Sayfa 623/623 İlkİlk ... 123523573613621622623
Arama sonucu : 4981 madde; 4,977 - 4,981 arası.

Konu: PGSUS - Pegasus

  1.  Alıntı Originally Posted by emregunes Yazıyı Oku
    Şu an konu bilanço vs değil ne yazık ki ..
    Yoksa Pgsus 1 yıl önceki fiyatında olmazdi...
    Bekleyene zaten TL bazlı %50 zarar yaratmış..
    Çok hızlı hareket ettiğini hisseyi bilenler biliyor..Kısa sürede yüksek marjlar olabilir
    Burada sıkıntı şirket dışı global ve ülke içi sıkıntılar.
    24 Ekim davasında sıkıntı olmaz yada erteleme olursa bilanço öncesi Pgsus hareketi başlar bence... Sıkıntı olursa da konuşacak bir borsa olmaz 2026 yi da kaybederiz bence

    şahane bir yorum gerçekçi bir yaklaşım. inşallah yazdıklarınızı anlayacak ve bu doğrultuda icraat yapabilme basiretine sahip yöneticilerimizin bulunmuş olmasını çok temenni ederim.inşallah vatan millet sevgisi koltuk sevdasının önüne geçer.

  2. arkadaşlar bofanın elinde daha ne kadar var sat sat bitmedimi bir AKD atında bu sayfaya bizde anlıyalım lütfen


  3. "Hayalleriniz için sessiz bir şekilde savaşın. Çünkü onları gerçekleştirirken yaratmış olduğu etki insanların tahammül edemediği bir şeydir."

  4. Pegasus Eylül Ayı Trafik Sonuçları (görsel kaynagı https://x.com/fire_ozgur/status/1977...696812/photo/1 )

    Yapay Zeka

    -Tüm Hatlar Yorumu - Eylül 2025 / 2024
    Pegasus Eylül 2025’te geçen yıla kıyasla güçlü bir büyüme yakalamış. Yolcu sayısı %20 artarken doluluk oranı da yükselmiş. Bu, artan kapasitenin piyasada karşılık bulduğunu, yani “arz-talep dengesi”nin korunduğunu gösteriyor. Bu tür bir artış genellikle bilet gelirlerini de yukarı çeker.

    Kümülatif - Ocak- Eylül 2025 / 2024
    Yılın genelinde kapasite artışı (koltuk +15%) yolcu artışını (%14) az da olsa geçmiş. Bu nedenle doluluk oranında hafif bir düşüş var. Yine de %87,4 gibi yüksek bir doluluk seviyesi, Pegasus’un operasyonel olarak oldukça verimli çalıştığını gösteriyor.

    İç Hatlar - Eylül 2025
    İç hatlarda büyüme var ama doluluk oranı çok hafif düşmüş. Bu, Pegasus’un iç hatlarda kapasite artırdığını ancak talebin tam olarak aynı oranda yetişmediğini gösteriyor. %92,6 doluluk hâlâ çok güçlü bir seviye — iç hatlarda verimlilik oldukça yüksek.

    Kümülatif - Ocak Eylül 2025 / 2024
    İç hatlarda yıl genelinde büyüme yavaş, %9 civarında. Bu da iç hat pazarında artık doygunluğa yaklaşıldığını, büyümenin daha sınırlı hale geldiğini gösteriyor.

    Dış Hatlar - Eylül 2025
    Dış hatlarda hem kapasite hem talep güçlü biçimde büyümüş. Doluluk oranı 1,1 puan artmış — bu çok olumlu bir sinyal. Pegasus, dış hatlarda rekabet avantajı yakalamış ve uluslararası hatlarda daha yüksek kârlılık elde etmiş olabilir. Özellikle charter dahil edilmesi yaz sezonu talebinin iyi geçtiğini ima ediyor.

    Kümülatif - Ocak Eylül 2025 / 2024
    Dış hatlarda yılın tamamında da güçlü büyüme sürüyor. Kapasite %18 artarken doluluk oranı neredeyse sabit kalmış — bu da arz-talep dengesinin korunduğunu gösteriyor. Pegasus’un uluslararası hatlardaki büyüme stratejisi net biçimde işe yaramış.


Sayfa 623/623 İlkİlk ... 123523573613621622623

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •