Satışlarda dramatik düşüşler yaşar ve karı düşerse bakarız ozaman... Aynı yatırımım ttrak da da var.... Teknik olarak sadece orta ve uv trendlere bakıyorum...
Satışlarda dramatik düşüşler yaşar ve karı düşerse bakarız ozaman... Aynı yatırımım ttrak da da var.... Teknik olarak sadece orta ve uv trendlere bakıyorum...
Burdaki tüm yorumlarım yatırım tavsiyesi değildir.
Aslında boşuna tartışıyoruz.. herkesin yatırım felsefesi farklıdır. Dışarda güzel bir hayat var ve stressiz bir yatırım tarzı benimkisi... Hala iddia ediyorum.. en iyi yatırımborsada uv yatırımdır... Ama psikolojin sağlam ve finansal olarak ihtiyacın olmayan parayla yaptıysa yatırımını.
Burdaki tüm yorumlarım yatırım tavsiyesi değildir.
Doktoramı bu yaşta sanayi politikaları ve teknoloji yönetimi üzerine yapıyorum.. 2 si Yayınlanmış, biri yayınlanmak üzere olan 3 uluslararası q1 düzeyde dergide yayınlanmış makalem var.. Bir çok gelişmiş ülkedeki insanların tüketim davranışları ile ilgili (özellikle soyal medyanın etkisi ve pazarlama ile ilgili) araştırmalar yaptım ve yapıyorum. Dünya sanayisi endüstri 4.0 teknolojileri ile birlikte ciddi bir üretim yöntem değişikliğine gidiyor. Özellikle otomotiv sanayinde bu çok belirgin. Frotodaki değişimi görüyorum. Müşteri talebinin ticari araçlarda artacağını ve yeni otomotiv modelleri ile bunun büyüyeceğini düşünüyorum.. Ama asla kısa vadede olmayacak. Ve muhtemelen şirketin çok zorlandığı zamanlarda olacak. Hatta zarar bile edebilir. Ama şirkete yatırımlarımın en önemli nedeni, yönetimin hala sağlık bir şekilde firmayı yönetmesi.. Gerisinin bir önemi yok benim için.
Burdaki tüm yorumlarım yatırım tavsiyesi değildir.
Ama dediğim gibi, herkesin yatırım felsefesi farklıdır. Psikolojisi farklıdır.. Bana göre iyi olan başkasına hiç uymaz... Çünkü aynı hayatı yaşamıyoruz.. herkes kendini buna göre tartmalı..Bu nedenle burdaki paylaşımlar, manipule edici değil, bilgi verici olmalı bence.
Burdaki tüm yorumlarım yatırım tavsiyesi değildir.
Burda yatırım yapanlara tek tavsiyem olabilir.. Oda en az 6-8 arası şirketten oluşan bir portföy yapmaları.
Burdaki tüm yorumlarım yatırım tavsiyesi değildir.
Yazılanlar güzel
Görüşlerim:
Kötüler : Froto nun , Toaso nun ve Arclk in iyi yönetildiği söylenemez. Aşağı yukarı eşdeğer vasat yönetim.
Romanya yatırımı Ford europa nın Koç a kazığıdır. Gereksiz yere çok ama çok para verildi. Şu ana kadar karlı olmadı. Ama bu ukrayna -Rusya savaşın seyrine göre bişeyler değişir mi göreceğiz.
Koç Holding hükümet çekişmesi devam ediyor. Koç holding yönetim zayıflığı yaşıyor. Bana uzan ları ve karamehmet i anımsatıyor. tek şans ı hükümet o dönemdeki kadar güçlü değil.
Arge leri ile övünselerde , yeni ürün lansmanları son 2 yılda çok gol yedirdi. Herşey geç kalıyor. Toaso nun arge si sanki daha iyi ve hızlı.
Finans bölümününde Arge den aşağı kalır yanı yok.
iyi yönleri
Ford un en kuvvetli yanı olan ticari üretimi yapıyorlar. Servis altyapısı var
Avrupa ve ingiltere de kuvvetli bir müşteri tabanı var
Ford Usa nın kötü giden ( son 20 yılda no:1 den ilk 10 dışına çıkmiş bir firma)gidişatı ile kıyaslandığında , nispeten kabul edilebilir ölçüde başarılı
Eğer borsaya yabancı gelecekse , en çok tercih edilecek hisselerden biri olacaktır.
Öyle veya böyle kafa göz yararak yeni ürünleri bitirdiler. Şimdi ekmek yeme zamanı
ticari üründe çinlilerle rekabette daha başarılı olacaktır. Ayrıca avrupa nın çinlilere vergi koyması iyi oldu. Ama orta vaedede ben bu verginin devamm edeceğinini düşünmüyorum
Yer İmleri