Sayfa 3284/7020 İlkİlk ... 228427843184323432743282328332843285328632943334338437844284 ... SonSon
Arama sonucu : 56156 madde; 26,265 - 26,272 arası.

Konu: Sanat Mozaik

  1. “Butun kadinlar bir kadini sever: Kendilerini severler delicesine, guzel bulmaya razi olduklari tek bicim her zaman kendi vucutlaridir. / Tutte le donne amano una donna: amano perdutamente se stesse, il loro stesso corpo è infatti di solito l'unica forma in cui siano d'accordo nel trovare qualche bellezza.” Marguerite Yourcenar, Atesler - Fuochi



    "Toutes les femmes aiment une femme : elles s’aiment éperdument elles-mêmes, leur propre corps étant d’ordinaire la seule forme où elles consentent à trouver de la beauté. / All women love one woman: they love themselves madly, consenting to find beauty only in the form of their own body.” Marguerite Yourcenar, Feux - Fires

  2. "Yasli Giulio gipta edilecek bir durumda olduguna, karisinin iyi bir es olduguna inanmaya calisiyordu, ama dukkanin iflasa dogru gittigi, Giuseppa'nin da ona aci cektirdigi gun gibi asikardi. Karisi mutlu olsun diye elinden geleni yapmisti; hastaliklariyla, cocuklariyla evine coreklenen kayinbiraderlere, baldizlara tahammul etmisti.; varini yogunu ugruna harcadigi bu insanlara yardim etti diye simdi Giuseppa ona sitem ediyordu. Karisi zor dogurduysa, balayi seyahati boyunca Paris'te yagmur dinmediyse Giulio'nun ne kabahati vardi?"



    "Il vecchio Giulio si sforzava di credere che il suo fosse un destino invidiabile e sua moglie una brava donna, ma doveva riconoscere che il negozio andava a rotoli e che Giuseppa lo faceva soffrire. Aveva fatto del suo meglio per renderla felice: aveva sostenuto cognati e cognate, che gli entravano in casa portandosi dietro malattie e figli; si era svenato per quelle persone che lei ora gli rimproverava di avere aiutato. E non dipendeva da lui se i parti della moglie erano stati difficili, né se non aveva mai smesso di piovere a Parigi."

  3. Les adieux à la reine, À tout de suite, 3 coeurs filmlerine imza atan Benoît Jacquot’nun yonettigi, Charlotte Gainsbourg’un basrolunde yer aldigi Suzanna Andler filminden ilk gorsel geldi.



    https://www.screendaily.com/news/fir...145713.article

  4. John Krasinski’nin yazip yonettigi, ilk filmdeki performansiyla ovgu toplayan Emily Blunt’in ayni rolde geri dondugu A Quiet Place: Part II’dan ilk gorsel geldi.



    https://sm.ign.com/ign_es/screenshot...70-80_h697.jpg

  5. Benedict Cumberbatch’in, Kuba Fuze Krizi’ni sona erdiren Ingiliz ajani Greville Wynne‘i canlandırdigi Soguk Savas dramasi Ironbark’tan ilk gorsel yayinlandi.


  6. Guadalajara Karteli'nin yukselisinin gercek oykusunu anlatan Netflix dizisi Narcos: Mexico'dan ilk gorseller yayinlandi.












  7. "Dedem duvar orerdi, babam duvar orerdi, ben de duvar oruyorum, peki evim nerede? / Mio nonno fava i mattoni, mio babbo fava i mattoni, fazzo i mattoni anche me', ma la casa mia n'dov'è?"



    "Bir yumurta gordugumde ona saatlerce bakarim. Doganin boyle kusursuz nesneleri nasil yarattigini sorarim kendime. / Anch'io sono così, ogni volta che vedo un uovo resterei lì a guardarlo per delle ore. Io mi domando delle volte come fa la natura a tirar fuori delle cose così perfette."



    Amarcord (1973) Federico Fellini

  8. "Dusmanlarindan nefret etme bu senin yargilama yetini etkiler. / Non odiare mai i tuoi nemici, influisce sul tuo giudizio. / Never hate your enemies. It affects your judgment."



    Michael Corleone / Al Pacino

    The Godfather: Part III (1990) Francis Ford Coppola.

Sayfa 3284/7020 İlkİlk ... 228427843184323432743282328332843285328632943334338437844284 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •