Sayfa 624/7020 İlkİlk ... 12452457461462262362462562663467472411241624 ... SonSon
Arama sonucu : 56156 madde; 4,985 - 4,992 arası.

Konu: Sanat Mozaik

1. “Iki kardes arasindaki tek kucuk ayrilik, ekmeklerinin bir kismini kapip goturen sevimli kucuk kuslarla ilgiliydi. ‘O ekmekle bir insanin hayatini kurtarabilirsin!’ diye karsi cikiyordu Giulio. Mario cevap veriyordu; ‘Ama o ekmek elliden fazla kuşu mutlu ediyor.’ Giulio da hemen onun bu gorusune katiliyordu.” Italo Svevo, Kotu Bir Saka

“Un piccolo dissenso ci fu tra i due fratelli per quei benedetti uccellini che si portavano via una parte del loro pane. ‘Potresti salvare la vita ad un uomo con quel pane,’ osservò Giulio. E Mario ‘Ma sono più di cinquanta gli uccellini che con quel pane rendo felici.’ Giulio fu subito e per sempre d’accordo.”

2. The Ocean’s 8'in fragmani geldi.

3. Columbia Pictures, Benicio Del Toro ve Josh Brolin'li Sicario 2: Soldado'nun fragmanini yayinladi.

4. Walt Disney Pictures, Keira Knightley, Morgan Freeman e Matthew Macfadyen'in rol aldigi The Nutcracker and the Four Realms'in fragmanini yayinladi.

5. "Hayatimda oyle dusler gordum ki aklimdan hic cikmadi, dusuncelerimi degistirdi. Bu dusler, tipki sarabin suya karismasi gibi, benim icimde dolasti, dolasti, zihnimin rengini degistirdi. / Ho sognato nella mia vita, sogni che son rimasti sempre con me, e che hanno cambiato le mie idee; son passati attraverso il tempo e attraverso di me, come il vino attraverso l'acqua, ed hanno alterato il colore della mia mente" Emily Brontë

6. "Senden hoslaniyorum ile seni seviyorum arasindaki fark nedir?' diye sormuslar.Buda soyle cevap vermis:'Bir cicekten hoslanirsan, onu koparirsin.Ama bir cicegi seversen, onu her gun sularsin.' Bunu anlayan kisi yasami anlar."

"Qual'è la differenza tra mi piaci e ti amo? La risposta di Buddha fu molto semplice. 'Quando ti piace un fiore, tu vuoi solo raccoglierlo. Ma quando lo ami, lo innaffi giornalmente.' Chi capisce ciò, capisce la vita."

7. "Gozlerin gozlerin gozlerin, gun gelecek gulum, gun gelecek, kardes insanlar birbirine, senin gozlerinle bakacaklar gulum, senin gozlerinle bakacaklar. / I tuoi occhi,i tuoi occhi,i tuoi occhi,verrà un giorno ,mia rosa,verrà un giorno che gli uomini si guarderanno,l'un l'altro, fraternamente, con i tuoi occhi,amor mio,si guarderanno con i tuoi occhi."

8. Jacob ve Wilhelm Grimm kardesleri Grimm Masallarinin ilk baskisini 20 Aralik 1812’de yayinladilar.

http://www.br.de/radio/bayern2/sendu...erchen100.html

Sayfa 624/7020 İlkİlk ... 12452457461462262362462562663467472411241624 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

• Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •