Artan

3,63 10 18:10
15,73 10 18:10
73,80 9.99 18:10
99,10 9.99 18:10
131,00 9.99 18:10
Artan Hisseler

Azalan

208,80 -10 18:10
86,05 -9.99 18:10
1,72 -9.95 18:10
5,02 -9.87 18:10
3,42 -8.8 18:10
Azalan Hisseler

İşlem

11.186.184.212,16 18:10
10.535.484.199,25 18:10
7.558.517.350,11 18:10
6.808.187.869,30 18:10
6.140.509.840,20 18:10
Tüm Hisseler
Arama sonucu : 5090 madde; 1 - 8 arası.

Konu: ...:::Beyaz Yaka için Yatırım Koçluğu...:::

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1.  Alıntı Originally Posted by Desperado Yazıyı Oku
    bende 7-8 senedir ford ve tofas var, onlar var misal hem ihracat yapan hem temettü veren.. başka da vardır illa...
    Şu anda önemli olan ihracat yapmasından ziyade borçluluk durumu. Çok borçlu şirket istediği kadar ihracat yapsın kur ve faiz artışı faaliyet karını siler süpürür.

    Ayrıca ihracat yapan şirket ara mamul/hammaddeyi dolar ile alıyorsa o da başka sorun.

    Bist'de şu an en sağlam şirket bana göre soda'dır. (çok severim elimde değil)

    İhracat kalemi çok fazla gözükmesede neredeyse bütün malını döviz ile satar (yurtiçi satışları da dövizledir).

    Borç önemsiz miktardadır. Kasa döviz doludur. Hammaddesi de TL iledir, TL ile üretir döviz ile satar. En büyük müşteriside sabit müşteridir (şişecam grubu).
    Son düzenleme : syılmaz; 09-05-2018 saat: 10:08.

  2. #2
     Alıntı Originally Posted by syılmaz Yazıyı Oku
    Şu anda önemli olan ihracat yapmasından ziyade borçluluk durumu. Çok borçlu şirket istediği kadar ihracat yapsın kur ve faiz artışı faaliyet karını siler süpürür.

    Ayrıca ihracat yapan şirket ara mamul/hammaddeyi dolar ile alıyorsa o da başka sorun.

    Bist'de şu an en sağlam şirket bana göre soda'dır. (çok severim elimde değil)

    İhracat kalemi çok fazla gözükmesede neredeyse bütün malını döviz ile satar (yurtiçi satışları da dövizledir).

    Borç önemsiz miktardadır. Kasa döviz doludur. Hammaddesi de TL iledir, TL ile üretir döviz ile satar. En büyük müşteriside sabit müşteridir (şişecam grubu).
    Tofaş’ı severim. Yatırımları karşılığında alım garantisi olduğu için borçları çok büyük sıkıntı değildir. Ancak perakende satış her zaman toptandan fazla getirir. Yurtiçi pazardaki kayıp mutlaka olumsuz etkileyecektir. Otomotiv kredileri kafamda soru işareti ama hakim değilim. Tofaşın mevcut problemi fabrikanın kapasite sınırına dayanması
    ve mevcut doblo yerine daha güzel birşey koymaması gelecek için tehdit oluşturuyor. Ford daha çok tutuluyor.
    Tabiki bu bilgiler şahsi görüşlerim yanıldığım hususlar olabilir.



    iPhone cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
    O egeli ben değilim

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •