otomativ pastası dünyada markalar arasında payalşılmış yazısız bir anlaşma üzerine kuruludur, her marka her modelini istediği coğrafyaya öyle lap diye sokamaz vergisi alagısı bitiriler o markayı ab zaten çin istilasına asla müsade etmeyecektir, bir ikinci husus ilk çıkan elektirikli araçların menzili 200 km ydi şu ana gıcır gıcır arabaalr çöplüğe atılmış durumda teknoloji hızlı gelişiyor bu avantaj aynı zmanda dezvatnaj rekabet yüksek ancak çinin ilk teknoloji tarnsferlerini batıdan yaptığı unutlmamalı menzil arttıkça kısa menzilli kalan öncekiş üretimelrin değer kaybı son kullanıcı için hala bir problem teknoloji yeni ve uzun avde kulalnım dönüşleri henüz söz konusu değil atıyorum bataryaalrı çatır çatır yanmaya başlayan bir amrka anında pazar payını kaybedebilir ayrıca pazarda yerleşik bir oyuncuya karşı sıfırdan başlayan bir oyuncu ouna 3 - 0 geriden başlar faliyet raporlarını okuyan YA DA MARKALARIN FUARLARINI TAKİP EDEN arkadaşlar görecekitir ki başta ford amerikan markaları sürece hazırlıklı HERKESİN KEENDİNCE BİR HAZIRLIĞI VAR SÜREÇTE öyle sloganvari mottolar gerçeği değiştirmez. rekabetin yüksek olduğu teknolojik değişimin yaşandığı bir sektör ama herkesin hazırlıkları da buna göre pazarda bazı şeyelrin netleşmesi için en az 5-10 yıl var çinliler gelse 1 milyon araç satsa sanki elektrik alt yapın buna hazır mı? yapmayın.. bu çin haberlerini yayanalrın amacı ne anlamıyorum sanki hemen yarın çinliler geldi de ford da rekabeti kaybetti gibi bir algı oluşturmaya çalışılıyor :D istemli kastettiğim bu tarz haberleri paylaşan arkadaşlar değil bu haberlerin kaynakları yayılma şekliyle ilgili n ehikmetse ford düzeltmeye girdiği zman bu tarz haberler piyasaya sürülüyor akledenelr için güzel bir ipucu
Yer İmleri