gümüş ons ve altın ons short için takipte olmalı bence,...
gümüş biraz daha tercih nedeni, ons a göre daha saklı duruyor,...
gümüş ons ve altın ons short için takipte olmalı bence,...
gümüş biraz daha tercih nedeni, ons a göre daha saklı duruyor,...
burada yapılan analizler, bilgi ve paylaşımlar
yatırım tavsiyesi değildir,...
Bear_Bull
@BearBull26
Yeni mi katıldı idi xu030. O zaman tamam. Ben yaz başı falan mı aldılar acaba diyordum.
Bir çok ağır baba yatırım hissesi endeks 6000 7000 puan daki değerinde. Bitirdiler insanları oralarda.Alım için elin gidiyor ama tutup 1 sene daha süründüredebilirler. ee alternatif maliyet ?
dediğinizi bende duydum, haberlerde dinledim doğrudur,
evet ama ben teknik bakıyorum,
teknikte simulasyon var, bu gün 7. gününde,...
her 7 günde shorta düşmemek için veya short sinyal üretmemek için 7. günü yüksek kapatmalı yoksa düşer,
14 deseydim 14 olurdu,...7 olmasının bir özelliği yok,
yapılacak iş bu günün barlarına dikat etmeli, sinyalde gümüş daha saklı duruyor, ons biraz daha belirgin,..
burada yapılan analizler, bilgi ve paylaşımlar
yatırım tavsiyesi değildir,...
thyao da ilk çark eden çıktı ortayaÜnlü & Co, Türk havacılık sektörüne ilişkin değerlendirmesinde 2025’te zayıflayan yolcu trafiğinin 2026’da belirgin bir iyileşme göstermesinin beklenmediğini bildirdi. Türkiye’nin havacılık trafiği 10 aylık dönemde yıllık yüzde 6,6 artarken (uluslararası +%7; iç hat +%6), önceki yıllara göre yavaşlama dikkat çekti. 2023’te yüzde 18, 2024’te yüzde 8 olan büyüme hızının turizmde TL’nin değerlenmesi ve jeopolitik gelişmeler nedeniyle gerilediği belirtildi. Yabancı turist girişleri 10M25 döneminde yıllık bazda yatay seyretti.
Rapor, 2026’da TL’nin değer kazanma eğiliminin sürmesinin ve turizm ile havacılık sektörünü baskılamasının muhtemel olduğunu vurguladı. Havayolu şirketlerinin gelirlerinin büyük ölçüde döviz bazlı olmasına rağmen maliyetlerin daha düşük oranda dövize bağlı olması, 2025’te güçlü TL nedeniyle operasyonel baskı yarattı. Buna karşın Brent petrol fiyatlarının 2024’te 81 dolar seviyesinden 2025 baz senaryosu olan 68 doların altına gerilemesi maliyetleri destekledi. 2026’da yakıt fiyatlarına ilişkin görünüm belirsiz kalırken TL’deki değerlenmenin kârlılık üzerinde baskı oluşturabileceği ifade edildi.
Yolcu gelirlerinde 2026’da ek baskı beklenirken, 2022–23 zirvelerinin ardından normalleşen talep ve kapasite koşullarının sürdüğü, küresel uçak yere çekme sorunlarının 2026’nın ikinci yarısında çözülmesinin ve Avrupalı taşıyıcıların artan rekabetinin baskıyı artırabileceği belirtildi.
Unlu & Co, Türk Hava Yolları’nı "Al"dan "Tut"a indirerek hedef fiyatını 445 TL’den 388 TL’ye düşürdü. Pegasus için "Al" tavsiyesini koruyarak hedef fiyatını 351 TL olarak belirledi. TAV Havalimanları için ise “Al” tavsiyesi korunurken hedef fiyat 498 TL’ye yükseltildi.
.
bir halt olacağı yok.
dediğim üzere gümüş saklı duruyor, gümüşte sadece 7 gün var,...
altın dah belirgin,...
bu ikisinde problem ana terndlerinden bir süredir ayrıldılar,...dolaysıyla indikatörler trend olmadığından sinyalleri daha çabuk fark ediyor,..
altının bu gün 7 gün olması nedeniyle bundan kurtılması için yüksek yapması gerekiyor,..gümüş ise saklı duruyor,..
burada yapılan analizler, bilgi ve paylaşımlar
yatırım tavsiyesi değildir,...
Yer İmleri