
Originally Posted by
rxpu
Şubelerdeki müşteri temsilcileri gün içinde çok fazla angarya ile uğraşıyor/uğraştırılıyorlar diye tahmin ediyorum o nedenle de hizmet kalitesi düşebiliyor. Ayrıca garanti bankası bir anda yoğunlaşabilen bir banka o nedenle müşteri temsilcisine ulaşmak bazen zaman alabiliyor. Önemli bir işlem yapılacaksa bu ekstra risk yaratabilir. Örneğin volatilitenin yüksek olduğu günlerde bazı işlemlerin hızlı tamamlanması gerekli.
Bir de ne kadar mümkün olur bilemiyorum ama eurobond işlemlerinde belki (düşük ihtimal ama) yüksek meblağlarda ufak bir pazarlık yapabilir diye ümit ediyorum. Tecrübe etmek lazım.
Cok haklisin.
Mt nin cebi ve whatsappi olunca her sey cok daha hizli oluyor.. 
Subeye gitmek zorunda kalmak benim icin tam bir zulumdur.
Ha para cekeceksem o baska.
Swift bile sadece 5 dolar miydi neydi ama ben HSBC yi kullaniyorum o is icin, sifir maliyet.
Syg,
Sabir ve zaman: iste benim bahadir askerlerim.. TOLSTOY
Yer İmleri