vlaskamp, yeni dönemi “tarihi bir an” olarak nitelendirerek şunları söyledi:

    “Elektrikli kamyonlarımızın seri üretimi, MAN tarihinde önemli bir dönüm noktasıdır. MAN’ın geleceği şimdi başlıyor. Tüm ekip olarak, dizelden elektrikli tahrike geçiş sürecini aktif olarak şekillendirmekten gurur duyuyoruz. Yüksek verimliliğe sahip elektrikli kamyonlarımız, emisyonsuz yük taşımacılığını gerçeğe dönüştürecek. Bu adım, 2050 yılına kadar karbon nötr olma hedefimize ulaşma yolunda büyük önem taşıyor.. Elektrikli kamyonları, son teknoloji dizel kamyonlarımızla aynı üretim hattında üretebilmek de bize muazzam bir esneklik sağlıyor ve üretim verimliliğini arttırıyor. Geleneksel kamyon ürün portföyümüzü akü-elektrik tahrik sistemleriyle sunabilmek için araştırma ve geliştirmeye yaklaşık 400 milyon Euro yatırım yaptık. 12 tondan 50 tona kadar uzanan ürün yelpazemiz, çöp toplama araçlarından uzun yol kamyonlarına kadar tüm segmentleri kapsıyor. Ev ödevimizi yaptık ve yıl sonuna kadar ilk 1.000 elektrikli kamyonu teslim etmeyi hedefliyoruz.”



    Münih e-mobiliteye hazır



    Üretim ve Lojistikten sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Michael Kobriger de şunları kaydetti:



    “On yıl içerisinde Avrupa’daki tesislerimizin elektrikli hale dönüştürmek için yaklaşık bir milyar Euro’luk bir yatırım yapacağız.. Bu yatırımın büyük bir kısmı Almanya’da gerçekleşecek. Münih ve Nürnberg tesislerimizde gerçekleştirdiğimiz bu dönüşüm, aynı zamanda Bavyera için de güçlü bir sanayi sinyali anlamına geliyor. Ayrıca elektrikli veya dizel kamyonların tek bir hat üzerinde üretilebilmesi, bize pazardaki gelişmelere ve müşterilerin siparişlerine göre esnek bir üretim yapma imkanı sağlıyor. Bu yeni üretim modeliyle birlikte, montaj hattı, tedarik zinciri ve lojistikte de kapsamlı değişiklikler hayata geçirdik.”



    MAN’ın ana fabrikasında, tahrik tipinden bağımsız olarak günde yaklaşık 100 kamyon üretilirken, bir kamyonun üretimi ise yaklaşık sekiz saat sürüyor. İçten yanmalı motorlar başlangıçta aks, depo ve egzoz sistemleriyle donatılırken, elektrikli modeller bunun yerine güç paketi olarak adlandırılan diğer elektrikli bileşenlerle birlikte iki bataryayla tamamlanıyor. Bu yeni üretim yapısına geçiş sürecinde 5.000’den fazla çalışan, yüksek voltaj teknolojileri üzerine eğitim aldı.



    740 kilometreye kadar menzil



    MAN, seri üretime başlamadan önce 200’e yakın elektrikli ön seri kamyonu Avrupa’daki müşterilerine teslim etti. Bu araçlar, Avrupa yollarında gerçek müşteriler tarafından yaklaşık iki milyon kilometre yol kat etti ve sahadan büyük başarı gösterdi. Bu süreçte bazı araçlar, günlük 850 kilometre kadar ulaşan kullanımlarda, 100 kilometrede ortalama 97 kWh gibi çok düşük enerji tüketimi sağladı. MAN, şimdiden 700 civarında elektrikli kamyon siparişi aldı. Özellikle MAN’ın, Ultra-Lowliner yarı römork çekicisi, sadece 950 mm’lik beşinci teker yüksekliği ve 3,75 metrelik dingil mesafesiyle benzersiz bir seçenek olarak öne çıkıyor ve otomotiv lojistiğinde büyük ilgi görüyor.



    Elektrikli kamyonun bir diğer avantajı da Nürnberg’deki MAN fabrikasından gelen ve toplamda 534 kWh’ye kadar kapasite sunan üç ila altı modüler NMC aküsü olarak öne çıkıyor. Araç, bu sayede yeniden şarj edilmeden 500 kilometreye kadar, yedinci akü seçeneğiyle birlikte ise 740 kilometre menzile kadar çıkabiliyor.



    Elektrikli otobüslerde de öncü



    MAN, geniş elektrikli kamyon yelpazesinin yanı sıra, aynı zamanda elektrikli otobüsler de öncü konumda bulunuyor. Polonya’daki fabrikasında ürettiği elektrikli şehir içi otobüslerle Avrupa’da pazar lideri olan MAN, ayrıca Ankara’da da piyasaya elektrikli yolcu otobüsü sunan ilk Avrupalı üretici oldu. Bugün Avrupa şehirlerinde 2.500’den fazla MAN elektrikli otobüs hizmet veriyor. Yeni modellerde kamyonlar olduğu gibi Nürnberg’den gelen bataryalar kullanılıyor. MAN, bunun için burada 250 milyon Euro’luk bir yatırım yaptı.



    2050’ye kadar karbon nötr hedefi



    MAN Truck & Bus, 2050 yılına kadar karbon nötr olmayı hedefliyor. MAN’ın toplam emisyonlarının yaklaşık yüzde 95’i işletmelerce kullanılan araçlardan kaynaklanıyor. Bu nedenle bu araç filosunun elektrifikasyonu MAN’ın sürdürülebilirlik hedeflerine ulaşması için hayati önem taşıyor. Elektrikli kamyonlar, özellikle Avrupa Birliği’nin mevcut CO2 hedeflerine ulaşma sürecinde de kritik önem taşıyor. MAN, bu yüzden 2025 yılına kadar müşterilerine 1.000’den fazla elektrikli kamyon teslim etmeyi planlıyor. Yıllık 120.000 kilometre yol yapan ve ortalama 24 litre tüketen 1.000 dizel kamyonla kıyaslandığında, sadece bu ilk elektrikli kamyon filosu, yılda 80.000 ton CO2 tasarrufu sağlayabiliyor. Bu miktar, küçük bir Alman kasabasının yıllık CO2 emisyonuna eşdeğer bir oran anlamına geliyor.
    Bistte sadece Egeen vardır; geri kalan her şey pul koleksiyonculuğudur.
    Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir

  8. #5128
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Dünyadan uzak
    Gönderi
    24,561
    Dayan Muharrem Son Cuma25 yildir bekliyk de gelmiyor
    https://x.com/birileridahavar/status...830058491?s=46
    Bistte sadece Egeen vardır; geri kalan her şey pul koleksiyonculuğudur.
    Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir

Sayfa 641/662 İlkİlk ... 141541591631639640641642643651 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •