Sayfa 566/1008 İlkİlk ... 66466516556564565566567568576616666 ... SonSon
Arama sonucu : 8057 madde; 4,521 - 4,528 arası.

Konu: Vıop LVI

  1.  Alıntı Originally Posted by pit Yazıyı Oku
    bende anlamadım ama plug in hybridi nedense otomobil firmaları şuana kadar es geçtiler. Aynı anda 2 motor koymanın maliyetinden sanırım. Japonlar hybritte çok uzun zaman kaybetmeselerdi plug in hybridde daha inovatif bişeyler yapabilirlerdi. Bu arada çinliler ise tam elektrikli de lider oldular.İlginç dönüşümlere tanıklık edeceğiz önümüzdeki dönemde.
    günlük hayatta toyota normal hybrid kullanıyorum...

    çokda memnunum...

    izmir paralı yoldan çıkıp kaş yoluna giderken hiçbir şarj istasyonu yok...

    hepsi için şehir merkezlerine girmen gerekiyor...

    heryeri istanbul gibi sanıyoruz ama anadolu durum içler acısı...

    biz önce yap sonra düşünürüz kafasındayız...

    elektrikli otomobiller geldi ama şarj istasyonları uzun yollarda yetersiz...

    çünkü benzinlikler bunlara yer ayırmak istemiyor...

    geçen burda yazmıştı alanyaya gitmiş bir tane şarj var diyor...

    ciğerci acımışta kablo vermiş öyle şarj edebilmiş...

    gelir gelmez aracı satmış...
    Yatırım tavsiyesi değildir.

  2.  Alıntı Originally Posted by pit Yazıyı Oku
    İstanbul konya arası 700 km civarı. Tesla long rangeler şehirler arasında 400 km giderler full batarya ile. Bu arkadaş 1-2 şarjla Konyaya gelebilmeliydi. Şarj normal koşullarda max 40-45 dk sürer hızlı şarj istasyonlarında.Şarj istasyonlarında mı çok sıra bekledi diyeceğim ama onlarda da çok fazla istasyon yapıldı. 8 saati anlamadım.
    Elektrikli aracın en temel sıkıntısı hızlı kullanırsanız menziliniz ciddi azalır. Örneğin tesla ile 150-160 km/saat hızla gidin menzil ancak 200 km olur. Dizel araçta 150-160 la giderseniz 10 lt veya biraz üstü yakarsınız 100 km de. Elektrikli araçların kullanımı 100-110 km de olmalı eğer uzun menzil gitmek isterseniz. Birçok firma hız limiti koyuyor araçlarına bu nedenle.
    Benim anladığım bunun ki hızlı şarj olmuyormuş adam 4000 motor araca biniyor. Tesla bunun için işkence olmuş.

  3. Arabalara batarya koyup elektrikli yapacaklarına tramvaylar gibi yolları elektrikli yapsalar ya

  4. Elektrikli otomobil de yazın klima açsan kışın ısınmak bir cin açsan menzil düşecek bir saat bile olsa o soğuk yada sıcakta beklemek işkence olur.

  5. Lemur kardeş senin bu vrgyo da yeni halka arz var. Bofanin elindeki mal virmanla gelmiş

  6. Bayide denk gelmisti ama l7 mi l9 mu hatirlamiyorum
    hybrid plug in 60 litre ile 3000km [3 kez sarj]
    tek sarj ile 1200km
    sadece elektrik menzili 200km

    bmw e serileri
    tek sarj ile 500km
    sadece elektrik 50km
    60 litre ile bu ayni yaklasik 3000 km ama minimum 6 kez sarj gerekli
    sarj suresi L9 dan daha uzun suruyor normal 5 saat hizli 3.5 saat diye hatirliyorum

     Alıntı Originally Posted by pit Yazıyı Oku
    bende anlamadım ama plug in hybridi nedense otomobil firmaları şuana kadar es geçtiler. Aynı anda 2 motor koymanın maliyetinden sanırım. Japonlar hybritte çok uzun zaman kaybetmeselerdi plug in hybridde daha inovatif bişeyler yapabilirlerdi. Bu arada çinliler ise tam elektrikli de lider oldular.İlginç dönüşümlere tanıklık edeceğiz önümüzdeki dönemde.
    08/04/2025 itibari ile artik hisse.net e girmiyor ve okumuyorum

  7.  Alıntı Originally Posted by akcay Yazıyı Oku
    günlük hayatta toyota normal hybrid kullanıyorum...

    çokda memnunum...

    izmir paralı yoldan çıkıp kaş yoluna giderken hiçbir şarj istasyonu yok...

    hepsi için şehir merkezlerine girmen gerekiyor...

    heryeri istanbul gibi sanıyoruz ama anadolu durum içler acısı...

    biz önce yap sonra düşünürüz kafasındayız...

    elektrikli otomobiller geldi ama şarj istasyonları uzun yollarda yetersiz...

    çünkü benzinlikler bunlara yer ayırmak istemiyor...

    geçen burda yazmıştı alanyaya gitmiş bir tane şarj var diyor...

    ciğerci acımışta kablo vermiş öyle şarj edebilmiş...

    gelir gelmez aracı satmış...
    Şarj istasyonları da bu açıdan bakarsanız öyle arazinin pahalı olduğu yerde benzinliklerin yer ayırması kârlı olmayacağı için bu da sıkıntı.

  8. #4528
    Bence de devletin önce güneydoğu vb yerlerde elektrikde kayıp kaçak oranını Batı ya yaklaştırması gerek.
    Güneydoğuda özellikle kırsalda elektrikli araba sahibi olmak kaçak mazotdan bile daha uygun olacağı için...

    Elektrikli araçlar ilgi alanımda değil ama merak edenler ve ilgilileri için...

    https://www.tehad.org/wp-content/upl...-etkileri-.pdf
    Yatırım uzmanı değilim .Aracı kurumlarda bolca uzman ve uzman görüşleri var.

Sayfa 566/1008 İlkİlk ... 66466516556564565566567568576616666 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •