BYD yatırım haberi sonrasında, şirketin iş modelini sizler için hap gibi özetledim. İşte 3 madde:
1.) Maliyet liderliği: Hem ölçek ekonomisini hem de ucuz işgücünü lehine kullanıp Tesla ile rekabet ediyor.
2.) Dikey entegrasyon: Cam ve lastik dışında neredeyse tüm parçaları kendisi üretiyor. Türkiye'deki yatırım bu anlamda yan sanayimize pek katkı sağlamayabilir. Bunu
@HakanDogu1166
Bey de dile getirmişti bugün.
3.) Hızlı tasarım: 18 ayda yeni model üretme kabiliyeti (Ortalama bir OEM sıfırdan yeni bir araç modelini 4 yılda üretebiliyor.)
finnova diye bir hesap paylaşmış. X de. bu lastik olayı direk kordsaya yaramalı. Türkiye den temin ederler diye düşünüyorum.
Yer İmleri