araba bence de artık lüks oldu. kapının önünde bile dursa orta segment 10 yaşından küçük bir arabanın yıllık ortalama 3-4 bin lira masrafı çıkıyor. ortalama bir beyaz yakalı 1 ay çalışarak 1 yıl arabayı kapının önünde yatırma hakkına sahip oluyor.
tabii toplu taşıma da çok sıkıntılı ama mecbur kalınca taksi bile kullansak çok daha tasarruflu oluyor. ihtiyaçtan ziyade hobi olarak ilgilenenler tabii kolay vazgeçemez arabasından.
hükümetimiz yol köprü yaptık ama sakın araba kullanmayın diyor. bize de söz dinlemek düşüyor. olmadı pisiklete bineriz. bizim orda cin arabası derler.
dudu abi sabahki rapora genel olarak baktım. tuttuğum hisse kısımlarını dikkatlice okudum. çok iyi bir rapor. şirket detaylarına da son derece hakimler. eline sağlık.
iyi pazarlar cümleten.
http://uzunvadeyatirim.blogspot.com....syonu.html?m=1
Yaziyi blog sahibi benim anlatimima gore kaleme almis.
Hatalar ve cumle dusuklukleri icin ozur dilerim.
Syg,
Sabir ve zaman: iste benim bahadir askerlerim.. TOLSTOY
Düzenli ortalama yüzde 7 yada 8 temettü veren kurumsallaşmis şirketlerin temettu harici reel getiri lerine örnekler verebilirmisiniz? Bu nasıl. Hesaplanır ? Teşekkürler
[device_name] cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
Araba kısmında çok yazılıp çizilmiş ama beyaz yaka işin atlanan bir faktör var. Evli beyaz yakaların çoğunda iki taraf da çalışır. Çocuk olunca bunun kreşi okulu vs var. Servis parası nerden baksanız 200-300 lira bu da yılda arabanın yakıt hariç diğer masrafları kadar ediyor zaten. Evli ve çocuklu olup da imkan varken araba almamak çok da mantıklı gelmiyor bana. Özellikle çocukla toplu taşıma konforu bir yana bıraksak bile güvenli değil. Ayrıca, özellikle Ankara'da toplu taşıma oldukça kötü.
Yer İmleri