Artan

12,98 10 11:27
24,48 9.97 11:27
245,10 9.96 11:26
34,84 8.47 11:27
3,12 7.96 11:27
Artan Hisseler

Azalan

171,40 -9.98 11:23
5,52 -9.8 11:27
5,21 -8.44 11:27
59,55 -6.22 11:27
1.661,00 -5.89 11:27
Azalan Hisseler

İşlem

3.762.186.587,06 11:27
1.895.090.819,00 11:27
1.608.977.243,96 11:27
1.559.051.654,75 11:27
1.468.754.952,80 11:27
Tüm Hisseler
Sayfa 1/2 12 SonSon
Arama sonucu : 8100 madde; 1 - 8 arası.

Konu: Dolarda Yükseliş Kaçınılmaz

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
     Alıntı Originally Posted by british Yazıyı Oku
    9 günlük Ramazan bayramı tatilinde en yoğun olduğu dönemde Gökçeada Bozcaada Marmara seferleri toplam taşınan araç sayısı149 bin günde yaklaşık 15 bin yapar, yılda 2 hafta, kalan günler 5 bini bulmaz.

    http://www.canakkaledemokrat.com/hab...-Tasidi_/13676

    ÇANAKKALE YASLAMASI

    Bugün 18 Mart.
    İktidar Çanakkale'ye köprü yapacak.
    Yanlış oğlu yanlış.
    Hiçbir hesabı yok.
    Şeftali'nin biri çıkar bana yazı yazar,
    Sen köprüye karşı mısın?
    Köprüye karşı değilim.
    Şeftaliye karşıyım.
    Sadece yaslamaya karşıyım.
    Ülkede hastaneler dökülüyor.
    Okulların hali ortada.
    Bunlar dururken köprü hiç gerekli değil.
    Üstelik böyle bir ihtiyaç yok.
    TA
    Ülkede en büyük sorun.
    Köprünün ihale biçimi.
    Her işin bir yöntemi var.
    YİD. ihalelerinde büyük şike var.
    Devlet geçiş garantisi veriyor.
    Niye?
    Kendi adamına ihaleye vermek için.
    Köprü yapacak gücü yoksa ihaleye girme.
    GöZüne güvenen ihaleye girsin.
    O zaman avanta lavanta olmaz.
    İş başından şikeli.
    TA
    Osmangazi Köprüsü'nün yeri,
    Ülkenin en önemli kavşağı.
    Kocaeli, Yalova, İstanbul, Bursa.
    Ülkenin en zengin illerinin ortası.
    Yani en zengini bu.
    Garanti sayısı 40 bin,
    Ama 12 bin araç geçiyor.
    İktidar geçmeyen 28 bin arabayı ödüyor.
    Böyle Kerevizlik olmaz.
    Yılda 10 milyon araba vatandaşa giriyor.
    Devlet senede 665 milyon haybeye para ödüyor.
    Bu ne demek?
    Kelle başı 90 TL.
    Van'da yeni doğmuş çocuk,
    Hayatında Osmangazi'yi görmeyecek.
    Senede 90 TL ödeyecek.
    TA
    Çanakkale'de garanti 45 bin adet.
    Şimdiden yazıyorum.
    Bugün açılsın günde beş bin araba geçmez.
    Yani devlete günde 40 bin girecek.
    Bugün Çanakkale'de vapurla kaç araç geçiyor?
    Açıklamıyorlar.
    Saklıyorlar.
    Senede 15 milyon araç geçmeden para ödenecek.
    Ederi bir milyar TL.
    Kelle başı 128 TL
    Çanakkale yaslaması.
    TA
    Uzun lafın kısası:
    İktidar üç köprü yaptı.
    Yavuz Selim, Osmangazi, Çanakkale.
    Bu üç köprüden dolayı her Türk vatandaşı
    Senede 300 TL seve seve ödeyecek.
    Bir senede değil 20 yıl.
    İktidar nasıl yasladı ama!
    Çanakkale yaslaması afiyet olsun.
    T.A.
    Köprü egenin sanayisini olumlu etkiyecektir. Bu nedenle destekliyorum. Ancak maliyeti konusunda bir şey diyemiyorum. Zira önümüzde kötü örnekler var


    Sent from my iPhone using hisse.net mobile app
    O egeli ben değilim

  2. #2
     Alıntı Originally Posted by Egeli Yazıyı Oku
    Köprü egenin sanayisini olumlu etkiyecektir. Bu nedenle destekliyorum. Ancak maliyeti konusunda bir şey diyemiyorum. Zira önümüzde kötü örnekler var


    Sent from my iPhone using hisse.net mobile app
    Sanayide en rasyonel nakliye, deniz ve demiryoludur .
    Türkiye, kazığın her türlüsünü ayrı ayrı deneyimleyebilmek için mükemmel bir yer. Burada yetişen biri dünyanın başka bir yanında sıkıntı yaşamaz.
    Re-twittlediklerim katıldığım anlamına gelmez!

  3. #3
     Alıntı Originally Posted by british Yazıyı Oku
    Sanayide en rasyonel nakliye, deniz ve demiryoludur .
    Ama heryere demir yolu veya liman yapamıyabilirsiniz. Kamyon trafiği için otoyol duble yoldan daha mantıklı bir çözümdür. Bu köprü sayesinde istanbuldan bağımsız avrupaya açılacak bir geçit olması gayet mantıklı


    Sent from my iPhone using hisse.net mobile app
    O egeli ben değilim

  4. #4
     Alıntı Originally Posted by Egeli Yazıyı Oku
    Ama heryere demir yolu veya liman yapamıyabilirsiniz. Kamyon trafiği için otoyol duble yoldan daha mantıklı bir çözümdür. Bu köprü sayesinde istanbuldan bağımsız avrupaya açılacak bir geçit olması gayet mantıklı


    Sent from my iPhone using hisse.net mobile app
    Sn. Egeli , konunun ayrıntılarını ekteki çalışmada bulabilirsiniz. Konu çok derin.Burda yazarak anlatılamaz.

    http://www1.mmo.org.tr/resimler/dosy...20d3d1a_ek.pdf
    Türkiye, kazığın her türlüsünü ayrı ayrı deneyimleyebilmek için mükemmel bir yer. Burada yetişen biri dünyanın başka bir yanında sıkıntı yaşamaz.
    Re-twittlediklerim katıldığım anlamına gelmez!

  5. #5
     Alıntı Originally Posted by british Yazıyı Oku
    Sn. Egeli , konunun ayrıntılarını ekteki çalışmada bulabilirsiniz. Konu çok derin.Burda yazarak anlatılamaz.

    http://www1.mmo.org.tr/resimler/dosy...20d3d1a_ek.pdf
    Elin emperyallerinden aldığı borç paralarla ülkende çıkmayan petrol türevi asfalt kullanarak yol yapan, sonra o yollardan geçsin diye yine kendinin üretmediği araçlar alan, yaptığı yollardan Dolar ile DELİ DUMRUL haracı kesenler ülkesinde, Dolara yatırım yapan vatan hainidir denilemez , diyen/lere yürrüüü ! ense traşını görelim kese kağıdı milliyetçileri denir.

  6. #6
     Alıntı Originally Posted by umutabi Yazıyı Oku
    Elin emperyallerinden aldığı borç paralarla ülkende çıkmayan petrol türevi asfalt kullanarak yol yapan, sonra o yollardan geçsin diye yine kendinin üretmediği araçlar alan, yaptığı yollardan Dolar ile DELİ DUMRUL haracı kesenler ülkesinde, Dolara yatırım yapan vatan hainidir denilemez , diyen/lere yürrüüü ! ense traşını görelim kese kağıdı milliyetçileri denir.
    ++++++++++1

    Cari açığın en büyük kalemi enerji ithalatı idi di mi ?
    Türkiye, kazığın her türlüsünü ayrı ayrı deneyimleyebilmek için mükemmel bir yer. Burada yetişen biri dünyanın başka bir yanında sıkıntı yaşamaz.
    Re-twittlediklerim katıldığım anlamına gelmez!

  7. #7
     Alıntı Originally Posted by Egeli Yazıyı Oku
    Ama heryere demir yolu veya liman yapamıyabilirsiniz. Kamyon trafiği için otoyol duble yoldan daha mantıklı bir çözümdür. Bu köprü sayesinde istanbuldan bağımsız avrupaya açılacak bir geçit olması gayet mantıklı


    Sent from my iPhone using hisse.net mobile app
    Limani anlarım ancak otoyol yapilan her yere demiryolu yapılabilir. Ha bu yandaşa ballı kaymaklı ihale ile verilemez orası ayrı.

    SM-A710F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  8.  Alıntı Originally Posted by Egeli Yazıyı Oku
    Ama heryere demir yolu veya liman yapamıyabilirsiniz. Kamyon trafiği için otoyol duble yoldan daha mantıklı bir çözümdür. Bu köprü sayesinde istanbuldan bağımsız avrupaya açılacak bir geçit olması gayet mantıklı


    Sent from my iPhone using hisse.net mobile app
    isteyen bandırmadan ambarlıya feribotla geçebiliyor,yani şu anda bile yol var. yakıt ve zamanı hesaplarsan karda bile olunuyor. ben hazine garantili her türlü projeye karşıyım. buyursun kendilerine güveniyorsa yapsın o yandaş şirketler. kar edecek projeler olsa hazine garantisi olmadan yapılırdı o işler. bunların hazine garantili yaptığı her iş soygundur. iktidardan gitseler bile soygun devam edecek ama bununda kolayı var. bunlar yerli şirketler olduğu için el koyarsın olur biter, nasıl olsa dosyaları kabarık.

Sayfa 1/2 12 SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •