bu hafta yatırımcı sayısı 975binden 970bine inmiş
1) bu fiyata kim niye satsın?
2) 970bin yatirimciyi dökmeden hisseyi kim niye alip götürsün?
https://xcancel.com/yakuptoktamis/st...790084505928#m
#THYAO 2Ç25 Sonuçları:
- 691 milyon$ net kâr mevcut.
(Geçen yıl aynı dönemde 943m$ kâr vardı).
-Satışlar %5,6 artarak 5,98 mia $’a çıktı.
-EBITDAR yıllık %10,9 arttı, marjda 1,2p yükseliş var.
-Net kâr marjı %16,7’den %11,6’ya geriledi.
- Kargo gelirleri yıllık %17,4 geriledi; yolcu gelirlerindeki artış etkili oldu.
- Yolcu sayısı %5,4 artmasına rağmen doluluk oranı yatay seyrini korudu.
Özetle:
#THYAO 2025 2. çeyrek verilerinde, mevsimsel güçlenmeyle birlikte faaliyet kârlılığı artmış olsa da, kargo gelirlerindeki zayıflama ile kur ve hedge kaynaklı kalemler net kârı baskılamış görünüyor. Ortadoğu’daki gerilim sürecinde zaman zaman sancılı bir dönem geçirse de, turizm sezonuyla artan trafik verileri bu baskıyı kısmen telafi edebilecek potansiyele sahip. Ancak 2024’ten devreden yüksek maliyet yapısının etkisi bir süre daha hissedilmeye devam edecek gibi duruyor.
Türk Hava Yolları 2025 Hedefleri:
- Yolcu kapasitesinde %7-8 artış (revize edildi, önceki: %6-8)
- 91 milyonun üzerinde yolcu taşıma hedefi
-Filo büyüklüğü yıl sonu itibarıyla 520-525 uçak (revize edildi, önceki: 515-525)
- EBITDAR marjının %22-24 aralığında korunması
- Yakıt hariç birim maliyetlerde orta tek haneli artış beklentisi
şirketin defter değeri hisse başı 550liraya ulaştı...
yavaş ve emin adımlarla ilerliyor.
bakalım borsada 300lirayı aşabilecek mı !!
ne kadar yukarı gider bilmem ama artık aşağı bastıklarinda bu bilançoyla mal kaptirirlar. o riske gireceklerini sanmam.
nükleer nadal bir cılgınlık yapmazsa sorun yok
bloomberg bilanço ile ilgili tek bir cümle yorum yapmadı.dönemsel karı 26,8 milyar kar sağlıyan THY nı beğenmediler.sanırım bayrak taşıyıcı olması blooomberg i rahatsız etmiş olabilir.f/k sı 4,04 ve pdd si 0,54 olan yıllık 100 milyar tl civarı kar beklentisi olan bir şirketi bile bizim sözde ekonomi yorumcuları beğenmiyorlar.ekonomi yorumcularının çoğu ergen yaşta(!)
operasyonel
giderlerdeki artışın %11 ile sınırlı kalması ve diğer faaliyet karının
%50 oranında artması, esas faaliyet karını destekledi. Bu sayede
şirketin esas faaliyetlerinden elde ettiği kar %43 artarak 27.408
milyon TL seviyesine yükseldi. Esas faaliyet dışı kalemlerde ise
yatırım gelirlerindeki düşüş, net finansman giderindeki artış ve geçen
yılın aksine vergi gideri yazılması, net dönem karının %12
gerilemesinin ana nedenleri oldu.
İntegral Yatırım Menkul Değerler A.Ş.
Ben bilançoyu beğendim.,,,,pd/dd 0.54 e düşerek,tarihi diplere indi.,,defter değeri 545 tl.
2.çeyrekte fiyatın savsaklamasının nedeni bilançoydu,geride kaldı,,3.ve 4.çeyrek bilançolar süper bekleniyor.
Bunu satın alacaklar mı bakalım.
Her çeyrekte hem karı nın hem de özkaynaklarının artması,dibi yukarı taşıyacaktır.
Artık 250 olan dip bence 290 lara yükselmiştir.
YORUMLAR TAVSİYE NİTELİĞİ TAŞIMAYIP YATIRIM DANIŞMANLIĞI KAPSAMINDA DEĞİLDİR. YATIRIMCI PROFİLİNİZE UYMAYABİLİR.
Bilanço analizi-Türk Hava Yolları (Halk Yatırım)
Piyasa beklentisinin üzerinde net kar. 2Ç25'te Türk Hava
Yolları yıllık bazda %11,7 düşüşle 26.831 mn TL net kar açıkladı.
Kurum beklentimiz 29.969 mn TL, piyasa ortalama beklentisi ise
24.495 mn TL net kar açıklanması yönünde bulunuyordu.
Tahminlerimizin altında gerçekleşen net karda, beklentimizin
üzerinde finansman ve vergi gideri kaydedilmesi etkili oldu.
Yüksek sezona girilmesiyle beraber artan operasyonel karlılık ve
piyasa beklentisinin üzerinde gerçekleşen net karın hisse
performansına etkisini "pozitif" olarak değerlendiriyoruz
Halk Yatırım Menkul Değerler A.Ş.
YORUMLAR TAVSİYE NİTELİĞİ TAŞIMAYIP YATIRIM DANIŞMANLIĞI KAPSAMINDA DEĞİLDİR. YATIRIMCI PROFİLİNİZE UYMAYABİLİR.
TE de 298 gösteriyor.
YORUMLAR TAVSİYE NİTELİĞİ TAŞIMAYIP YATIRIM DANIŞMANLIĞI KAPSAMINDA DEĞİLDİR. YATIRIMCI PROFİLİNİZE UYMAYABİLİR.
Yer İmleri