Artan

3,63 10 18:05
15,73 10 18:05
73,80 9.99 18:05
99,10 9.99 18:05
131,00 9.99 18:05
Artan Hisseler

Azalan

208,80 -10 18:05
86,05 -9.99 18:05
1,72 -9.95 18:05
5,02 -9.87 18:05
3,42 -8.8 18:05
Azalan Hisseler

İşlem

11.159.483.090,56 18:05
10.477.941.516,25 18:05
7.500.101.674,19 18:05
6.768.839.251,50 18:05
6.130.399.179,60 18:05
Tüm Hisseler
Arama sonucu : 9554 madde; 1 - 8 arası.

Konu: Cafe Trend&Trade VII

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
     Alıntı Originally Posted by larsvanulrich1 Yazıyı Oku
    HURRIYET : Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Fatih Kacır, yerli ve milli otomobil Togg'un ilk olarak yurt dışında görev yapan büyükelçilere tahsis edileceğini ve sonrasında da 81 ilin valisine verileceğini söyledi.

    Yani ilk once bunlara kitleyecekler..
    Gerçek üretilsin ve kamuda kullanılsın sıkıntı yok.

    Yalnız sıkıntı yukarda arkadaşımın anlattığı olay.

    Heliköpter gibi olmasın.
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
    YERLİ MALI YURDUN MALI HERKES ONU KULLANMALI

  2. #2
     Alıntı Originally Posted by kubilayhan23 Yazıyı Oku
    İçimdende bu kadar da olmaz diyorum yahu.İnanmak istiyorum otomobile.
     Alıntı Originally Posted by kubilayhan23 Yazıyı Oku
    Gerçek üretilsin ve kamuda kullanılsın sıkıntı yok.

    Yalnız sıkıntı yukarda arkadaşımın anlattığı olay.

    Heliköpter gibi olmasın.
    Üstad, 25 yıldır savunma ve havacılık sanayinde çalışıyorum. TOGG'a da küçük bir radar üretiyoruz. Child presence detection system. TOGG fabrikası gerçek. İlk 5 yıl toplam 300.000 civarı araç üretilecek. TOGG kendi alanında dünyadaki en iyi rakipleriyle yarışan bir ürün olacak. İlk araçtaki %20'lik yerli payı zamanla %50'nin üzerine çıkacak. Tüm planlar yapıldı. Bakmayın siz CHP'li fanatik hesapların dezenformasyon çalışmalarına.

    Bir arkadaşta Atak helikopteri hakkında yanlış bilgiler sunmuş. Atak helikopterinin ihracatındaki tek sorun motor tedariki. Bu tür motorlar üzerine de yerli sanayimiz yoğun bir şekilde çalışıyor. Ancak, bu işler dünden bugüne olmuyor. 20-25 sende yetişen insan kaynağı, teknoloji birikimi, malzeme bilgisi ve tecrübesi sonrası uçak, helikopter, ağır zırhlı, gemi motorunu üretebiliyorsunuz. Şu an ülkemizdeki kamu özel sektörün irili ufaklı yüzlerce firması tüm dünyaya onlarca milyar dolarlık ihracat yapıyor. Hedefimiz çok daha yukarılara çıkartmak.

    Maalesef, ülkemizdeki en büyük sorunlardan biri eğitimsizlik veya eğitimli yobazlar/örümcek kafalılar. İnanın taassupa bağlı sağ kesim ne kadar tehlikeli ise bu tür dezenformasyonları yayan sol kesim de en az onlar kadar tehlikeli. Bilime yapılan yatırımların içbiri boşa gitmez. Sadece devletin makam aracı ihtiyacını karşılasanız bile TOGG ayakta kalır. Kar etmemesine rağmen stratejik önemi olduğu için özelleştirilmesine karşı çıkan sol kesim şimdi de TOGG para kazanamaz fabrika kapanır yazıyor.

    Bu zihniyeti gülerek izliyorum. Yıllarca tüm bankalarımız yabancılara satıldı, peşkeş çekildi diye ağlayanlar şimdi yabancılar bankaları satıyor çıkıyor diye şikayet ediyor.

    Neyse, çok uzazatabilirim örnekleri.

    Not: hayatımda hiç AKPKK'ya oy vermedim.

  3. #3
     Alıntı Originally Posted by mzffr Yazıyı Oku
    Üstad, 25 yıldır savunma ve havacılık sanayinde çalışıyorum. TOGG'a da küçük bir radar üretiyoruz. Child presence detection system. TOGG fabrikası gerçek. İlk 5 yıl toplam 300.000 civarı araç üretilecek. TOGG kendi alanında dünyadaki en iyi rakipleriyle yarışan bir ürün olacak. İlk araçtaki %20'lik yerli payı zamanla %50'nin üzerine çıkacak. Tüm planlar yapıldı. Bakmayın siz CHP'li fanatik hesapların dezenformasyon çalışmalarına.

    Bir arkadaşta Atak helikopteri hakkında yanlış bilgiler sunmuş. Atak helikopterinin ihracatındaki tek sorun motor tedariki. Bu tür motorlar üzerine de yerli sanayimiz yoğun bir şekilde çalışıyor. Ancak, bu işler dünden bugüne olmuyor. 20-25 sende yetişen insan kaynağı, teknoloji birikimi, malzeme bilgisi ve tecrübesi sonrası uçak, helikopter, ağır zırhlı, gemi motorunu üretebiliyorsunuz. Şu an ülkemizdeki kamu özel sektörün irili ufaklı yüzlerce firması tüm dünyaya onlarca milyar dolarlık ihracat yapıyor. Hedefimiz çok daha yukarılara çıkartmak.

    Maalesef, ülkemizdeki en büyük sorunlardan biri eğitimsizlik veya eğitimli yobazlar/örümcek kafalılar. İnanın taassupa bağlı sağ kesim ne kadar tehlikeli ise bu tür dezenformasyonları yayan sol kesim de en az onlar kadar tehlikeli. Bilime yapılan yatırımların içbiri boşa gitmez. Sadece devletin makam aracı ihtiyacını karşılasanız bile TOGG ayakta kalır. Kar etmemesine rağmen stratejik önemi olduğu için özelleştirilmesine karşı çıkan sol kesim şimdi de TOGG para kazanamaz fabrika kapanır yazıyor.

    Bu zihniyeti gülerek izliyorum. Yıllarca tüm bankalarımız yabancılara satıldı, peşkeş çekildi diye ağlayanlar şimdi yabancılar bankaları satıyor çıkıyor diye şikayet ediyor.

    Neyse, çok uzazatabilirim örnekleri.

    Not: hayatımda hiç AKPKK'ya oy vermedim.
    Teşekkürler.

    Bende vermedim.

    Keşke Devrim ve ATATÜRK zamanındaki uçak fabrikalarımızda kalaydı.

    Tank paleti'de unutmadan.

    Koç'a allerjisi olanlar da OTOKAR'ın motor dahil ne güzel işler yaptığını unutmasın.

    Yerli üretim şart artık.Her alanda.Ot dahil.

    Zaten yetmez evetçiler de sol da vardı.
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
    YERLİ MALI YURDUN MALI HERKES ONU KULLANMALI

  4. #4
     Alıntı Originally Posted by kubilayhan23 Yazıyı Oku
    Teşekkürler.

    Bende vermedim.

    Keşke Devrim ve ATATÜRK zamanındaki uçak fabrikalarımızda kalaydı.

    Tank paleti'de unutmadan.

    Koç'a allerjisi olanlar da OTOKAR'ın motor dahil ne güzel işler yaptığını unutmasın.

    Yerli üretim şart artık.Her alanda.Ot dahil.

    Zaten yetmez evetçiler de sol da vardı.
    Üstadım, uzun vadeli Otokar yatırımcısıyım. Otokar topiğinde Altay tankı ihalesinin sırf Koç düşmanlığı nedeniyle BMC'ye nasıl peşkeş çekildiğini kronolojsiyle defalrca yazdım. Ortada hala tank yok. Şimdi Güney Kore'den 50 adet motor alınmış entegrasyon faaliyetleri devam ediyormuş. Hükümet değişirse bu ihale tekrarlanacaktır. Nedeni sırasıyla aşağıda:

    - Türkiye'nin en büyük ihalesini alan şirketin ortaklık yapısı defalarca değişmiştir.

    - İhale öncesi ihaleyi alana tank palet fabrikasının 50 milyon dolara 25 yıllığına kullanım hakkı verileceğinin duyurulması lazımken, BMC ihaleyi aldıktan sonra bu hak kendilerine verilmiştir.

    - İhalenin başlangıçı, projenin T0'i ihale sonrası belliyken, ihalenin başlangıçı ihaleyi alan firmanın talebiyle motor tedarik sözleşmesine bağlanmıştır.

    Başbuğ Mustafa Kemal Atatürk on sene daha yaşasaydı bırakın Türkiye'yi dünya bile şu anda çok daha adil bir yerde olurdu.

    Sonuç itibariyle her konuda sizle aynı fikirdeyiz.

  5. Tank konusunda çok kısa yazayım.

    Otokara verilmesi hata olurdu.

    Bmc ye verilmesi de hata oldu.

    Bana göre;

    Tasarım FNSS
    Üretim muh. Ve yarı üretim Otokar
    Üretim BMC

    Olması uygun olurdu. Bütün sektör ekmek yerdi ve hepsi birbirini kontrol edeceği için mükemmel bir ürün çıkardı.

    Bunu istemeyen otokar oldu. Sonra döndü onlara patladı. Olan ülkeye oldu.
     Alıntı Originally Posted by mzffr Yazıyı Oku
    Üstadım, uzun vadeli Otokar yatırımcısıyım. Otokar topiğinde Altay tankı ihalesinin sırf Koç düşmanlığı nedeniyle BMC'ye nasıl peşkeş çekildiğini kronolojsiyle defalrca yazdım. Ortada hala tank yok. Şimdi Güney Kore'den 50 adet motor alınmış entegrasyon faaliyetleri devam ediyormuş. Hükümet değişirse bu ihale tekrarlanacaktır. Nedeni sırasıyla aşağıda:

    - Türkiye'nin en büyük ihalesini alan şirketin ortaklık yapısı defalarca değişmiştir.

    - İhale öncesi ihaleyi alana tank palet fabrikasının 50 milyon dolara 25 yıllığına kullanım hakkı verileceğinin duyurulması lazımken, BMC ihaleyi aldıktan sonra bu hak kendilerine verilmiştir.

    - İhalenin başlangıçı, projenin T0'i ihale sonrası belliyken, ihalenin başlangıçı ihaleyi alan firmanın talebiyle motor tedarik sözleşmesine bağlanmıştır.

    Başbuğ Mustafa Kemal Atatürk on sene daha yaşasaydı bırakın Türkiye'yi dünya bile şu anda çok daha adil bir yerde olurdu.

    Sonuç itibariyle her konuda sizle aynı fikirdeyiz.

  6. İlk olarak kamuda kullanılması, elektrikli araçların yaygınlaşması içinde stratejik bir hareket. Tüm il, ilçe ve belde başkanlarına birer TOGG verilsin ki, biliriz gittiğimiz her yerde aracı şarj edecek bir istasyon var. İlk olarak onlar kullansın ki araç ithal etmesinler. Yerli araç tedarik sektörümüz tecrübelidir. Globale üretenlerde bizleriz. Hacim büyüdüğünde TOGG yerlilik oranları elbet artacaktır

     Alıntı Originally Posted by kubilayhan23 Yazıyı Oku
    Gerçek üretilsin ve kamuda kullanılsın sıkıntı yok.

    Yalnız sıkıntı yukarda arkadaşımın anlattığı olay.

    Heliköpter gibi olmasın.

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •