Kişisel fikrim; 3. havalimanı ile ilgili yaşanan sıkıntılar, sıkıntı yaşanmasa bile sabiha gökçen'in öneminin yolcu trafiğinde yaşanacak yükselme, yeni pist bu yıl devreye giriyor ki, bu pegasus açısından 2009'un en önemli gelişmesi olacak. Yeni pistle birlikte yolcu sayısında rekorları görebiliriz.
Ayrıca, THY yeterince büyüdü ve hantal bir yapısı var pegasusa göre.
Pegasus genç bir firma ve gelişmesi-büyümesi THY'ye göre bir kaç kat daha fazla.
Fiyatı hala çok ucuz. Her yıl sermayesinin 5 katı kadar kar açıklıyor ve mevcut hisse fiyatı, halka arzedildiği 2013 yılının az bir mesafe yukarısında.
2013 yılında 45'leri görmüş hisse, hem TL hem de dolar bazlı fiyatı bence halla diplere yakın.
Bizim görmediğimiz ve yabancının daha çok gördüğü belki de bu temel hikayedir. Ayrıca eğer ki; bu 2-3 ay içinde 40'lı rakamların üzerine çıkarılır ise; yabancı bir bedelsizlik kokusu almıştır diye de yorumlayabiliriz belki de.
Önümüzdeki aylarda genel kuruldan %300-500 arasında bir bedelsiz sermaye artırımı kararı çıkar ise o zaman görürüz asıl cümbüşü...
Yer İmleri