Sadece ikinci çeyrek satışları: (Tek çeyrek)
Silvercan Cirosu: 67 Milyon TL
-Tamamı yurt içi
Silverpazarlama Cirosu: 105 Milyon TL
-Silvercan dan alınan 67 Milyon TL nin yaklaşık satışı: 80 Milyon TL
-Fason olarak piyasadan alınıp satılan ürünlerin satışı: 25 Milyon TL
Not: Silverpazarlama Ciro dağılımı: %45 yurtiçi+%55 yurtdışı
-Yurt içi: 47 Milyon TL
-Yurt dışı: 58 Milyon TL
-------------
TOPLAM: 105 Milyon TL
Silvercan tek çeyrekte 67 Milyon TL Ciro yaptığı halde, Ceo basın açıklamasında yukarıdaki durumdan dolayı Grubun Cirosunu 105 Milyon TL olarak açıklar. Ayrıca açıklamasına %18 kdv de koyar. Rakam: 105 Milyon TL*%18+= 124 Milyon TL ciro yaptık der. Tek çeyrekte.
Sonuç: Silvercan Cirosu: 67 Milyon TL
Ceo'nun açıkladığı Ciro: 124 Milyon TL olur tek çeyrekte.
Ee peki 2,5 milyon kesilen fatura düşük kalmıyor mu bu durumda?
İzci üstadın da dediği gibi bu şirketin agresif büyümesi şart. üç beş magazayla olacak iş değil bu! Her mahalleye bir mağaza açacaksın ki gör bak nasıl büyüyor şirket.e tabi sihirli değnek yok o kadar para da yok elinizde biliyoruz ama agresif büyümeyi gösterecek olan projeniz de yok sanki.patates değil ki bu toprağa ekesin de kendi kendine çoğalsin demi yani!? Harekete geçmek gerek sayın silverline yönetimi ve en önce karar lazım.
ister misiniz bir tane yerli yada yabancı ortak gelsin silverline ya da biri satın alsın silviri.sen yapamadın belki elin oğlu yapar asıl büyümeyi.
Neden silverline da bir Vestel yada Arçelik olmasın.hep böyle emekleyip durucaz mi?!
Silvercan gelecekte marka olabilmesi zor bir olay değil. Faaliyet konusunu Beyaz eşya olarak değil de, Ankastre olarak bakmak lazım. Sn. Akwater'in dediği gibi agresif mağazalaşırsa ürünlerini satar ve popüler olabilir. Ama elini çabuk tutması lazım. Pazar henüz aç ve gelecek vaad ediyor. Örneğin evimde ankastre henüz yok. En geç 2-3 yıla kadar olmuş olabilir. Daha sonra bu konuda bir ihtiyacım kalmaz.
Yer İmleri