Artan

38,72 10 18:10
1,32 10 18:10
156,20 10 18:10
145,20 10 18:10
13.620,00 9.99 18:10
Artan Hisseler

Azalan

30,96 -10 18:10
14,64 -9.96 18:10
585.100,00 -9.85 18:10
28,46 -8.19 18:10
2,79 -7.31 18:10
Azalan Hisseler

İşlem

12.407.378.932,25 18:10
8.790.086.131,88 18:10
6.391.210.512,19 18:10
6.249.460.477,35 18:10
5.938.404.533,40 18:10
Tüm Hisseler
Arama sonucu : 5090 madde; 1 - 8 arası.

Konu: ...:::Beyaz Yaka için Yatırım Koçluğu...:::

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1.  Alıntı Originally Posted by oguzvortex19 Yazıyı Oku
    Öncelikle
    Otosanın ortağı FMC
    Tofaşın. FCA
    Bu iki firmanın elektrikli araç üzerinde çalışmadığını nereden biliyorsunuz?

    Ford ingilterede elektrkli motor geliştirir der otosana kardeşim 1.6tdci gönderiyordum sana artık elektrikli göndericem üret der üretilir.

    Aynı şekilde fiat da derki tofaşa 1.6 multijetin yanına bir de elektrikli motor gönderiyorum Tofaş alır araca montajını yapar, bu kadar basit.

    Yazılı basında çıktığı için paylaşabilirim, 2019da transit ve tourneo hibrit versiyonu üretilecek

    New Transit Custom and Tourneo Custom models to launch later this year; advanced Plug-in Hybrid version to follow in 2019

    https://media.ford.com/content/fordm...g-demand-.html


    Benim demek istediğim yukarıdakilere ek olarak mesela Ford Cargo kamyon için gidiyor yurtdışında bayi açıyor. Pazarını büyütmek için yatırımlar yapıyor. Aynı şekilde kuzey afrika rusya çin hindistan da fabrika yatırımıyla JV olacak şekilde de geliştirebilir.

    Bu arada birebir aynı araç olsun içi dışı donanımı aynı 1.6 dizel olsun avrupaya euro6 emisyon seviyesi satılır Türkiye ye euro5 ortadoğu kuzey afrikaya euro4 seviyesi satılır , kimse regülasyonu sağladığı sürece araca ek maliyet bindirmez.

    Hindistanda polo alırsanız sürücü airbagi bile bulamazsınız bu sebeple elektrikli araç zamanı gelince ülkemizde de üretilecektir.


    Yatırım tavsiyesi değildir.


    Sent from my iPhone using hisse.net mobile app
    Motor değişimi o kadar kolay olmuyor işte.Ciddi yatırım ve değişim gerektiriyor.

    SM-J710FQ cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  2.  Alıntı Originally Posted by Eren8002 Yazıyı Oku
    Motor değişimi o kadar kolay olmuyor işte.Ciddi yatırım ve değişim gerektiriyor.

    SM-J710FQ cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
    Geliştirmediklerini nereden biliyorsunuz? Michigan,Dunton, Torinodaki arge mühendislerine mi sordunuz
    Tesla yapabiliyorsa bu şirketler pekala yapabilir yılların know-how birikimiyle hem de.

    Elektrikli motor İçten yanmalı motor kadar komplike değil basit.
    Focus elektric araç 185km gideri var şimdilik
    Cmax hybrid 2018de
    Fusion hybrid 2018 de
    Transitti söyledik

    FCA da chrysler pasifica var.

    Bunları büyükler düşünsün, otosandan tofaştan teslaya rakip ol demek doğru değil. Elektrikli motor ingilterede almanyada amerikada nerede yapacaklarsa yapılır gemiyle yollar sana, sen burada gövdeye oturtursun. Satarsın şimdiki sattığın gibi.




    Sent from my iPhone using hisse.net mobile app

  3.  Alıntı Originally Posted by oguzvortex19 Yazıyı Oku
    Geliştirmediklerini nereden biliyorsunuz? Michigan,Dunton, Torinodaki arge mühendislerine mi sordunuz
    Tesla yapabiliyorsa bu şirketler pekala yapabilir yılların know-how birikimiyle hem de.

    Elektrikli motor İçten yanmalı motor kadar komplike değil basit.
    Focus elektric araç 185km gideri var şimdilik
    Cmax hybrid 2018de
    Fusion hybrid 2018 de
    Transitti söyledik

    FCA da chrysler pasifica var.

    Bunları büyükler düşünsün, otosandan tofaştan teslaya rakip ol demek doğru değil. Elektrikli motor ingilterede almanyada amerikada nerede yapacaklarsa yapılır gemiyle yollar sana, sen burada gövdeye oturtursun. Satarsın şimdiki sattığın gibi.




    Sent from my iPhone using hisse.net mobile app
    Hocam ben bire bir sektörün içindeyim zaten.Al motoru otuttur demekle araç olmuyor.Ayrıca şunu belirteyim elektirikli araçların fosil yakıtli araçlara göre daha basit bir yapısı var.Ilk etapta üretimin kendi ülkelerinde yapılacağını düşünüyorum.Sonuçta bizim tercih edilme sebebimiz ucuz işcilik.

    SM-J710FQ cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  4. #4
     Alıntı Originally Posted by Eren8002 Yazıyı Oku
    Hocam ben bire bir sektörün içindeyim zaten.Al motoru otuttur demekle araç olmuyor.Ayrıca şunu belirteyim elektirikli araçların fosil yakıtli araçlara göre daha basit bir yapısı var.Ilk etapta üretimin kendi ülkelerinde yapılacağını düşünüyorum.Sonuçta bizim tercih edilme sebebimiz ucuz işcilik.

    SM-J710FQ cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
    Elektrikli arabalar ne kadarda bir bakım istiyor ?
    Üretimi kolaysa çok sayıda üretici çıkma ihtimali var mı ?
    Geleceğin cep telefonu olur mu ?
    Eskiler Nokia'ya döner mi ?




    iPhone cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
    O egeli ben değilim

  5.  Alıntı Originally Posted by Egeli Yazıyı Oku
    Elektrikli arabalar ne kadarda bir bakım istiyor ?
    Üretimi kolaysa çok sayıda üretici çıkma ihtimali var mı ?
    Geleceğin cep telefonu olur mu ?
    Eskiler Nokia'ya döner mi ?




    iPhone cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
    Şuan için elektirikli otomobili tam amlamiyla detayıni bilmesemde elektirikli iş makinaları genelde fosil yakıtli is makinalarına göre neredeyse hiç arıza cikarmiyor.Çunku sistem basit elektirik motorlari bataryadan aldıği gücü tekerleklere aktarıyor.

    SM-J710FQ cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  6.  Alıntı Originally Posted by Eren8002 Yazıyı Oku
    Hocam ben bire bir sektörün içindeyim zaten.Al motoru otuttur demekle araç olmuyor.Ayrıca şunu belirteyim elektirikli araçların fosil yakıtli araçlara göre daha basit bir yapısı var.Ilk etapta üretimin kendi ülkelerinde yapılacağını düşünüyorum.Sonuçta bizim tercih edilme sebebimiz ucuz işcilik.

    SM-J710FQ cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
    Al motoru koy derken sektörün içindeyseniz bugün tasarım tamamlansa parçaları üretecek tedarikçilerin hepsi belli olsa.

    VP, launch, pilot üretimi vs derken , Ok to Buy fazına 15-18 ayda anca yetişir..


    Neyse konu topik dışına kayıyor konuyu kapatıyorum

    YTD


    Sent from my iPhone using hisse.net mobile app

  7.  Alıntı Originally Posted by oguzvortex19 Yazıyı Oku
    Al motoru koy derken sektörün içindeyseniz bugün tasarım tamamlansa parçaları üretecek tedarikçilerin hepsi belli olsa.

    VP, launch, pilot üretimi vs derken , Ok to Buy fazına 15-18 ayda anca yetişir..


    Neyse konu topik dışına kayıyor konuyu kapatıyorum

    YTD


    Sent from my iPhone using hisse.net mobile app
    Aynen yazdığınız gibi 1.5 yıldan fazla süruyor bir projenin üretime dönüsmesi.Şuan böyle bir proje malesef yok.

    SM-J710FQ cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •