:-D :-D :-D
C6903 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
sinirli ne desin... morali bozuk...
beklediğim bir durumdu, atanlara tutanlara gönderde biraz algıları açılsın BOZKIRLI
ben karamsarım, bardağın dolu yanını göremiyorum, algı yapıyorum ya...
Patron canını kurtarma derdinde +1,300 milyon $ borçla la uğraşıyor, bizdeki max. 75 milyon $ lık operasyon umurunda değil dedikçe...masal anlatmaya devam ettiler...
dedik bu ortamda kimse gelmez..ohal,tek adam, sıfır adalet...kaldık Arap a diye...onada birileri boş boş cevap verdi...
http://www.haberekspres.com.tr/ekono...i-h115440.html
buyurun...Size Arap![]()
geleceğe gelirsek...bu şartlarda ben hiç bir olumlu durum göremiyorum...ekonomide Babacan dan sonra Mehmet Şimşek de silindi..bunların normal şartlarda yönetmesi mümkün değil....ohal şeklinde götürmek isteyeceklerdir...çok büyük ekonomik reformlar olmadıkça ki bunların bu kapasitesi yok...olmayacak... boğazıma kadar mal la ...ne yapacağımı bilmiyorum.. korkutuyor
tabi umutsuzda değilim...her karanlığında bir aydınlık çıkışı olacaktır...
Ters indikatör olayı vardır sayın bomberman o gerçekleşti sıkıntı yok bence :-)
C6903 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
http://haber.sol.org.tr/emek-sermaye...-istedi-238170
Borusan grubunun borç yeniden yapılandırması için bankalara başvurduğu iddia ediliyor.
Ülker ve Doğuş gruplarının ardından bir büyük sermaye grubunun daha borç yeniden yapılandırması için bankalara başvurduğu iddia edildi.
Borusan grubu, otomotiv ve makine distribütörlüğü, çelik üretimi, enerji ve lojistik sektörlerinde faaliyet gösteriyor. 2017 yılı cirosu 4,7 milyar dolar civarında olan grubun lojistik faaliyetleri dışındaki tüm gelirleri TL bazında. Ancak yine lojistik dışındaki sektörlerde hem ithal girdi hem de ithal ürün bağımlılığı yüksek grubun döviz kurundaki artıştan kuvvetli bir şekilde etkilendiği tahmin ediliyor.
BMW, MINI gibi otomotiv markalarının ithalatçısı olan grup Caterpillar ile iş makineleri alanında da en önemli ithalatçılar arasında yer alıyor. Grup aynı zamanda Borusan Mannesmann ile önemli çelik boru üreticilerinden biri.
Otomotiv ve iş makinelerinde döviz kurlarındaki artışın, bayilerle çalışan ve yüksek alacak hesabı bulunan grupta tahsilat zorluklarıya birleştiği, üretim tarafında ise hem enerji hem de çelikte emtia ve kur artışının birlikte etkili olduğu tahmin ediliyor. Grubun cirosunun yüzde 15'ini oluşturan otomotiv grubunda 2017 karının çok düşük olduğu da dikkate alındığında, döviz borçların ve özellikle distribütör ağından kaynaklı kısa vadeli borç yükünün çevrilemez duruma geldiği düşünülüyor./YTD.
yanlış alarm sanırım..
http://haber.sol.org.tr/emek-sermaye...u-degil-238191
Yer İmleri