BYD yatırım haberi sonrasında, şirketin iş modelini sizler için hap gibi özetledim. İşte 3 madde:
1.) Maliyet liderliği: Hem ölçek ekonomisini hem de ucuz işgücünü lehine kullanıp Tesla ile rekabet ediyor.
2.) Dikey entegrasyon: Cam ve lastik dışında neredeyse tüm parçaları kendisi üretiyor. Türkiye'deki yatırım bu anlamda yan sanayimize pek katkı sağlamayabilir. Bunu
@HakanDogu1166
Bey de dile getirmişti bugün.
3.) Hızlı tasarım: 18 ayda yeni model üretme kabiliyeti (Ortalama bir OEM sıfırdan yeni bir araç modelini 4 yılda üretebiliyor.)
finnova diye bir hesap paylaşmış. X de. bu lastik olayı direk kordsaya yaramalı. Türkiye den temin ederler diye düşünüyorum.

 
					
					 
							
								 
							
								 
				
				
				
					 Alıntı yaparak yanıtla
  Alıntı yaparak yanıtla 
					
					 
							
						 Originally Posted by bawer
 Originally Posted by bawer
					
 Sise'de bir tek siz kaldınız galiba, 5 liralık telekom geldi geçti onu. Kordsa'da bilanço düzelirse yürür bence.
  Sise'de bir tek siz kaldınız galiba, 5 liralık telekom geldi geçti onu. Kordsa'da bilanço düzelirse yürür bence.
Yer İmleri