Artan

61,60 10 18:10
6,93 10 18:10
70,40 10 18:10
54,95 9.99 18:10
18,08 9.98 18:10
Artan Hisseler

Azalan

143,40 -9.98 18:10
136,70 -9.95 18:10
5,35 -9.93 18:10
102,80 -9.82 18:10
3,34 -9.73 18:10
Azalan Hisseler

İşlem

12.607.356.284,25 18:10
7.591.540.594,46 18:10
7.262.691.453,02 18:10
7.259.808.316,80 18:10
6.876.065.189,00 18:10
Tüm Hisseler
Sayfa 417/731 İlkİlk ... 317367407415416417418419427467517 ... SonSon
Arama sonucu : 5844 madde; 3,329 - 3,336 arası.

Konu: FROTO - Ford Otosan

  1. #3329
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Istanbul/Montreal
    Yaş
    65
    Gönderi
    36,670
     Alıntı Originally Posted by Dudu Yazıyı Oku
    Amcamin cani yeni bi HEKTS cekiyor annasilan
    Aşk ve nefret bir arada olur mu?
    Ambivalans nedir? Zıt duygu durumlarının anda anda aynı kişiye, aynı nesneye ya da aynı duruma karşı hissedilme haline ambivalans denilmektedir. Çok güçlü duyguların bir arada hissedildiği bu rahatsızlık, ilk kez psikiyatr Dr. Eugen Bleuler tarafından ortaya atıldı.
    Sabir ve zaman: iste benim bahadir askerlerim.. TOLSTOY

  2.  Alıntı Originally Posted by Oralet_Osman Yazıyı Oku
    adamlar manisa'ya chinatown kuruyorlar. bunlar ticariye girerse sıkıntı olur. işin kötüsü büyük oyuncular biliyordur bunların ticariye girip girmeyeceğini. ky her zamanki gibi iş işten geçtikten sonra öğrenecek.

  3.  Alıntı Originally Posted by krabby Yazıyı Oku
    adamlar manisa'ya chinatown kuruyorlar. bunlar ticariye girerse sıkıntı olur. işin kötüsü büyük oyuncular biliyordur bunların ticariye girip girmeyeceğini. ky her zamanki gibi iş işten geçtikten sonra öğrenecek.

    sadece işçilerini getirmiyorlar tüm otomobil parçaları montaj ekipmanları fabrika kurulum ve kuruluş ekipmanları kanalizasyon atık su tesisi parça ve ekipmanları tüm tefrişat malzemeleri de dahil olmak üzere herşeyi bakın herşeyi kendi ülkelerinden getirecekler
    byd avrupa müdürü adam açıkladı zaten ülkeden tek bir kuruş fayda sağlamayacak şekilde fabrika kuruyor adamlar yan sanayi bile olmayacak öyle kazığı sokuyorlar
    yıllardır çinliler ile çalışıyorum ben hatta elektrikli araç sektöründeyiz bu iş çıktığından yazdık çizdik bizi yatırımcı düşmanı ilan ettiler gördünüzmü anan.ızın basmasını
    bu adamlar semirmeyeceği yere yatırım yapmaz yapamaz yapmak istemez diye bas bas bağırdık
    ucuz araba falan satmazlar bu ülkede diye söyledik geçmiş olsun şu adamlara vereceğin şeyleri başkasına verseydin en azından kocaelinde sakaryada istanbulda bursada yan sanayi parça üreten adamlara fayda olurdu

    Alıntıdır

  4. Bir değerleme denemesi

    Metodoloji
    Daha satabil olması nedeniyle F/S Oranı ve hisse başı satışlar tercih edilmiştir.

    satışlar Hisse başı satışları gösterir

    Çeyreklik dönemler olabildiğince uzun tutulmuş veri seti oluşturulmuştur. (SON 58 ÇEYREK)

    Aksi belirtilmediği sürece ortalama ve medyan büyüme çeyrekten çeyreğe büyüme veya küçülme oranlarının(Yoy yöntemi) medyan ve ortalamalarıdır. Satışlardaki dönemsel dalgalanmaları dikkate alır.

    CAGR : DÖNEMSEL DALGALANMALRI DİKKATE ALMAZ ÇIKAN SONUÇ ÇEYREKLİK BÜYÜMENİN SABİT OLDUĞUNU KABUL EDER, ÇEYREKLİK ORTLAMAYI VERİR. Satışların bileşik olarak ne kadar büyüdüğünü gösteren çeyreklik ortalama oranıdır. Bu, büyümenin her çeyrek aynı oranla gerçekleştiği varsayımıyla hesaplanır. CAGR, başlangıç değeri(ilk çeyrek) ve son çeyrek arasındaki farkın yıllık bileşik büyüme oranına dönüştürülmesiyle hesaplanır. (Son değer/ Başlangıç değeri) ^^üssü 1/n.... n= çeyrek sayısı 58 -1 =57 DÖNEM

    CAGRMax : CAGR ile aynıdır tek fark son değer yani son çeyrek olarak en yüksek satışın olduğu çeyrek alınır.
    Mediank: daha kısa vadeli örneğin son 3 yıl veya 4 yıl çeyreğinin büyüme medyanıdır.

    Büyüme oranları elde edildikten sonra açıklanan son çeyrek le büyüme oranı çarpılır ve hisse başı çeyreklik satış tahmini yapılır.
    Çeyreklik Hisse başı Satış Tahmini (4. çeyrek) = Son çeyrek satış * (1+büyüme oranı(örneğin yüzde 20 için 0.20))

    2024 SONU HİSSE BAŞI HATIŞ TAHMİNİ (YILLIK) = Son 3 çeyrek hisse başı satış toplamı + Çeyreklik Hisse başı Satış Tahmini (4. çeyrek)


    değerlemde aykırı değerler görmezden gelinmelidir.

    değerlemelerde özellikle min-medyan ortalama, min-max ortalama ve medyan ve min-med-max ortalamanın F/S ORNALRINA GÖRE YAPILAN DEĞERLEMELERi en dikkate alınabilir değerlemelerdir.


    Yıllık Hisse başı satış tahminleri elde edildikten sonra tarihsel f/s min, max, ort, med vb kat sayılarla çarpılarak değerleme yapılır.

    Yatırım tavsiyesi değildir, tahmindir piyasa çarpanalrından f/s dikkate alınarak yapılan bir değerleme denemesidir.








    Fordun tek rahatsız edici tarafı: sasa gibi gerçek anlamda çalışan ancak nispeten kötü dönemlerinde olan şirketelr dolar bazlı diplerindeyken ileriye dönük fırsatlar sunarken fordun nispeten dolar bazlı diri kalmasıdır, bu forda olan talebi düşürüyor görünüyor, emre arkadaşın yorumuna katılıyorum emeklilik fonalarına park ediyor görünüyorlar başka fırsatlar için.... keşke ford düzeltmesini daha dipelrden yapsaydı doalr bazlı olarak daha rahat hissederdim.

    yatırım tavsiyesi değildir kişisel yorumumdur tahmindir.
    Son düzenleme : logologo; 24-11-2024 saat: 17:56.
    Tüm mesajlarım kendi subjektif ve kişisel görüşlerimi içerir ve asla yatırım tavsiyesi değildir.

  5.  Alıntı Originally Posted by krabby Yazıyı Oku
    adamlar manisa'ya chinatown kuruyorlar. bunlar ticariye girerse sıkıntı olur. işin kötüsü büyük oyuncular biliyordur bunların ticariye girip girmeyeceğini. ky her zamanki gibi iş işten geçtikten sonra öğrenecek.
    eğer gayri resmi olarak bir söz anlaşma veya şart yoksa fabrika kurulup üretime başladıktan sonra bir sonraki hamleleri ticariye girmek olacaktır. Bu kaçınılamaz
    Tüm mesajlarım kendi subjektif ve kişisel görüşlerimi içerir ve asla yatırım tavsiyesi değildir.

  6.  Alıntı Originally Posted by Oralet_Osman Yazıyı Oku
    sadece işçilerini getirmiyorlar tüm otomobil parçaları montaj ekipmanları fabrika kurulum ve kuruluş ekipmanları kanalizasyon atık su tesisi parça ve ekipmanları tüm tefrişat malzemeleri de dahil olmak üzere herşeyi bakın herşeyi kendi ülkelerinden getirecekler
    byd avrupa müdürü adam açıkladı zaten ülkeden tek bir kuruş fayda sağlamayacak şekilde fabrika kuruyor adamlar yan sanayi bile olmayacak öyle kazığı sokuyorlar
    yıllardır çinliler ile çalışıyorum ben hatta elektrikli araç sektöründeyiz bu iş çıktığından yazdık çizdik bizi yatırımcı düşmanı ilan ettiler gördünüzmü anan.ızın basmasını
    bu adamlar semirmeyeceği yere yatırım yapmaz yapamaz yapmak istemez diye bas bas bağırdık
    ucuz araba falan satmazlar bu ülkede diye söyledik geçmiş olsun şu adamlara vereceğin şeyleri başkasına verseydin en azından kocaelinde sakaryada istanbulda bursada yan sanayi parça üreten adamlara fayda olurdu

    Alıntıdır
    yok eb.sinin nikahı :D OSMAN KARDEŞ BU ALINTI YAPTIĞIN ELEMAN KİMSE baya uçmuş öyle böyle uçmamış baya baya UÇMUŞ BU ALINTI YORUM GERÇEK olamaz. ŞU ana kadar resmi olarak bu yönde yapılmış bir açıklama yok...Asla böyle resmi bir açıklama ve uygulama yok. Bu yazıyı yazan kişi alıntı yaptığın kişi ya beynini kullanmıyor ya da iyi niyetli değl algı yapıyor...Manisa belediye başkanının açıklamalrına bakarsanız rda ipuçları var durumun tam tersi olduğunu anlarsınız.... BENDE DUYDUM Kİ FABRİKADA ÇALIŞANALRIN KANALİZASYON ATIKlaRI BİLE ŞEHİR KALANOSİZASYONUNA VERİLMEYİP Çİne GÖRTÜRELECEKMİŞ Ülekeye bir faydası olmayacak gübre niyetine dahi kullanamayacakmışız :D byd avrupa açıkladı zaten demekle olmaz adam sorarlar kaynak ne diye ülkeye bir faydası olmayacak kısmı zaten kökten palavra... velev ki alıntı yapan elemanın dediği gibi olsun ilk kurulum öyle olsun sonrası burda bir eko sistem kurmaya mecbur olacaktır...
    Tüm mesajlarım kendi subjektif ve kişisel görüşlerimi içerir ve asla yatırım tavsiyesi değildir.

  7. Bizimkiler çinin yumuşak ipeğine( ARAÇALRINA) güzel kızlarına kanaCAK MI GÖRECEĞİZ.... BEN DEMİYORUM ANITLARDA YAZIYOR ZAMANINDA KANMIŞLAR SONU PEK İYİ OLMAMIŞ.... KANMAYIN DİYE ANITLARA NOT DÜŞMÜŞ BİLGE KAĞAN :D göreceğiz ne kadar satacak araçları
    Tüm mesajlarım kendi subjektif ve kişisel görüşlerimi içerir ve asla yatırım tavsiyesi değildir.

  8. GÜÇLÜ RAKİP BYD NİN BİzE ŞÖYLE BİR AVNTAJI VAR.... byd, fordu diri tutar daha fazla odaklanmalarını sağlar futbolu bırakıp faliyetelre odaklanırlar, başarı için daha fazla çalışırlar zinde olurlar...

    Ban sorarsanız ford bundan sonra ticariye daha fazla odaklanacak ve BYD ticariye bulaşmayacak böyle bir temayül olduğunu düşünüyorum... zira tüm otompobil markaları küresel pazarları bu pazarlada kullanacakalrı modelleri belli şartlar çerçevesinde sözsüz temayülelre göre seçer, mercedes bazı modelelrini niye trye getirmez ya da chevrolet neden bizim pazardan çıktı?

    küresel oyuncular pazarı kendi aralarında paylaşır modelelrine varıncaya kadar, buna rağmen böyle bir durum yoksa ve byd ticariye girerse umarım bizimkilerin daha çok çalışmasına ve rkabet etmesine vesile olur.

    BYD ye gelince bana kalırsa tahmini olarak söylüyorum bir gerçekliği var mı yok mu beilemem... Bana kalırsa wolsvagenin treye manisaya gelmesine birileri bir şekilde engel oldu ve onlarla manisaya gelmeme şartıyla başka türlü anlaştı ortak ya da bağımsız üretim gibi :D İŞTE BUNA VERİLEN CEVAP BYD dir. Sen kıt aklınca iş tutmaya kalkarsan cevabı da böyle alırsın gücünün sınırlarını sana gösterirler...bilmem anlatabildim mi? keşke BYD yerine wolsvagen gelseydi ...bak noldu şimdi? senin işler daha da zorlaştı... neyse sonuç olarak rekabet çetin olacak umarım bize de yarar bu rekabet
    Tüm mesajlarım kendi subjektif ve kişisel görüşlerimi içerir ve asla yatırım tavsiyesi değildir.

Sayfa 417/731 İlkİlk ... 317367407415416417418419427467517 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •