garuşuk işler dayu ...
https://www.youtube.com/watch?v=JYJJl_bGCF8
sen bugünlük idare et bunla![]()
garuşuk işler dayu ...
https://www.youtube.com/watch?v=JYJJl_bGCF8
sen bugünlük idare et bunla![]()
cıks, beğenmedim... benim dayu en iyisi
https://www.youtube.com/watch?v=jqQfScoJAg4
gaps etmedim..![]()
4 kere haca gittik geldik![]()
Din tartışmaları forumda YASAK. !!!
Forum kurallarını okumak için tıklayınız
Forumun Altın Kuralı : Forumda okuduğunuz bilgileri fikir vermesi amacıyla ve mantık süzgecinden geçirerek değerlendirin. Hiç kimse sizi tanımadan size para kazandırmak heveslisi değildir. Hayatta karşılaşmadığınız ve adını soyadını dahi bilmediğiniz bir kişinin tavsiyesi ile senet almaya/satmaya kalkışmayın, sonu %99 hüsran olacaktır..
Not: hisse başlıklarında dini ve siyasi ile futbol taraftarlığı yazıları kabul edilmiyor.
Türkiye'de yatırım kararı alan BYD, iç pazarda 3 yıl içinde ilk 3 markadan biri olmayı hedeflemiş.
Mevcut şartlar böyle devam ederse ilk 3 değil birincilik bile rahat gelir.
Çünkü;
1) 2026 yılında üretim başlamadan hemen bu aydan itibaren Çin'e konan gümrük vergilerinden muaf olacaklar. Yani ithal ettikleri hiç bir elektrikli ve hibrit modele %50 (%10+40) gümrük vergisi ödemeyecekler.
2) Kanun teklifi meclisten geçtikten kısa bir süre sonra şarj edilebilir hibrit (PHEV) modellerinin ÖTV'si %80'den 30'a inecek.
3) Elektrikli modelleri için artık %50 gümrük vergisi ödemeyecekleri için %10'luk ÖTV avantajından yararlanacaklar.
[emoji845]Yani BYD bu avantajlarla üretime başlamadan bile iç pazarda lider olabilir.
Bu arada Türkiye'de yaklaşık 2 yıldır ÖTV matrahları güncellenmediği için tüm otobillerin (içten yanmalı) ÖTV'si %80'den başlıyor. Bu da uzun süredir yerli avantajının kalmadığını ithalatın payının %70'i aşmasıyla görüyoruz.
https://x.com/eozpeynirci/status/181...hfNQ13zaA&s=19
SM-A336E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yer İmleri