Bütun dünyada iş yapan global bir hisse neden sadece yüzde 15 lik ortak olduğu Thy ile bağdaştırıliyor anlamış değilim.
Bütun dünyada iş yapan global bir hisse neden sadece yüzde 15 lik ortak olduğu Thy ile bağdaştırıliyor anlamış değilim.
%15 mi? %40 olmasın? bakın okuyun aşağıda ne yazmış işbankası
Şirket Haberleri (İş Yatırım)
DO & CO Aktiengesellschaft
Kapanış (TL) : 194 - Hedef Fiyat (TL) : n.a - Piyasa Deg.(TL) : 1890 - 3A Ort. İşl.Hac.(mn$)
: 1.3
DOCO TI Equity- Öneri :GÖZDEN GEÇİRİLİYOR Get.Pot.%: n.a Analist: mkucukmeral@isyatirim.com.tr
Türk Havayolları Yeni Havalimanında ikram hizmetleri konusunda SATS ile iyi niyet
anlaşması imzaladı
Türk Havayolları İstanbul Yeni Havalimanına taşınması sonrası yeni havalimanında
ikram hizmeti tedariki konusunda SATS LTD'in iştiraki SATS Investments Pre. LTD
ile iyi niyet anlaşması imzalandığını duyurdu. Açıklamada gerekli ön şartların
gerçekleşmesi hukuki, idari ve düzenleyici onayların alınması üzerine SATS tarafından
ikram hizmetleri konusunda yatırım yapılmasının söz konusu olabileceği
belirtildi. Türk havayollarına verilen ikram hizmeti DO&CO'nun operasyonlarının
yaklaşık %40'ını oluşturduğu için işin DO&CO'ya verilmemesi durumunda haberin
DOCO hisseleri üzerinde olumsuz etkisi olabileceğini düşünüyoruz. Ancak diğer
taraftan belirsizlikten ve kontratın uzun süre yenilemesinden dolayı DOCO hissesinin
son iki ayda endeksin %27 altında kalması (yıl başından beri %38 altında
kaldı) negatif etkinin sınırlı olabileceğine işaret etmektedir.
Bence bu belirsizligin ortada kalkmasi anlamina da geliyor. Sirket artik onune bakacak ve yeni yatirimlarla bunu kapatacak. Aksama arti kaparsa sasirmayacagim
Bir konuya açıklık getireyim; bazı arkadaşlara işkembeden sallamayın diyorum diye, firma için negatif bir algı oluşmasın.
Kendilerinden tekrar ricam, boş işkembeden sallamaya son vermeleridir. Bilgi varsa yazın, yoksa insanların ahını alırsınız.
Özetlemek gerekirse; bence durum negatiftir, firma değil. do&co nun 3. havalanında THY ile olmasını beklerdim, çok iyi partnerlerdi, bana göre gelişmeler büyük hayal kırıklığı olmuştur. Şimdi beklentim firmanın 3. havaalanına başka firmalar ile girmesidir, umarım bunu başarabilirler. Şimdi diğer iştiraklerini-işlerini takip etmemiz gerekecek, cironun çoğu kaybolacak. Büyüme kısmında yediği golü nasıl çıkartacak, bence bu zaman alacaktır, cazibesini-beklentisini yitirebilir. Başka bir açıdan ise, eğer THY den kar etmiyorsa, bu durum gelecekte karlılığına iyi yansıyacaktır. İşi-ciroyu tekrar büyütmesi yeterli olacaktır.
Luftansa, British Airways ve diğerlerine 3. havaalanında Euro fiyatla hizmet verse hoş olmaz mı?
amacın ne senin ilk düşüş basladiginda 200 ustundeyken hicbir veriye dayanmadan milletle inatlasarak ucacak kacacak diyordun 160 lari gorunce sovmeye basladin simdide atip tutuyorsun bak ben kanunlarını mevzuatı cok iyi biliyorum hatta bizzat bunları uyguluyorum senin agustostan beri yazdiklarini toplayip suc duyurusunda bulunmayı düşünüyorum
LG-D855 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
bu EFEKAN ile ilgili tahminim, elinde bulunan hisselerle ilgili bu forumda olumsuz yorumlar yapılmasının hissenin değerini düşüreceği kaygısı taşıdığı ve bu kaygı ile gerçekleri de görmezden gelerek sürekli hisseyi allıyıp pullama, olumlu beklentileri öne çıkarma gayreti içinde olduğu. ancak böyle yaparak başta kendisine olmak üzere tüm forum üyelerine zarar veriyor. KEMDİFİKRİM ve AUDİ rumuzlu üyeler gibi; objektif ve sadece BİLGİ yi, ama emin olduğu BİLGİ yi paylaşan, bu paylaşımı yaparken de hiç bir üyeyi olumlu veya olumsuz etkileme gayreti içinde olmayan üyelerin sayıca artması gerekiyor. yoksa bu forumu izleyen ve çok konunun detayına hakim olmayan yatırımcılar bu EFEKAN gibilerden cok cekecekler.
42,425 Euro Viyana
ytd
Yer İmleri