
Originally Posted by
Egeli
Bence herşey para ile ilgili hızlı trenin yapılması ve işletilmesi ciddi bir maliyet. Japonun tahminen bilete verdiği para gelirine göre önemli değil ancak kullanılan teçhizatın parasına göre iyi bir miktar ( iphone fiyatının tüm dünyada aynı olması ama gelire göre Türk için pahalı japon için ucuz olması gibi düşünün)
Bizim o seviyeye erişmemiz için ülkenin kalkınması ve gelirin artması gerekiyor.
Olurda tren yaparsak yüksek maliyeti kurtarmanın yolu demiryolunu tekel haline getirmek buda aynı güzergahtaki alternatifleri öldürüp (uçak ve otobüs) doluluğu artırmaktan geçiyor.
iPhone cihazımdan
hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
1950 lerde Marshall Planı ile ''değiştirtirilen'' TC'nin Ulaşım Planının demiryolundan karayoluna ''çevriltirilmesi'' ile 70 yıldır benzin,otomobil,lastik,asfalta ödediğimiz dövizi de kaale alarak bir daha düşünün derim!
Dünyanın en büyük olmasada nispi olarak en büyük otobus,kamyon,minibüs filosu eminim bizdedir!
en büyük cari açık kalemimiz neydi ?
Türkiye, kazığın her türlüsünü ayrı ayrı deneyimleyebilmek için mükemmel bir yer. Burada yetişen biri dünyanın başka bir yanında sıkıntı yaşamaz.
Re-twittlediklerim katıldığım anlamına gelmez!
Yer İmleri